سبد خرید شما خالی می باشد.
زیتونی ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای پوست سبزه

رنگ موی زیتونی یکی از رنگ موهای جذاب برای خانم ها است که با ترکیب های متفاوتی روی موها قابل اجرا می باشد. شاید در اولین قدم بخواهید رنگ موهای خودتان را با رنگ پوستتان ست کنید. در این صورت توصیه می کنیم که ابتدا تعیین کنید، پوست شما روشن است یا سبزه؟ سپس بر اساس نوع رنگ پوست خودتان بهترین ترکیب را برای رنگ کردن موهای خودتان استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم موی زیتونی مناسب برای پوست های سبزه را به شما معرفی کنیم که می توانید آن ها را بدون دکلره نیز روی موهای خودتان اجرا کنید.

5 فرمول ترکیب رنگ مو زیتونی برای پوست سبزه

رنگ موی زیتونی در گروه رنگ های گرمی قرار می گیرد که با داشتن پایه سبز رنگ، زیبایی فوق العاده ای به موهای شما می دهد. افرادی که از زیتونی برای رنگ کردن موهای خودشان استفاده می کنند، معمولا از نتیجه کار رضایت دارند. با این حال آنقدر تنوع زیادی برای این نوع رنگ برای پوست های سبزه وجود دارد که می توان با خیالی راحت از هر یک از آن ها استفاده کرد. در ادامه به 5 فرمول طلایی برای رنگ موی زیتونی برای پوست سبزه اشاره می کنیم که چهره شما را فوق العاده زیبا و خاص تر خواهند کرد.

  • فرمول اول

برای اینکه یک ترکیب رنگ خاص را بدون دکلره روی موهای خودتان اجرا کنید، کافیست که به اندازه نصف تیوپ از رنگ موی زیتونی پایه 8 را با نصف تیوپ رنگ دودی ترکیب کنید. با اضافه کردن واریاسیون دودی، نقره ای و سبز به اندازه 2 سانتی متر و واریاسیون بنفش به اندازه 1 سانتی متر، ترکیب رنگ شما آماده است. در نهایت می توانید به ترکیب خودتان اکسیدان 9 درصد استفاده کنید و آن را روی موهای خودتان قرار دهید. اجازه دهید تا موهای شما به طور کامل رنگ بگیرد، سپس موهای خود را آبکشی کنید.

5 فرمول ترکیب رنگ مو زیتونی برای پوست سبزه

  • فرمول دوم

اگر پوست سبزه ای دارید و به دنبال یک رنگ موی تیره و خاص می گردید، می توانید رنگ موی زیتونی تیره را انتخاب کنید. این رنگ مو زیبایی فوق العاده ای به موهای شما می دهد و می تواند زیبایی موهای شما را چندین برابر کند. برای اجرای این ترکیب رنگ، کافیست که به اندازه مساوی رنگ موی زیتونی شماره 2 و 6 را با هم مخلوط کنید و سپس با اضافه کردن اکسیدان 6 درصد، می توانید این ترکیب را روی موهای خودتان قرار دهید.

نکته بسیار مهم: بهتر است برای زیبایی موهای خودتان از دکلره پایه 8 قبل از اجرای این رنگ مو استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید آن را بدون دکلره هم روی موهای خودتان اجرا کنید.

  • فرمول سوم

انتخاب یک ترکیب رنگ موی زیتونی برای پوست سبزه کار آسانی نیست. ولی قصد داریم در فرمول سوم یک ترکیب رنگ خاص را به شما معرفی کنیم که البته بهتر است برای اجرای آن ابتدا موهای خودتان را به پایه دکلره 9 برسانید. برای درست کردن این ترکیب رنگ به نصف تیوپ رنگ موی زیتونی شماره 7، نصف تیوپ رنگ موی دودی شماره 8 و 2 سانتی متر واریاسیون سبز نیاز دارید. با اضافه کردن اکسیدان 6 درصد، می توانید این ترکیب رنگ را روی موهای خودتان قرار دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.

  • فرمول چهارم

در فرمول چهارم، به شما یک ترکیب زیتونی قهوه ای را پیشنهاد می کنیم. برای اینکه این ترکیب را روی موهای خودتان اجرا کنید، کافیست که نصف تیوپ از رنگ موی قهوه ای شماره 6 را با یک سوم تیوپ از رنگ موی زیتونی شماره 5 و 6 مخلوط کنید. سپس با اضافه کردن 2 سانتی متر واریاسیون سبز رنگ و اکسیدان 6 درصد، ترکیب رنگ موی شما کامل می شود.

5 فرمول ترکیب رنگ مو زیتونی برای پوست سبزه

فرمول پنجم

این فرمول باید به همراه دکلره کردن اجرا شود. ولی اگر به دکلره حساسیت دارید، می توانید موهای خودتان را با کمک رنگ موی سه صفر روشن کنید. برای این کار کافیست که ابتدا این رنگ و اکسیدان شماره 2 را مخلوط کنید و آن را به مدت 20 دقیقه روی ساقه و 10دقیقه روی ریشه مو قرار دهید. پس از گذشت این زمان، می توانید موهای خودتان را با آب بشویید و خشک کنید. سپس، می توانید به اندازه دو سوم از تیوپ زیتونی شماره 7 را با یک سوم تیوپ از رنگ موی دودی مخلوط کنید. 5 سانتی متر واریاسیون سبز را به این ترکیب اضافه نمایید. در نهایت به اندازه یک و نیم برابر از رنگ خودتان، اکسیدان شماره 1 اضافه کنید و ترکیب را روی موهای خودتان قرار دهید. حداقل 20 دقیقه زمان لازم است که موهای شما به طور کامل رنگ بگیرند.

 

دیدگاه‌ها  
رنگ موی زیتونی برای پوست برنزه یا سبزه محشره
به نقل از سارا:
رنگ موی زیتونی برای پوست برنزه یا سبزه محشره

سلام و درود قطعا همینطور است. این رنگ مو دارای ترکیباتی از سبز و قهوه‌ای است که با طبیعت پوست گرم و سبزه هماهنگ می‌شود و ظاهر شما را جذاب تر کند.
نوشتن دیدگاه