سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی خاکستری بدون دکلره

رنگ موی خاکستری بدون دکلره از جمله انتخاب‌هایی است که بسیاری از بانوان برای رنگ موی عید دارند. این رنگ مو تناژ‌های متفاوتی دارد که در این مقاله به تعدادی از فورمول‌های این رنگ مو اشاره خواهیم کرد. البته پیش از هر چیزی باید بدانید رنگ موی خاکستری با دودی متفاوت است. در سایت مانی نی تلاش کرده ایم کلیه اطلاعاتی که در مورد رنگ موها و نحوه ایجاد تناژ مختلف رنگی را که لازم دارید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تفاوت رنگ موی خاکستری با دودی


تفاوت رنگ موی خاکستری با دودی


رنگ موی خاکستری ترکیبی از سه رنگ اصلی است. از این رو جلوه خاصی دارد که بسیاری را جذب کرده است. این رنگ مو، به خصوص نوع مرواریدی آن، بازتاب و رفله خاصی دارد که در رنگ دودی دیده نمی‌شود. چرا که رنگ دودی ترکیبی از دو رنگ سیاه و سفید است. این رنگ مات بوده هیچ گونه انعکاس یا رفله خاصی روی موهای شما ایجاد نمی‌کند.
رنگ موی خاکستری به طور معمول با نام ash شناخته شده و در دسته بندی A جای می‌گیرد. البته این رنگ تناژ‌های مختلفی دارد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.
خاکستری مرواریدی یکی از رنگ‌های تناژ خاکستری است که به عنوان زیباترین رنگ خاکستری شناخته می‌شود. در ترکیب این رنگ کمی تناژ بنفش دیده می‌شود که به طور ملایم زردی مو را نیز از بین می‌برد. این رنگ که از پایه ۶ تا ۱۰ در بازار یافت می‌شود؛ می‌تواند نارنجی رنگ شدن مو را نیز از بین ببرد.

فرمول رنگ موی خاکستری بدون دکلره

فرمول رنگ موی خاکستری بدون دکلره


اگر به دنبال رنگ خاکستری نقره‌‌ای هستید، مو را باید به پایه ۹ برسانید. برای رسیدن به این رنگ کافی است نصف تیوب بلوند خاکستری پایه ۸ را با نصف تیوپ بلوند نقره‌‌ای ترکیب کنید. این فورمول به واریاسیون بنفش و خاکستری به ترتیب نیم سانت و دو سانت نیاز دارد. در نهایت نیز باید از اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید.
در صورتی که به دنبال رنگ موی خاکستری بنفش ترکیبی هستید، باید مو را به پایه ۹ برسانید. برای رسیدن به این رنگ کافی است بلوند مرواریدی خاکستری پایه ۹ را به اندازه نصف تیوپ با یک چهارم تیوپ رنگ خاکستری پایه ۷ با یک چهارم تیوپ هایلایت یاسی و یک چهارم تیوپ بلوند نقره‌‌ای ترکیب کنید. در این ترکیب واریاسیون خاکستری دو سانت و اکسیدان ۶ درصد لازم است.
اگر به دنبال رنگ موی خاکستری ترکیبی هستید، باید مو را به پایه ۸ برسانید و سپس با شامپوی ضد زردی بشویید. نصف تیوپ بلوند مرواریدی خاکستری پایه ۸ را با یک چهارم تیوپ بلوند ارغوانی پایه ۷ و یک چهارم تیوپ بلوند خاکستری پایه ۹ ترکیب کنید. سپس به این ترکیب واریاسیون خاکستری و نقره‌‌ای به اندازه هر کدام دو سانتی متر اضافه کنید.
اگر به دنبال هایلایت موی خاکستری ترکیبی هستید، باید پایه مو را به ۸ برسانید و با شامپوی ضد زردی بشویید. سپس نصف تیوپ رنگ خاکستری پایه ۸ را با یک چهارم تیوپ رنگ زیتونی پایه ۸ ترکیب کنید. به این ترکیب اکسیدان ۶ درصد و دو سانت واریاسیون بنفش اضافه کنید.
رنگ موی خاکستری زیتونی بدون دکلره به موی رنگ نشده یا موی تیره پایه ۴ تا ۷ نیاز دارد. نصف تیوپ رنگ خاکستری مرواریدی پایه ۸، یک چهارم تیوپ زیتونی پایه ۸ قوی، یک چهارم تیوپ بلوند دودی قوی پایه ۸ و یک چهارم تیوپ بلوند نقره‌‌ای همه آن چیزی است که برای رسیدن به رنگ موی خاکستری زیتونی نیاز دارید.
برای رسیدن به این ترکیب باید واریاسیون نقره‌‌ای، خاکستری و دودی یک سانت را با واریاسیون بنفش به مقدار دو سانت ترکیب کنید. سپس به همراه اکسیدان ۹ درصد با رنگ تولید شده ترکیب و استفاده کنید.
موهای دکلره شده و هایلایت نیز می‌توانند از این رنگ استفاده کنند. این موها بهتر است پیش از رنگ کردن از شامپوی ضد زردی استفاده کنند. برای رنگ کردن نیز بهترین گزینه شامپوی رنگ خاکستری است. البته به یاد داشته باشید اگر بخواهید بدون شامپو از شر زردی موها خلاص شوید، می‌توانید از شامپوهای طوسی و خاکستری استفاده کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی خاکستری برای پوست سبزه


رنگ خاکستری همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوان شیک پوش به شمار می‌رفته است. اما این رنگ از ترکیب‌های متنوعی تهیه شده است. برای داشتن بهترین رنگ موی خاکستری بدون دکلره، این مقاله می تواند به شما کمک زیادی بکند. همه تلاش ما و همکارانمان در مانی نی مارکت این است که بهترین برند رنگ مو را با مناسب ترین قیمت، همراه با اطلاعات کافی در ربطه با فرمول ساخت تناژ متفاوتی از رنگ موها را در اختیار شما مراجعین عزیز قرار دهیم.

نوشتن دیدگاه