سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی کاراملی به چه پوستی میاد

کاراملی از جمله الوانی است که دارای تناژ گرم است و با توجه به پیگمنت هایی که دارد می تواند با بسیاری از انواع پوست ها هماهنگ شود. اگر از این تناژ به صورت لایت یا هایلایت استفاده می کنید باید در نظر داشته باشید که زمینه گیسوان شما نیز زمینه گرم داشته باشد. زیرا استفاده از این تناژ بر روی طیف رنگی سرد، ترکیب زیبایی ندارد. خوشبختانه با توجه به اینکه طیف های گسترده ای از کاراملی وجود دارد و هر کدام با توجه به ترکیب های متفاوتی حاصل می شوند هر فرد به راحتی و با توجه به نوع پوستی که دارد می تواند تناژ مورد نظر خود را انتخاب کند. در ادامه با نکات مهم در انتخاب تناژ مناسب کاراملی آشنا می شویم.

افرادی که دارای پوست تیره، برنزه و یا سبزه هستند و قصد دارند که از این رنگ استفاده کنند بهتر است زمینه و تم گیسوانشان تیره باشد. بهترین تکنیک برای اجرای طیف های این رنگ، لایت و آمبره است. افرادی با پوست های روشن بهتر است لایت های ظریف و متناسب با پس زمینه مو‌ها را به اجرا درآورند.

همه چیز درباره رنگ موی کاراملی

همه چیز درباره رنگ موی کاراملی

اگر به دنبال یک رنگ‌‌موی شیک و باکلاس هستید پیشنهاد ما به شما کاراملی است. این تناژ را می توانید در هر فصلی از سال استفاده کنید و محدودیت استفاده ندارد. هم چنین طیف های متنوع آن، تقریبا هیچ زمانی از مد نمی افتد و همیشه قابل استفاده است. افرادی با رنگ چشم های روشن می توانند از ترکیب های متنوع کاراملی استفاده کنند و باعث شوند چهره شان شاداب تر و جوان تر به نظر برسد. دقت کنید اگر در تناژ و ترکیب این رنگ زیبا اشتباه کنید ممکن است با یک انتخاب نادرست تاثیر نامطلوبی را بر روی چهره خود داشته باشید. به طور مثال اگر پوست تیره ای دارید نباید ترکیب مورد نظر را بر روی زمینه روشن استفاده کنید زیرا کنتراست بین پوست و موی شما بالا می رود و یک نمای نامطلوب ایجاد می کند. برای اینکه از این طیف زیبا بر چهره خود بیشتر لذت ببرید بهتر است از آرایشی با تم طلایی، قرمز، قهوه ای و نارنجی استفاده کنید. قهوه ای ملایم، بژ روشن و خاکستری نیز بهترین گزینه ها برای سایه چشم هستند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی کاراملی با سه صفر

از موارد مهم در انتخاب تناژ مناسب پوست، در دسترس بودن آن است هم چنین ترکیب های این طیف بسیار راحت است و می توان در منزل و حتی بدون مراجعه به آرایشگاه این ترکیبات را بدست آورد. با یک جست و جوی ساده در اینترنت و استفاده از محتوای سایت های معتبر می توانید انواعی از فرمول های مخصوص و متناسب را پیدا کنید.

انواع فرمول رنگ موی کاراملی

انواع فرمول رنگ موی کاراملی

انواعی از فرمول ها و ترکیب های کاراملی وجود دارد. برخی از ترکیب های معروف این تناژ عبارت است از:

  • کاراملی

50 میل بلوند طلایی روشن

30 میل بلوند خاکستری پلاتینه

50 میل بلوند بژ 7.31

5 سانت واریاسیون 000

10 سانت واریاسیون نقره ای

1 سانت واریاسیون دودی

1سانت اکسیدان 6 درصد

پایه 10 دکلره

زمان مکث: 20 تا 30 دقیقه

  • کنفی‌کاراملی با هاله شکلاتی

فراورده آرایشی 8.31

شماره c10

شماره n10

اکسیدان شماره 1 : 2 برابر

واریاسیون نقره ای: 5 سانت

مدت مکث: 10 دقیقه ( به طور مداوم چک شود )

  • کاپوچینو کاراملی

75 میل بلوند شکلاتی

25 میل نسکافه ای 6

3 سانت واریاسیون نقره ای

اکسیدان شماره 2

  • مسی شکلاتی با مش کاراملی

60 میل فراورده آرایشی مسی

50 میل شکلاتی

30 میل فندقی

150 میل اکسیدان 2 درصد

پایه 6

  • مش کاراملی فندقی

20میل طلایی

30 میل کاراملی

10 میل شکلاتی

اکسیدان شماره 1 به میزان لازم

پایه 8 دکلره

زمان مکث: 40 تا 50 دقیقه

تناژهای کاراملی اغلب برای افرادی که داری پوست سبزه هستند، مناسب است. خوشبختانه تمام تناژهای آن را می توانید با داشتن هر مدل مویی بر گیسوان خود اجرا کنید اما داشتن موهای مجعد بلندتر از شانه می تواند بهترین گزینه برای زیباتر نشان دادن جلوه موهای شما شود. شما می توانید از هایلایت های این رنگ جذاب هم بر روی زمینه روشن و هم زمینه تیره استفاده کنید. اگر گیسوان کوتاهی دارید از هایلایت های روشن و پهن استفاده کنید. گیسوان خود را بر روی شانه ها بریزید و با این ترکیب زیبا و خیره کننده چهره خود را جذاب تر کنید.

نوشتن دیدگاه