سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی مناسب 30 سال

یکی از روش هایی که باعث می شود بانوان نسبت به سنشان جوان تر نشان داده شوند رنگ کردن اصولی و مناسب گیسوان است. در واقع اگر بانوان در انتخاب تناژهایی که برای گیسوان خود انتخاب می کنند، دقت لازم را داشته باشند زیبایی چهره شان چند برابر می شود. اگر طیف های رنگی متناسب با پوست و سن و سال شما انتخاب نشود می تواند شما را مسن تر از چیزی که هستید نشان دهد از این رو رنگ های مناسب و دخترانه برای افراد 30 ساله می توانند یک گزینه مناسب باشند.

معمولا با بالا رفتن سن، تارهای سفید در گیسوان پدیدار می شود که اغلب برای کاور کردن آن ها از تناژهای دیگر استفاده می شود. خانم هایی که با ورود به 30سالگی قصد دارند که با استفاده از رنگ‌ موهای متنوع سن خود را کمتر نشان دهند می توانند ترکیب مناسب خود را در اینجا پیدا کنند. نکته بسیار مهمی که درباره انتخاب طیف مناسب وجود دارد این است که نوع و رنگدانه پوست خود را بشناسید و با توجه به آن ها، تناژ مناسب برای گیسوان خود را انتخاب کنید.

بهترین رنگ مو برای خانم های 30 ساله مناسب با پوست

بهترین رنگ مو برای خانم های 30 ساله مناسب با پوست

انتخاب رنگ‌ موی مناسب در گرو شناختن پیگمنت های پوست است. در این باره باید بدانید که پوست های گرم شامل پوست پاییزی و تابستانی و پوست های سرد شامل پوست بهاری و زمستانی می شود و هر کدام رنگ مناسب خود را می طلبند.

  • تناژ مناسب برای پوست سرد و سفید

اگر رگ های شما آبی‌رنگ هستند شما تناژ پوستی سرد دارید و بهترین طیف هایی که می توانید برای گیسوان خود انتخاب کنید شامل کاراملی، طلایی و عسلی است. افراد سبزه زیتونی، می توانند از طیف های طلایی و عسلی برای زیباتر شدن گیسوان خود کمک بگیرند.

  • تناژ مناسب برای افراد سبزه

افراد سبزه و یا گندمی می توانند از طیف های موچا، بلوطی، ابریشمی و شکلاتی تیره استفاده کنند. عسلی و قهوه ای طلایی یک ترکیب بسیار مناسب برای این افراد است.

  • تناژ مناسب برای افراد گندمی

افرادی که پوستی با این تناژ دارند معمولا در رده گرم و سبزه قرار می گیرند. بهترین مواردی که برای این افراد مناسب است، کاراملی، طلایی و بژ است. افراد گندمی روشن می توانند از ماهاگونی، مسی و شرابی نیز استفاده و جذابیت خود را چند برابر هستند. اگر قصد دارید از این طیف ها در تکنیک هایی مانند لایت و هایلایت استفاده کنید بهتر است یک زمینه تیره داشته باشید.

  • تناژ مناسب برای افراد تیره

طیف های پایه 7 با زمینه های کاکائویی و بژ می تواند یک گزینه مناسب برای افراد تیره باشد. استفاده از تکنیک هایی مانند سامبره، آمبره و لایت می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر چهره افراد تیره داشته باشد. استفاده از هایلایت های سوزنی دودی عسلی برای افراد تیره بسیار جذاب و هوشمندانه است.

رنگ موهای مناسب برای خانم های 30 ساله

استفاده از تناژ های مناسب و صحیح می تواند تاثیر بسزایی بر چهره افراد داشته باشد. برای اینکه صورت شما شفاف و جوان به نظر برسد علاوه بر انتخاب تناژ متناسب باید از تکنیک مناسبی نیز پیروی کنید.

تناژهای بلوند می تواند تارهای سفید گیسوان شما را پوشش دهد. از آن جایی که در این سن معمولا تارهای سفید مشهود می شوند می توان با استفاده از تناژهای بلوند باعث شد که چهره شما پیر به نظر نیاید. بهتر است این افراد از تناژهای خاکستری و یخی استفاده نکنند زیرا باعث می شود چهره مسن تر نشان داده شود.

رنگ موهای مناسب برای خانم های 30 ساله

مشکی یک تناژ کلاسیک و مدرن است که در همه زمان ها و برای بسیاری از افراد مناسب است استفاده از این تناژ چه به صورت طبیعی و چه به صورت کلاسیک می تواند چهره ای جوان به شما ببخشد.

اگر به دنبال این هستید که سن شما از آن چه که هستید کمتر نشان داده شود می توانید از طیف های متنوع قهوه ای و شرابی استفاده کنید، مسی روشن و قهوه ای شکلاتی دو گزینه مناسب است که علاوه بر پوشش دهی فوق العاده می تواند سن شما را کمتر نشان دهد.

تکنیک هایی مانند لایت های دخترانه، آمبره، سامبره با رنگ های طلایی، بلوند، شرابی و ماهاگونی یک ترکیب زیبا بر روی گیسوان تیره ایجاد می کند. به طور کلی خانم هایی با رده سنی 30 سال در صورت نداشتن تارهای سفید بهتر است از طیف های تیره استفاده کنند. این طیف ها نیز بهتر است به صورت تکه ای مانند آمبره و لایت مورد استفاده قرار گیرند.

 

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی مناسب سن 50 سال

نوشتن دیدگاه