سبد خرید شما خالی می باشد.
ریختن نرم کننده در رنگ مو

بسیاری از افراد پس از رنگ کردن مو با خشکی آن مواجه می شوند. شکننده شدن تارهای مو و ضعیف شدن ریشه از عوارض احتمالی استفاده از رنگ مو است. استفاده از رنگ موی حاوی نرم کننده یکی از شیوه های مقابله با این معضل به حساب می آید. ریختن نرم کننده در رنگ مو نیز تاثیر مثبتی در نتیجه کار خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره رنگ موی حاوی نرم کننده تا پایان مقاله همراه ما باشید.

دلیل استفاده از نرم کننده موی سر در رنگ مو

دلیل استفاده از نرم کننده موی سر در رنگ مو

استفاده از نرم کننده تاثیر مثبتی بر مو دارد. نرم کننده می تواند حالت پذیری مو را افزایش دهد. تارهای مو با استفاده از این مواد نرم و لطیف می شوند. به دلیل خاصیت بی نظیر این مواد استثنایی از آن در ساخت رنگ مو استفاده می گردد. حتما پس از رنگ کردن مو با خشکی و شکنندگی آن مواجه شده اید. رنگ مو به تنهایی می تواند به موی شما آسیب بزند. این مشکل با ریختن نرم کننده در رنگ مو قابل حل شدن است. رنگ های حاوی نرم کننده در برندهای مختلف و رنگ های متنوع تولید شده اند. در ادامه شما را با دلایل استفاده از این نرم کننده در رنگ مو آشنا می کنیم.

  • جلوگیری از آسیب سطوح خارجی مو

مواد نرم کننده از آسیب سطح خارجی مو پیشگیری می کنند. ریختن نرم کننده در رنگ مو باعث می شود یک پوشش خارجی روی سطح مو قرار گیرد. نرم کننده علاوه بر محافظت از مو باعث یکنواختی مو می شود. رنگ های حاوی نرم کننده، بارهای الکتریکی مو را خنثی می کنند. بارهای الکتریکی باعث به هم ریختگی و نامنظم بودن مو می شوند. با رنگ های حاوی نرم کننده، موی شما به راحتی حالت خواهد گرفت و آشفته نخواهد بود. این رنگ ها همچنین از مو در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کنند.

  • نرم کردن مو

نرم کننده ها از الکل چرب تولید شده اند. این مواد حاوی مرطوب کننده مو است. وجود روغن های مخصوص در نرم کننده ها به نرم کردن مو کمک زیادی می کند. ریختن نرم کننده در رنگ مو حالت پذیری مو را افزایش می دهد. برخی از این مواد دارای مواد پروتئینی هستند. این مواد به تقویت مو کمک شایانی می کند. وجود مواد ضخیم کننده در برخی از نرم کننده ها باعث پر شدن مو خواهد شد. نرم کننده ها حاوی مواد مغذی هستند. بنابراین به تقویت مو کمک زیادی می کنند. مو با استفاده از رنگ های حاوی نرم کننده براق می شود. اگر به دنبال موی براق و درخشنده هستید، بهتر است از رنگ های حاوی نرم کننده استفاده نمایید.

مزایای افزودن نرم کننده در رنگ مو

مزایای افزودن نرم کننده در رنگ مو

  • جلوگیری از گره خوردن مو

مو ممکن است پس از رنگ کردن در اثر خشکی گره بخورد. این معضل شانه کردن مو را به شدت سخت و دشوار می کند. گره خوردگی مو باعث ریزش در زمان شانه زدن خواهد شد. ریختن نرم کننده در رنگ مو شانه کردن را بسیار راحت خواهد کرد و گره خوردگی پس از رنگ را برطرف می کند. همچنین این مواد می تواند مو را ترمیم کند. مو با رنگ ممکن است آسیب ببیند. استفاده از رنگ های مخصوص دارای نرم کننده آسیب های ناشی از دکلره را ترمیم می کند.

  • تقویت موهای آسیب دیده

رنگ مو می تواند به مو صدمه بزند. برای داشتن نتیجه دلخواه و رسیدن به رنگ موی جذاب معمولا از دکلره استفاده می شود. همان طور که می دانید دکلره تاثیر منفی بر مو خواهد گذاشت. مو در اثر رنگ می تواند خشک شود. موی خشک به دلیل وجود بار منفی، ایستا به نظر می رسد و انعطاف ندارد. ریختن نرم کننده در رنگ مو این حالت منفی را از بین می برد. چراکه نرم کننده بار مثبت دارند. رنگ های حاوی نرم کننده تاثیر بسزایی بر تقویت مو خواهند گذاشت.

کلام آخر

ریختن نرم کننده در رنگ مو از آسیب آن جلوگیری می کند. با رنگ های حاوی نرم کننده می توانید مویی نرم، لطیف و در عین حال زیبا داشته باشید. رنگ های حاوی نرم کننده متنوع هستند. شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی ما نی نی مارکت تهیه فرمایید و موهای خود را به رنگ دلخواه تان در بیاورید.

دیدگاه‌ها  
به نقل از فریبا:
ممنون اطلاعات مفیدی بود
سلام و درود خشنودیم که این مطلب برای شما مفید بوده است.
نوشتن دیدگاه