سبد خرید شما خالی می باشد.
واریاسیون سبز با چه رنگی ترکیب می شود

واریاسیون ها رنگ موهایی قوی و خالص هستند که با رنگساژها، روی موی دکلره شده یا موی اصلی ترکیب می شوند. واریاسیون ها توانایی تغییر تناژ رنگ را دارند که به زیبا شدن موها نیز منجر می شوند. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که واریاسیون ها هیچ گاه به تنهایی به کار نمی روند. از این رو حتما باید آن ها را با رنگ مو ترکیب کنید. واریاسیون سبز، یکی از جذابترین واریاسیون های موجود در بازار است که ترکیب های خارق العاده ای از رنگ مو را ایجاد می کند. در این متن قصد داریم رنگ موهایی که قابل ترکیب شدن با واریاسیون سبز هستند را به شما معرفی کنیم. از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این متن همراهی نمایید. ما در سایت مانی نی هر آنچه که مد نظر شما عزیزان است، در مورد رنگ موها و تناژ مختلف رنگ، در مقاله های متفاوت در اختیارتان قرار داده ایم.

واریاسیون سبز برای چیست؟

 

واریاسیون سبز برای چیست؟

فرش کنید موهای خود را رنگ کرده اید و رگه های نارنجی لا به لای موهایتان ایجاد شده است. برای یکدست شدن و برطرف کردن رنگ مو شما به واریاسیون نیاز دارید. علاوه بر این از واریاسیون سبز برای ایجاد تغییرات دلخواه، در رنگ موی آن دسته از افرادی که موهایشان پس از رنگ کردن قرمز می شود یا رنگ موهایشان خیلی زود تغییر می کند و از بین می رود، برای از بین رفتن قرمزی موها یا افزایش عمر رنگ مو استفاده می شود. این واریاسیون در از بین بردن قرمزی موها بسیار موثر است، که ماندگاری رنگ مو را نیز به طور قابل توجهی افزایش می دهد، اما واریاسیون های سبز با چه رنگ هایی قابل ترکیب شدن است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال بخش بعدی را به طور کامل مطالعه بفرمایید.

قوانین ترکیب واریاسیون سبز با چه رنگ موها

قوانین ترکیب واریاسیون سبز با چه رنگ موها


واریاسیون سبز بهترین و ایده آل ترین گزینه برای ترکیب شدن با رنگ موهای سرد هستند. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه واریاسیون های سبز را با رنگ موهایی که تناژ قرمز دارند، ترکیب نکنید. واریاسیون های سبز رنگ قرمز را خنثی می کنند. به همین خاطر است که ترکیب این واریاسیون با رنگ قرمز توصیه نمی شود.
رایج ترین مشکلی که در رنگ کردن موها مشاهده می شود، وجود رگه های زردی یا قرمزی است که برای از بین بردن و خنثی کردن این قرمزی از واریاسیون های سبز استفاده می کنند. در واقع این واریاسیون به گونه ای ضد قرمز است، که با موهای سرد ترکیب می شود. واریاسیون های سبز بهترین گزینه برای ترکیب شدن با رنگ های زیر است:

  • دودی
  • خاکستری
  • زیتونی

در صورتی که موهایتان را به تازگی رنگ کرده اید و هنوز ریشه آن در نیامده، دو بند انگشت واریاسیون را با رنگ دلخواهتان، سه قاشق غذاخوری اکسیدان و دو قطره شامپو ترکیب کنید. این مخلوط برای حالتی مناسب است که قصد دارید رنگ موهایتان را تغییر دهید و رگه های قرمز را از بین ببرید. سپس مخلوط به دست آمده را به مدت 20 دقیقه روی موهای خیس خود بگذارید و در نهایت بشویید.
در صورتی که موهایتان مش یا هایلایت است، برای جلوگیری از آسیب به موهایتان یک تا دو بند انگشت واریاسیون سبز را با مقدار کمی شامپو ترکیب کنید. سپس آن را روی موهای خیس خود قرار دهید و آن را رنگساژ کنید.
در صورتی که موهای خود را هایلایت یا رنگ کرده اید و ریشه آن چند سانتی رشده کرده است، واریاسیون را با رنگ مورد نظرتان ترکیب کنید و روی ریشه های موی خود قرار دهید. پس از 30 تا 45 دقیقه موهایتان را به آرامی شانه بزنید و 10 دقیقه دیگر نیز صبر کنید. پس از این مدت موهای خود را بشویید.
به مقدار 1 تا 10 سانتی متر می توانید واریاسیون به رنگ موهای خود اضافه نمایید. با این حال به خاطر داشته باشید که عدد جهانی واریاسیون 13 است، اما برای استفاده درست از واریاسیون در ابتدا باید پایه رنگ موهای خود را بشناسید. سپس عدد آن را از عدد 12 کم کنید. به عنوان مثال اگر شماره رنگ پایه موهایتان 8 است، عدد 8 را از 12 کم کنید. پس موهای شما تنها به 4 سانتی متر واریاسیون نیاز دارد.
علاوه بر موارد ذکر شده برای استفاده از واریاسیون سبز نکات زیر را نیز به یاد داشته باشید:
واریاسیون را با رنگ موهایتان ترکیب و مخلوط کنید که تناژ و شدت رنگ موهایتان به تعادل برسد. همچنین این را به خاطر داشته باشید که واریاسیون توانایی پوشش دهی کامل موهای سفید را دارد، ولی موجب روشن شدن رنگ مو نمی شود.
همچنین از واریاسیون به تنهایی استفاده نکنید. واریاسیون تنها برای تغییر رنگ موهایی مناسب است که مورد علاقه شما نیست.
واریاسیون رنگ مویی غلیظ است؛ بنابراین هر چه از مقدار بیشتری واریاسیون استفاده کنید رنگ موهای تیره تری خواهید داشت.
کلام آخر
واریاسیون سبز که با عنوان ضد قرمزی نیز شناخته می شود، بهترین گزینه برای رنگ های سرد است که در متن فوق، قوانین ترکیب آن را به طور کامل توضیح دادیم.
سایت مانی نی یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی، برای فروش با کیفیت ترین رنگ موها، همچنین منبع اطلاعات کاربردی در مورد رنگ موها و نحوه ساخت آن ها و مناسب ترین نرخ لوازم آرایشی و بهداشتی است. با کارشناسان ما در سایت مانی نی در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه