سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی سبز

رنگ موی سبز یکی از رنگ های زیبا و استثنایی است که در گروه رنگ های فانتزی جای می گیرد. ترکیب رنگ موی سبز نتیجه چشم نوازی را به همراه دارد و استایل خاصی را برای افراد ایجاد می کند. در این مقاله از ما نی نی مارکت با سه ترکیب پرطرفدار رنگ سبز آشنا خواهید شد. علاوه بر مشاهده فرمول های این ترکیب می توانید مواد لازم برای تهیه رنگ مو را از طریق فروشگاه اینترنتی مانی نی دریافت کنید.

ترکیب رنگ موی سبز آبی

ترکیب رنگ موی سبز آبی

از سال ها پیش تاکنون رنگ های فانتزی در گروه پرطرفدارترین رنگ ها قرار گرفته اند. تمایل به استفاده از رنگ های فانتزی روز به روز در حال گسترش است. نه تنها مردم معمولی بلکه افراد معروف و محبوب نیز به این رنگ ها روی آورده اند. یکی از رنگ های پرطرفدار فانتزی ترکیب رنگ موی سبز آبی است. این رنگ جذاب را می توانید با استفاده از دو فرمول مختلف به دست آورید.

  • فرمول اول رنگ موی سبز آبی

در روش اول پایه موی خود را به هفت الی هشت برسانید. سپس موی خود را با شامپوی ضد زردی بشویید. پس از گذشت چند دقیقه فرآیند گذاشتن رنگ را آغاز کنید. برای رسیدن به ترکیب رنگ موی سبز آبی اقیانوسی فرمول زیر را به کار گیرید:

یک پیمانه پودر دکلره سبز

دو پیمانه پودر دکلره آبی لاجوردی

دو پیمانه پودر دکلره آبی اقیانوسی

دو سانت واریاسیون سبز

سه سانت واریاسیون آبی

شش پیمانه اکسیدان دو

  • فرمول دوم رنگ موی سبز آبی

شما می توانید با ترکیب مواد ذکر شده در این قسمت به ترکیب جذاب سبز اقیانوسی دست پیدا کنید. همانند فرمول قبل به پایه دکلره هفت الی هشت نیاز دارید. مجددا پس از دکلره از شامپوی ضد زردی استفاده کرده و اندکی مکث کنید. سپس با ترکیب مواد زیر رنگ موی سبز آبی اقیانوسی را به دست آورید.

دو پیمانه پودر دکلره سبز

یک سوم تیوپ رنگ سه صفر

مقدار سه سانت واریاسیون سبز

دو سانت واریاسیون آبی

دو سانت رنگ نقره ای

چهاره پیمانه اکسیدان شماره دو

مواد بالا را به خوبی مخلوط کنید و روی مو بگذارید. مو باید نم داشته باشد. دقت نمایید که رنگ به خوبی با قسمت های مورد نظر مو ترکیب شده باشد. وقتی به رنگ دلخواه رسیدید موی خود را بشویید. از کاندیشنر استفاده کنید. سپس با استفاده از سشوار موی خود را خشک نمایید. برای این کار از درجه حرارت ملایم استفاده کنید. شما می توانید رنگ های فانتزی را به روش آمبره تهیه فرمایید. به این صورت که زمینه مو را مشکی کرده و تارهای مو کم کم به سمت رنگ فانتزی پیش بروند.

رنگ موی سبز یشمی

رنگ موی سبز یشمی

ترکیب رنگ موی سبز یشمی با استفاده از روش آمبره شیک و خاص خواهد شد. برای پس زمینه مشکی مو باید به روش آمبره پایه دکلره هشت را به دست آورید. به یک چهارم پیمانه پودر دکلره سبز نیاز دارید. در ادامه دو پیمانه پودر دکلره آبی لاجوردی اضافه نمایید. اکسیدان مورد نیاز برای داشتن رنگ موی سبز یشمی باید ۶ درصد باشد. شما همچنین به مقدار دو سانت واریاسیون آبی و یک سانت واریاسیون دودی نیاز پیدا خواهید کرد.

ترکیب رنگ مو سبز فسفری

ترکیب رنگ مو سبز فسفری

اگر به رنگ فسفری علاقه دارید، می توانید با استفاده از فرمول مناسب تغییر اساسی در چهره خود ایجاد کنید. سبز فسفری یکی از رنگ های خاص در زمینه رنگ های فانتزی است. برای داشتن این ترکیب رنگ موی سبز به طلایی پایه ۸ نیاز دارید. یک دوم تیوپ رنگ سه صفر را با پودر دکلره آبی فیروزه ای ترکیب نمایید. در این فرمول از اکسیدان نه درصد استفاده کنید. برای دستیابی به این رنگ فوق العاده پایه مو باید دکلره شده یا طلایی هفت تا نه باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

واریاسیون سبز با چه رنگی ترکیب می شود

کلام آخر

در این مقاله با سه ترکیب رنگ موی سبز آشنا شدید. این سه ترکیب محبوب ترین رنگ های فانتزی سبز رنگ هستند. فرمول ها را به دقت اجرا کنید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید. طیف رنگی سبز می تواند استایل خاصی را به افراد بدهد و ظاهر فرد را چشمگیر کند. این رنگ معمولا در بین نوجوانان طرفداران بیشتری دارد اما تمامی سنین با توجه به سلیقه خود می توانند از آن استفاده نمایند. اگر به سایر رنگ های فانتزی علاقه مند هستید، می توانید با مطالعه مقالات دیگر وب سایت با فرمول آن ها آشنا شوید.

نوشتن دیدگاه