سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی مناسب سن 50 سال

رنگ مو یکی از کارهایی است که همه بانوان تمایل دارند در دوره ای از زندگی خود آن را انجام دهند، حتی آن هایی که زیاد علاقه ای به رنگ مو ندارند، در دوره میانسالی با سفید شدن موها بیشتر از هر وقت دیگری مایل به رنگ کردن مو می شوند. اما به نظر شما مناسب ترین رنگ موها برای بانوان میانسال یا 50 ساله کدام هستند. اگر شما نیز می خواهید بهترین رنگ را انتخاب کنید تا از نظر سنی برای شما مناسب باشد می توانید با ما همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

معرفی 5 رنگ موی مناسب بانوان 50 ساله

معرفی 5 رنگ موی مناسب بانوان 50 ساله

شاید مسئله سفید بودن پایه مو برای زنان 50 ساله به گونه ای باشد که آن ها نتوانند از هر ترکیب رنگی استفاده کنند اما به طور کلی موضوع سن نمی تواند برای کسی محدودیت ایجاد کند. از این رو شما مختار هستید از هر رنگ مویی که دلخواهتان است استفاده کنید تا موهای شما مطابق با سلیقه شما باشند.
اما برخی از افراد این گونه فکر نمی کنند و تمایل دارند از رنگ مویی استفاده کنند که مناسب سن آن ها باشد، به همین دلیل برای این گروه از بانوان اکنون به معرفی 5 رنگ مو مناسب برای بانوان 50 ساله می پردازیم:

  • رنگ مو قهوه ای تیره

رنگ موی قهوه ای یکی از پرطرفدارترین رنگ موهایی است که هر فردی با هر سنی می تواند از آن استفاده کند. به دلیل رایج بودن این رنگ مو نمی توان برای استفاده از آن محدودیت قائل شد از این رو شما در هر سنی که هستید می توانید از رنگ موی قهوه ای استفاده کنید. برای درست کردن یک ترکیب رنگ قهوه ای بسیار زیبا نیاز به 6 سانت رنگ مو نسکافه ای شماره 6، 3 سانت رنگ مو دودی شماره 6، 2 سانت رنگ مو شکلاتی شماره 6، 2 سانت از واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره 1 داریم.

  • رنگ مو شکلاتی

این رنگ مو نیز از زیباترین رنگ موهایی است که می تواند انتخابی عالی برای افراد میانسال باشد، زیرا تناژ قهوه ای مو در ایران یک رنگ مو طبیعی محسوب می شود. اغلب افراد در ایران رنگ موی خرمایی دارند و طیف رنگی قهوه ای می تواند انتخاب عالی برای افراد باشد. رنگ موی شکلاتی برای هر رنگ پوستی یک انتخاب عالی به شمار می رود و به دلیل تیره بودن برای پوست هایی که لک دارند نیز فوق العاده عالی است.
برای این رنگ مو باید 6 سانت از رنگ مو دودی، 1 سانت از رنگ مو شکلاتی، 2 سانت از رنگ مو دودی شماره 7 یا 6 ، 3 سانت از رنگ مو طبیعی شماره 6 یا 5، 15 سانت از اکسیدان شماره 2 و 1 سانت از واریاسیون نقره ای را با هم ترکیب کنیم تا بتوانیم یکی از زیباترین ترکیب های شکلاتی را روی موهای خود ایجاد کنیم.

معرفی 5 رنگ موی مناسب بانوان 50 ساله

  • رنگ مو مسی کاراملی

مسی کاراملی یکی از زیباترین رنگ موها است. برای رسیدن به این ترکیب رنگ مو باید 10 سانت از رنگ مو شماره 8.70 را با رنگ 5.23 ترکیب کنید، میزان رنگ 5.23 شما باید یک ربع تیوپ باشد، سپس نصف تیوپ رنگ شماره 100.1 را نیز اضافه کنید و از اکسیدان 3 درصد برای این ترکیب بهره ببرید.
این رنگ مو یک انتخاب عالی به شمار می رود، جالبی رنگ مسی این است که شما به راحتی می توانید با اضافه کردن رنگ های زیتونی، طلایی، دارچینی و ... رنگ های جدیدی با مسی درست کنید و همینطور با اضافه کردن رنگ های تیره و روشن، انواع رنگ در طیف مسی را ایجاد کنید.

  • رنگ مشکی

رنگ مشکی از دیرباز یکی از بهترین رنگ موها بوده است و انتخاب افراد زیادی است. برای ایجاد این رنگ مو روی موهای خود فقط باید از یک تیوپ رنگ مشکی استفاده کنید.

  • رنگ مو قهوه ای طلایی

این رنگ مو نیز بسیار پرطرفدار است و باید 7 سانت از رنگ مو طلایی، 5 سانت رنگ مو طبیعی 6، 5 سانت واریاسیون طلایی و اکسیدان شماره 2 را با هم ترکیب کرد تا این رنگ زیبا به دست بیاید.

نکات مهم حین رنگ کردن مو بانوان میانسال

فراموش نکنید که به دلیل سفید شدن موها، ماندگاری رنگ ها روی موهای شما چندان بالا نیست و با چندین بار شستشو ممکن است رنگ تغییر کند. همچنین مورد مهم دیگر در این رنج سنی این است که قبل از رنگ کردن اگر از حنا و مشتقات آن روی قسمتی از موهای خود استفاده کرده اید آن ها را کات کنید و یا کار رنگ کردن را به فردی متخصص بسپارید.

کلام آخر

با استفاده از 5 رنگ فوق می توانید زیبایی موهای خود را در میانسانی نیز حفظ کنید و طراوت بیشتری به چهره خود ببخشید.

نوشتن دیدگاه