سبد خرید شما خالی می باشد.
نحوه استفاده از شامپو ضد زردی

شاید شما هم از خودتان پرسیده باشید که شامپو ضد زردی برای چه مواردی و چه موهایی کاربرد دارد؟ امروزه زرد شدن موها یکی از اتفاقات رایج برای خانم‌ها است. همیشه خانم‌هایی که بعد از روشن کردن مو با دکلره، با زردی روبه‌رو می‌شوند، می‌خواهند از روش‌های مناسب و اصولی برای برطرف کردن این مشکل، استفاده کنند. به‌کارگیری شامپو ضد زردی، می‌تواند برای بانوان انتخاب مناسبی باشد، اما برای استفاده از این محصول، باید در ابتدا بدانید که به چه رنگی از آن احتیاج دارید و همچنین با شیوه بکارگیری آن آشنا شوید.

راهنمای خرید و نحوه استفاده از شامپوی بنفش و ضد زردی موها

اگر قصد خرید شامپو ضد زردی دارید، ابتدا رنگ پایه مو‌های خودتان را معلوم کنید. چرا که این محصولات باید با هر رنگی، غلظت زیادی داشته باشند. یعنی وقتی آن‌ها را کف دست می‌ریزید، غلظت زیاد و مات بودن را ببینید. پس موقع خرید شامپو ضد زردی، حتماً به رنگ موی خودتان توجه کنید.

راهنمای خرید و نحوه استفاده از شامپوی بنفش و ضد زردی موها

نحوه استفاده از شامپوی بنفش و شامپو ضد زردی مو

جهت استفاده از این محصول، از ریشه مو شروع کنید و به طرف پایین، شامپو بنفش را روی موها بمالید. بعد روی موی سر را ماساژ دهید تا کف ایجاد کند. بهتر است بخش‌هایی از مو را که دچار زردی شده‌اند، بیشتر پوشش دهید و ماساژ دهید. اگر موی شما هایلایت باشد یا با انواع روش‌های دیگر رنگ شده باشد، فقط روی بخش‌های رنگ شده، از شامپوی بنفش یا ضد زردی، استفاده کنید.

چنانچه موهای شما بلوند است، ۲ الی ۳ دقیقه شامپو را روی موهای خود بگذارید. بعد مو را با آب شست‌وشو دهید. موقع استفاده از این محصول، حتماً به دستور العملش توجه کنید. در شامپوهایی با برندهای متنوع، این مدت زمان می‌تواند متغیر باشد. در مورد موهایی که زرد شده یا اخیراً رنگ شده‌اند، این مدت زمان معمولاً ۱۵ دقیقه است.

بعد با آب ولرم موها را بشویید. بار اول بهتر است ۵ الی ۱۰ دقیقه استفاده کنید. اگر تغییری حس نکردید، این مدت زمان را به ۱۵ دقیقه برسانید. بیشتر از ۱۵ دقیقه، امکان دارد رنگ مو به یاسی تغییر کند. اگر رنگ موی شما پلاتینه، نقره‌ای یا دودی باشد، مدت زمان استفاده از شامپو بنفش و ضد زردی، باید ۳۰ دقیقه باشد. بعد از آبکشی، از یک ماسک مناسب جهت حفظ طراوت و تندرستی مو، استفاده کنید.

ویژگی های شامپو ضد زردی مو

شامپو ضد زردی برای موهای دکلره شده، دارای خصوصیات متعددی، از جمله موارد زیر است:

  • شامل رنگدانه‌های مناسب و محافظ است
  • مخصوص موهای روشن شده با دکلره و موهای رنگ شده است
  • همان‌طور که از نامش پیداست، از قرمزی و زردی پیشگیری می‌کند
  • مراقبت از مو در مقابل پرتوهای UV
  • شامل مواد مقوی و مغذی برای تغذیه مو
  • ثابت کننده رنگ مو
  • شویندگی مناسب

نحوه استفاده از شامپوی بنفش و شامپو ضد زردی مو

نکات مهم در زمان استفاده از شامپو ضد زردی مو

در زمان استفاده از شامپو ضد زردی مو، باید به نکاتی مهم در این خصوص توجه کنید. مثلاً مواظب باشید که شامپو برای مدت زمان زیادی روی موهای شما باقی نماند. در این حالت امکان دارد رنگ بنفش روی موهای شما تأثیر بگذارد.

یکی از نکات مهم در زمان خرید شامپو ضد زردی مو که باید به آن توجه شود، این است که اگر به دنبال محصولی مناسب هستید، این مسئله را بدانید که هر چه میزان غلظت و رنگ شامپو بیشتر باشد، سطح کیفی بهتری هم خواهد داشت. در این صورت محصولی تهیه کنید که رنگ مات و غلظت آن بیشتر باشد‌. در صورتی که موهای شما تیره است، به هیچ عنوان این محصول را به کار نگیرید. این نوع شامپو زمانی کاربرد دارد که می‌خواهید زردی موهای بلوند خود را حذف کنید. در غیر این صورت، هیچ تأثیری ندارد.

اگر  این مقاله برای شما مفید بوده وبه دنبال خرید رنگ مو و سایر لوازم مرتبط با آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که باکیفیت‌ترین محصولات را از طریق وبسایت ما نی نی مارکت، تهیه کنید.

نوشتن دیدگاه