سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی کاراملی با سه صفر

رنگ موی کاراملی یکی از جذاب ترین رنگ موهای حال حاضر است که به اصطلاح هیچوقت از مد نمی افتد و همواره همان جذابیت اولیه را به همراه دارد. موها برای این که بتوانند رنگ کاراملی را بپذیرند و به زیبایی آن را نشان دهند، ابتدا باید رنگ خود را از دست داده و به نوعی رنگ باز کنند که بتوانند رنگ کاراملی را قبول کنند. باز کردن رنگ مو علاوه بر دکلره با رنگ سه صفر امکان پذیر است. در این مطلب همراه فروشگاه مانی نی باشید که تمامی موارد پیرامون بدست آوردن رنگ موی کاراملی با سه صفر را به شما عزیزان ارائه دهیم.

بدست آوردن رنگ موی کاراملی با سه صفر

همان طور که اشاره کردیم، برای این که بتوانید رنگ کاراملی را روی موهای خود پیاده کنید باید ابتدا رنگ موی خود را به اصطلاح آرایشگران، باز کنید. باز کردن رنگ به ای معناست که رنگ تیره موهای شما آهسته تبدیل به رنگ روشن می شود و به پایه سفید می رسد. این کار باعث می شود که رنگ کاراملی به خوبی روی موها قرار بگیرد و نیازی نباشد که بارها موی خود را رنگ کنید که به رنگ کاراملی برسید. حال در این قسمت به صورت اختصاصی به شما نشان می دهیم که چگونه بتوانید رنگ موی کاراملی با سه صفر داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای خرید رنگ کاراملی و سه صفر با آنلاین شاپ مانی نی همراه شوید.

بدست آوردن رنگ موی کاراملی با سه صفر

مراحل درآوردن رنگ موی کاراملی با سه صفر

  • مرحله اول : رنگ کردن موها به همراه رنگ موی سه صفر
    اگر قصد دارید تمامی موهای خود را کاراملی کنید یا هایلایت کاراملی را روی موهای خود بدست آورید، لازم است ابتدا رنگ موهای خود را به همراه رنگ سه صفر باز کنید. رنگ سه صفر خود را به همراه اکسیدان مخلوط کرده و سپس موهای خود را به آن آغشته نمایید. سعی کنید تمامی قسمت ها را همزمان با هم رنگ کرده که به صورت کاملاً یک دست رنگ خود را باز کنند. حال روی موهای خود یک سلفون کشیده و سپس کلاه رنگ خود را سر کنید. هر ده دقیقه یک بار موهای خود را چک نمایید و زمانی که احساس کردید پایه مو به رنگ سفید رسیده است، موها را بشویید. لازم به ذکر است که برخی از موها تنها به پایه رنگ زرد می رسند.
    اگر احساس کردید که رنگ موها به زرد رسیده و مدت زمان زیادی نیز روی این پایه مانده است، موهای خود را بشویید و چندین بار با شامپو ضد زردی ماساژ دهید که رنگ زرد آن گرفته شود.
  • مرحله دوم: خشک کردن موها و رنگ کردن آن ها به همراه رنگ کاراملی
    پس از این که کامل رنگ سه صفر را از روی موهای خود پاک کردید، موها را کامل خشک کرده و به همراه رنگ کاراملی آن ها را رنگ کنید. می توانید از برس مخصوص رنگ استفاده کرده یا با دستانتان به رنگ کردن موها بپردازید.
    برای قسمت های جلوی سر نیز می توانید از برس رنگ استفاده کنید که رنگ روی پیشانیتان قرار نگیرد. البته بهتر است برای این که صورتتان رنگی نشود، دور تا دور صورتتان را با کرم مرطوب کننده پر کنید که حتی اگر برس رنگ به صورت خورد، رنگ روی صورتتان نماند.
  • مرحله سوم: استراحت دادن به موها
    حال که تمامی قسمت های موی خود را با رنگ کاراملی پوشاندید، دوباره موها را در سلفون پیچیده و کلاه رنگ را بپوشید و به مدت 30 دقیقه بگذارید که موها استراحت کنند. در این مدت به راحتی به انجام کارهای روزمره خود بپردازید، اما هر ده دقیقه یک بار موهای خود را چک کنید که متوجه شوید تا چه اندازه رنگ پذیری داشته اند.
    برای دسته افرادی که پایه موهایشان به هنگام استفاده از رنگ سه صفر به زردی رسید، نیاز است که حتما به مدت یک ساعت رنگ کاراملی روی موهایشان بماند؛ به این صورت که در نیم ساعت اول، دوباره از رنگ کاراملی روی موهای خود بزنید که موها بتوانند رنگ را دوباره جذب کنند به این کار در آرایشگری، شارژ مجدد مو می گویند.

مراحل درآوردن رنگ موی کاراملی با سه صفر

  • مرحله چهارم: شستن موها و سشوار کردن آن ها
    پس از گذشتن مدت زمان اشاره شده موهای خود را بشویید. بهتر است در شستشوی اول از شامپو استفاده نشود و تنها ماسک مو مخصوص حمام روی موهایتان قرار دهید. پس از این که کامل موهای خود را شستید، رطوبت آن ها را گرفته و اگر از ماسک موی بعد حمام استفاده می کنید، آن را نیز به خوبی بشویید و موهای خود را خشک کنید. تبریک می گوییم! موهای جذاب کاراملی شما به همراه رنگ سه صفر آماده شده است.

با مراحلی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم، می توانید به راحتی موهای خود را به همراه رنگ سه صفر در داخل خانه رنگ کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. کافیست تنها در مرحله اول، مراقب باشید که پایه موها به رنگ مناسبی برسد. در مرحله بعدی رنگ موی کاراملی با سه صفر را روی موهای خود قرار دهید که به رنگ مورد نظرتان برسید.

نوشتن دیدگاه