سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی کاراملی دودی

رنگ موی کاراملی دودی یک ترکیب رنگ جذاب می باشد که می توان این رنگ مو را به شکل روشن، تیره، هایلایت، بالیاژ، آمبره و... به کار برد. این ترکیب رنگ زیبا یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها می باشد که می توانید در هر فصل از آن استفاده کنید و از زیبایی خاصی که به موهای شما می دهد لذت ببرید.

این ترکیب شامل تناژ گرمی است و معمولا با همه رنگ پوست همخوانی دارد. ولی به صورت خاصی برای کسانی که دارای پوست گرم هستند جذاب تر است و زیبایی خاصی را به این اشخاص می دهد. چنانچه شما هم می خواهید رنگ موی خود را به رنگ موی کاراملی دودی تغییر دهید به شما توصیه می شود در ادامه با ما همراه باشید تا ترکیب های متنوع و جدید این رنگ را ببینید و از این نمونه های جذاب برای زیبا تر شدن مو های خود ایده بگیرید.

۱۰ فرمول ترکیب رنگ موی کاراملی دودی جذاب

برای ایجاد رنگ موی کاراملی دودی زیبا می توان از ترکیب های زیر استفاده کرد:

  • کاراملی دودی بدون دکلره

برای تهیه این ترکیب مو می توانید کاراملی تیره شماره ۶، دودی شماره ۷، واریاسیون بنفش و آبی را در ظرف مخصوص با هم ترکیب کنید و در پایان هم به میزان ۵/۱ برابر مقدار رنگ، اکسیدان ۶٪ بیفزایید.

  • کاراملی دودی عسلی

این ترکیب معمولا مناسب تکنیک هایلایت می باشد. بدین جهت بخش هایی از مو را که می خواهید هایلایت کنید را جدا نموده سپس با دکلره به پایه ۸ برسانید. بعد از آن کاراملی شماره ۸ و ۷، عسلی شماره ۸ و دودی شماره ۷، واریاسیون بنفش و نقره ای و اکسیدان ۶ درصد را با هم ترکیب کنید و به بخش های مدنظر بزنید.

  • کاراملی دودی شنی

یکی از انواع رنگ موی کاراملی دودی با شنی می باشد. برای این کار بایستی مو به پایه ۸ دکلره برسد. همچنین ۲ تا ۳ بار نیاز است با شامپو ضد زردی هم شستشو شود. بعد از آن کاراملی شماره ۹، شنی شماره ۸، دودی شماره ۷، واریاسیون بنفش و نقره ای را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و به موها بزنید.

  • کاراملی دودی روشن

جهت تولید این ترکیب به رنگ موی بلوند بژ شماره ۷.۳۱، بلوند طلایی روشن، بلوند خاکستری پلاتینه، رنگ مو ۰۰۰، واریاسیون نقره ای و دودی و اکسیدان ۶٪ نیاز است.

  • بیسکویتی کاراملی دودی

برای به دست آوردن این رنگ بهتر است مو ها را با دکلره به پایه ۹ برسانید. پس از آن دودی، کاراملی و بیسکویتی را با نسبت برابر با هم مخلوط کنید سپس کمی مسی و اکسیدان ۶ درصد به آن بیفزایید و خوب مواد را ترکیب کنید.

۱۰ فرمول ترکیب رنگ موی کاراملی دودی جذاب

  • کاراملی دودی شکلاتی

احتیاج به روشن کردن مو نیست. رنگ کاراملی شماره ۷، شکلاتی شماره ۷، دودی شماره ۷، زیتونی شماره ۷، واریاسیون آبی و بنفش با اکسیدان ۹٪ را با هم خوب ترکیب کنید و به موهای خود بزنید.

  • کاراملی دودی متوسط

برای این ترکیب به رنگ کاراملی شماره ۷، خاکستری، زیتونی شماره ۷، واریاسیون بنفش و نقره ای و اکسیدان ۹٪ نیاز است.

  • بژ کاراملی دودی

نخستین مسئله جهت به کارگیری این نوع ترکیب رنگ، رساندن مو به پایه ۸ دکلره می باشد. برای تهیه این ترکیب رنگ به رنگ کاراملی شماره ۸، شکلاتی شماره ۸، بژ شماره ۹، دودی شماره ۷، ارغوانی و اکسیدان ۳٪ نیاز است.

  • کنفی کاراملی دودی با هاله شکلاتی

کنفی کاراملی دودی با هاله شکلاتی یکی دیگر از انواع رنگ موی کاراملی دودی می باشد. اول نیاز است مو ها را به پایه ۹ و ۱۰ با دکلره رساند. به منظور اینکه بتوانید رنگ کنفی را تهیه کنید بهتر است از ترکیب سری N شماره ۱۰، رنگ موی شماره ۸.۳۱، واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۳٪ استفاده کنید. بگذارید حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه بر روی مو های شما باقی بماند، اکنون زلفان را شستشو و خشک نمایید و به مرحله دوم بروید. در این مرحله می توانید هاله شکلاتی را به شکل سامبره، آمبره و... بر روی مو های خود به کار ببرید.

  • کاراملی دودی فندقی

این ترکیب جذاب و شیک برای تکنیک هایلایت مناسب است. برای انجام این ترکیب بایستی گیسوان به پایه ۸ دکلره برسند. با ترکیب طلایی شماره ۵، کاراملی شماره ۷، شکلاتی شماره ۷، دودی شماره ۷ و اکسیدان ۶٪ را با هم ترکیب کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

ماندگاری رنگ موی دودی

روش های مراقبت از رنگ موی کاراملی دودی

اکنون که با اقسام ترکیب رنگ مو کاراملی دودی آشنا شدید در این قسمت می توانید با شیوه مواظبت از رنگ مو ذکر شده هم آشنا شوید. بعضی نکات مهم در این حیطه وجود دارند که توجه به آنها سبب بالا رفتن دوام رنگ زلفان می شود که عبارتند از:

  • استفاده از شامپو مخصوص موی رنگ شده

جهت بالا بردن دوام رنگ مو و مراقبت از آنها لازم است از ترکیب شامپو های مخصوص جهت موهای رنگ شده استفاده کنید. به کارگیری این نوع شامپو ها سبب تقویت ریشه گیسوان می شود.

  • استفاده از ماسک مو

بهتر است هر هفته از یک ماسک مو جهت حفظ رنگ موی کاراملی دودی بهره ببرید. ماسک آماده را روی گیسوان خود بگذارید و بعد از ۵ دقیقه گیسوان خود را شستشو دهید.

روش های مراقبت از رنگ موی کاراملی دودی

  • استفاده از شامپو ضد زردی

چنانچه زلفان رنگ شده شما بعد طی مدت زمان کوتاهی زرد شد برای این که رنگ مو کنترل شود لازم است از شامپوی ضد زردی بهره ببرید.

  • اجتناب از استحمام با آب داغ

جهت مراقبت از پوست سر و ساقه مو لازم است بعد از به کارگیری این رنگ موی جذاب از حمام با آب داغ به شدت اجتناب نمایید. این عمل سبب خشکی موی شدید می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع فرمول های رنگ مو سایر مقالات مجله اینترنتی مانی نی را مطالعه فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه