سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو جلو سر دخترانه

اگر شما نیز مانند بسیاری از خانم‌ها دوست دارید که چهره‌ای متفاوت و جذاب داشته باشید، می‌توانید ایده رنگ مو تکه‌ای را برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم که شما را با جدیدترین مدل‌های رنگ مو جلو سر دخترانه آشنا سازیم، پس با ما همراه باشید.

ایده رنگ مو تکه ای جدید، ترند رنگ موی جلوی سر

بانوان به خصوص دختران جوان همواره در تلاش هستند که تغییراتی را در موهای خود ایجاد کرده و به واسطه آن تفاوت چشمگیری را در چهره خود به وجود آورند. رنگ مو تکه‌ای که به عنوان هایلایت پول نیز شناخته می‌شود، از سایه‌های تیره و روشن تشکیل می‌گردد. برای این منظور می‌توانید از رنگ‌هایی که در کنتراست کامل با یکدیگر هستند یا رنگ‌هایی مشابه یکدیگر بهره ببرید.
رنگ‌های فانتزی را نمی‌توان بدون استفاده از دکلره روی موها اجرا کرد و لازم است که حتما دکلره انجام شود. همچنین مدت زمان لازم برای رنگ‌دهی این نوع رنگ‌ها روی موها بین 10 الی 45 دقیقه است. البته این زمان به جنس موها نیز وابسته است. اگر قصد انتخاب رنگ موهای فانتزی را برای هایلایت جلوی موهای خود دارید، مانند هر رنگ موی دیگری باید به رنگ پوست خود توجه کنید. در واقع شما باید رنگ مویی را برای رنگ کردن موهای خود برگزینید که با رنگ پوست و چهره شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت چهره شما نه تنها زیبا نشده، بلکه ظاهری نامطلوب پیدا خواهید کرد.

ایده رنگ مو تکه ای جدید، ترند رنگ موی جلوی سر
همچنین برای اینکه موهای شما برای مدت طولانی‌تری رنگ موی فانتزی را حفظ کند، باید پس از هر بار شستشو رنگ موی مورد نظر را تکرار کرد. در ضمن لازم به ذکر است که رنگ موی فانتزی نسبت به سایر رنگ موهای شیمیایی آسیب بیشتری را به موهای شما می‌رساند. لذا بهتر است که برای طولانی مدت از این نوع رنگ مو برای هایلایت جلوی سر یا کل موهای خود استفاده نکنید.

موهای دو رنگ، ترند رنگ موهای دخترانه 2022

اگر جزو خانم‌هایی هستید که همیشه در زمینه انتخاب رنگ موی مناسب خود مردد هستید، دیگر نگران نباشید. رنگ موی دو رنگ شکل‌ها و فرم‌های مختلفی دارد. برای مثال می‌توانید موهای خود را از وسط باز کرده و سپس یک قسمت موهای خود را یک رنگ و موهای سمت دیگر را هم به رنگ دیگری درآورید. هایلایت جلوی سر دو رنگ نیز تکنیکی کاملا زیبا و خیره‌کننده است.
یک روش دیگر نیز این است که ریشه‌های مو را تیره بگذارید و نوک موها را رنگ کنید. بسیاری از خانم‌ها این ترند جذاب را با رنگ‌های روشن امتحان می‌کنند، اما امکان استفاده از رنگ‌های تیره نیز وجود دارد.

  • رنگ موی بلوند توت فرنگی

به طور قطع رنگ موی بلوند توت فرنگی زیباترین و منحصربه‌فردترین رنگ مو جلو سر دخترانه است. این رنگ مو از ترکیب دو رنگ بلوند ساحلی و قرمز تشکیل می‌شود و همانطور که از نام آن مشخص است، رنگ مویی مخصوص افراد رمانتیک است. شما به راحتی می‌توانید این رنگ موی قشنگ را با هر استایلی ست کنید.
بلوند توت فرنگی در خانواده رنگ‌های بلوند هلویی و صورتی قرار دارد. همچنین لازم به ذکر است که نگهداری این رنگ مو دخترانه اندکی دشوار است و برای ترمیم آن باید هر از گاهی به آرایشگر خود مراجعه کنید.

موهای دو رنگ، ترند رنگ موهای دخترانه 2022

  • رنگ موی پاستیلی ترکیبی

رنگ‌های پاستیلی یکی از ترندهای دنیای مد هستند. اگر قصد اجرای این نوع رنگ‌ها را روی موهای خود داشته باشید، با گزینه‌های زیادی روبرو خواهید بود. برای مثال می‌توانید کل موهای خود را پاستیلی کرده و استایلی شیک برای خود خلق کنید. همچنین راه دیگر این است که به سراغ هایلایت جلوی مو بروید. چنین هایلایت‌هایی به موها عمق داده و ظاهری شیک و مدرن برای فرد به وجود می‌آورند. علاوه بر این، با انتخاب این رنگ مو خود از جدیدترین ترند رنگ موی دخترانه عقب نمانده‌اید.

  • رنگ موی سبز فیروزه ‌ای، رنگ مویی دخترانه و فانتزی

امروزه علاقه دختر خانم‌ها به رنگ موهای پاستلی روز به روز در حال افزایش است. سبز فیروزه‌ای در واقع همان رنگ موی سبز آبی است که به دلیل افزایش جذابیت موها خیلی زود به چشم می‌آید. این رنگ حاصل ترکیب تناژهای رنگی آبی خنک با تناژهای سبز عمیق و گرم است. از این رنگ موی فانتزی زیبا نیز می‌توانید به عنوان رنگ مو جلو سر دخترانه استفاده کنید. همچنین اگر به رنگ‌های الهام گرفته از آب نیز علاقه دارید، این رنگ گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.
شما می توانید رنگ موی دلخواه خود را از سایت مانی نی مارکت تهیه کنید.

 

نوشتن دیدگاه