سبد خرید شما خالی می باشد.
ماندگاری رنگ موی دودی

همه ما می دانیم که این روزها رنگ کردن مو به یک کار هزینه بر تبدیل شده است. چرا که به هر حال قیمت خرید رنگ موهای مختلف بالا رفته و افراد نیز برای رنگ کردن موهای خودشان با محصولات باکیفیت، نیاز به صرف هزینه زیادی دارند. همین موضوع ایجاب می کند که خانم ها به فکر روش هایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی خودشان باشند. رنگ موی دودی یکی از رنگ های محبوب در میان خانم هاست که با ترکیب های مختلفی روی موهای شما قابل اجرا است. برای اینکه بتوانید ماندگاری رنگ موی دودی را افزایش دهید، با ما همراه باشید چون در این مقاله از مانی نی قصد داریم راهکارهای اصولی برای افزایش ماندگاری این ترکیب رنگ مو را به شما توضیح دهیم.

روش های افزایش ماندگاری رنگ موی دودی و نقره ای

اگر هزینه زیادی برای رنگ کردن موهای خودتان با رنگ موی دودی و نقره ای پرداخت کرده باشید، احتمالا به دنبال روشی هستید تا بتوانید ماندگاری آن را افزایش دهید. به طور کلی، برای افزایش ماندگاری رنگ مو روی موهای خودتان می توانید از روش های مختلفی کمک بگیرید. اما اگر بخواهیم با شما منطقی باشیم باید بگوییم که تا حدی می توانید ماندگاری آن ها را افزایش دهید و به هر حال چه بخواهید چه نخواهید، باید دوباره موهای خودتان را رنگ بزنید. ولی روش ها و نکاتی که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنیم، می توانند به افزایش ماندگاری رنگ موی دودی و نقره ای کمک کنند. پس با ما همراه باشید و حتما از نکات زیر پیروی کنید.

  • انتخاب ترکیب و فرمول مناسب برای موها

اولین راهکاری که برای افزایش ماندگاری رنگ موی دودی و نقره ای که می توانید انجام دهید، این است که از ترکیب رنگ های متنوع استفاده کنید. مثلا ترکیب دو رنگ دودی با قهوه ای، می تواند ماندگاری آن را افزایش دهد. از طرفی شما می توانید از تثبیت کننده ها در فرمول خودتان استفاده کنید تا ماندگاری آن ها چندین برابر شود.

روش های افزایش ماندگاری رنگ موی دودی و نقره ای

  • عدم استفاده از آب داغ برای شستشوی موها

حرارت و آب داغ دشمن رنگ موهای شما است. فرقی نمی کند که از چه ترکیب موی دودی برای موهای خودتان استفاده کرده اید، اگر چند بار از آب داغ برای شستشوی موهای خودتان استفاده کنید، شاهد رنگ پریدگی موهای خود خواهید بود. پس سعی کنید که از آب ولرم برای شستشوی موهای خودتان استفاده کنید. در این صورت موهای لطیف تر و بهتری خواهید داشت.

  • عدم استفاده منظم از شامپو

شامپوها باعث کف کردن موهای شما می شوند و هر بار بسیاری از رنگدانه های موهای شما را از بین می برند. اگر قبل از رنگ کردن مو عادت داشتید که هر روز موهای خودتان را با شامپو بشویید، باید بگوییم که پس از این کار دیگر مجاز به شستشوی مداوم موهای خودتان نیستید. در این صورت در مدت زمان کوتاهی شاهد روشن شدن رنگ موی دودی و نقره ای روی موهای خودتان خواهید بود. پس سعی کنید که هر هفته 2 الی 3 بار از شامپو استفاده کنید تا ماندگاری رنگ روی موهای خودتان را افزایش دهید.

روش های افزایش ماندگاری رنگ موی دودی و نقره ای

  • استفاده از شامپوهای مناسب

اگرچه شامپو می تواند باعث کاهش ماندگاری رنگ موی دودی شود، اما قطعا شما نمی توانید از هیچ شامپویی استفاده نکنید. به خصوص اگر موهای چربی داشته باشید. در این صورت توصیه می کنیم که از محصولات بدون سولفات استفاده نمایید که کف بیشتری را روی موهای شما ایجاد می کنند. این محصولات هم موهای شما را شستشو می دهند هم مانع از خشک شدن آن ها می شوند. می توانید از شامپوهای رنگساژ و یا تثبیت کننده رنگ مو نیز استفاده کنید. همه این شوینده ها برای افزایش ماندگاری رنگ موی دودی و نقره ای مناسب هستند.

عدم استفاده از حرارت و اسپری های حالت دهنده مو

اسپری ها و ژل های حالت دهنده مو، می توانند به موهای شما آسیب بسیار زیادی وارد کنند. از طرفی اگر به صورت منظم از آن ها استفاده کنید، احتمالا شاهد کمرنگ شدن رنگ موهای خودتان خواهید بود. سعی کنید که کمتر از این اسپری ها و ژل های حالت دهنده مو استفاده کنید. حرارت سشوار و یا اتوی مو نیز می تواند به موهای شما آسیب زیادی وارد کند. به خصوص اگر موهای خود را دکلره کرده اید، باید با حساسیت بیشتری از حرارت استفاده کنید. علاوه بر این حرارت می تواند باعث کاهش کیفیت رنگ موها و کمرنگ شدن آن ها شود.

 

نوشتن دیدگاه