سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو برای دختر 17 ساله

یکی از رده های سنی که بسیار به رنگ مو علاقه مند هستند، دختران 17 ساله اند. رنگ کردن مو محدودیت سنی ندارد. به همین دلیل دختران زیادی هستند که تمایل دارند موهای خود را رنگ کنند. در این مقاله تصمیم داریم درباره بهترین رنگ موها برای دختران 17 ساله صحبت کنیم تا کمی در رفع سردرگمی آن ها برای انتخاب بهترین رنگ مو کمک کرده باشیم. با مانی نی همراه باشید.

10 ترکیب رنگ مو تینیجری برای دختران شیک و جذاب

10 ترکیب رنگ مو تینیجری برای دختران شیک و جذاب

رنگ مو تینیجری اصطلاحی است که به رنگ موهایی مناسب برای رده های سنی پایین گفته می شود. جدا از اینکه این نوع رنگ ها موجب زیبایی و سرزنده شدن چهره می شوند، باعث می شود که پس از رنگ شدن موها، یک دختر 17 ساله همچنان 17 ساله بماند و این رنگ روی چهره وی تأثیر بدی نگذارد. در واقع باعث بیشتر نشان دادن سن و سال نشود. 10 ترکیب رنگ موی تینیجری برای دختران شیک و جذاب که باعث افزایش سن نمی شود، شامل موارد زیر می شود:

  • رنگ مو فانتزی بنفش صورتی
  • آبی اقیانوسی
  • رنگ بنفش
  • رنگ مو نقره ای
  • یاسی
  • رنگ سبز روشن
  • رنگ یخی
  • رنگ مو پری دریایی
  • بلوند
  • مسی

رنگ موهایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم هر یک زیبایی خاصی به چهره می بخشند و در عین حال سن نوجوان را بیشتر نشان نمی دهند. شما می توانید با استفاده از روش های جدید و ترند شده هر یک از آن ها را استفاده کنید.

بهترین روش های رنگ کردن مو برای دختر 17 ساله

بهترین روش های رنگ کردن مو برای دختر 17 ساله

  • مدل فیس فرم یکی از بهترین و مناسب ترین مدل های رنگ مو برای این سن است. در این روش شما دو شاخه اصلی جلو موهای خود را رنگ می کنید، از این رو به اصطلاح چهره شما با رنگ جدید قاب گرفته می شود. این مدل که بسیار ترند شده است کمک می کند که بدون کمترین آسیب به موها، چهره شما تغییر بسیار بزرگی داشته باشند.
  • آمبره نیز از روش های دیگر رنگ کردن می باشد که شما می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و تنها پایین موهای خود را به روش آمبره به رنگ دلخواه خود درآورید. در این روش نیز موهای شما به ویژه ریشه های مو بسیار سالم باقی می مانند و از طرفی اگر از رنگ موها خسته شدید و یا تمایل داشتید رنگ موهای طبیعی خود را مجدد داشته باشید، می توانید به راحتی قسمت پایینی موهای خود را کات کنید.
  • هایلایت های دخترانه نیز گزینه بسیار خوبی هستند، تنها برخی از شاخه های موی خود را رنگ می کنید و به همین دلیل بقیه موهای شما از آسیب های ناشی از رنگ کردن در امان می مانند.
  • روش کالر ملتینگ مو نیز از روش های بسیار عالی برای رنگ کردن می باشد، خیلی راحت می توانید چند رنگ را انتخاب کنید و به گونه ای که رنگ ها داخل هم غرق شده اند نمای ظاهری موهای خود را به این شکل دربیاورید. البته فراموش نکنید که بهتر است این روش را فرد متخصصی انجام دهد که با تکنیک های رنگ مو آشنا است. اما شما می توانید در انتخاب رنگ هایی که قرار است روی موی شما به نمایش درآیند، نظر خود را بگویید تا آرایشگر شما را راهنمایی کنید. زیرا بسیار مهم است که از ترکیب رنگ هایی استفاده شود که جدا از شیک بودن، به چهره شما بیاید و در نهایت یک نمای رنگ تینیجری برای شما داشته باشد.

مهمترین نکات برای رنگ کردن مو دختر 17 ساله

مهمترین نکات برای رنگ کردن مو دختر 17 ساله

فراموش نکنید که موهای دختران 17 ساله اغلب در سالم ترین حالت خود قرار دارند، به همین دلیل نباید با رنگ کردن غیر اصولی به موهای آن ها آسیب زد. مسئله دیگر این است که همانطور که می دانید رنگ مو می تواند چهره را جوان تر یا پیرتر کند، از این رو بهتر است که بهترین رنگ را متناسب با چهره جوان یک دختر 17 ساله انتخاب کنید تا رنگ مو مورد نظر ما به بهترین شکل روی چهره تأثیر بگذارد. فراموش نکنیم که استفاده از رنگ هایی که نیاز به دکلره ندارند برای ما اولویت دارند، اما اگر قرار است که از رنگ هایی استفاده کنیم که نیاز به دکلره دارند، بهتر است تنها شاخه هایی از مو را برای رنگ کردن انتخاب کنیم نه همه موها را تا کمترین آسیب به موها حین رنگ کردن وارد شود.

دیدگاه‌ها  
سلام ممنونم از مطالب مفیدتون همه اطلاعاتتون عالی و بروز من که خیلی استفاده کردم پیروز و سربلند باشید همیشه خدا قوت
به نقل از سپید گل:
سلام ممنونم از مطالب مفیدتون همه اطلاعاتتون عالی و بروز من که خیلی استفاده کردم پیروز و سربلند باشید همیشه خدا قوت
سلام و درود خوشنودیم که از ما راضی هستید. هدف اصلی مانی نی مارکت جلب رضایت شما عزیزان است.
نوشتن دیدگاه