سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی یخی مناسب چه پوستی است

رنگ موی یخی یکی از رنگ‌ های بسیار جذاب است که به یکباره تغییرات بسیار زیادی را در ظاهر شما ایجاد می‌ کند.  بنابراین قبل از اینکه به این رنگ مو فکر کنید حتما به ظاهر خود توجه داشته باشید و ببینید که آیا این تغییر مناسب با ظاهر پوست و صورت شما خواهد بود یا خیر؟ در ابتدا توجه کنید که پوست صورتتان عاری از هرگونه عیب و ایراد اعم از کک و مک، جوش و یا لک باشد. زیرا رنگ های یخی و یا دودی و خاکستری روشن ایرادات پوستی را بیشتر نمایان می کنند. سپس به تناژ پوست خود توجه کنید. در واقع رنگ های یخی برای پوست های روشن با تناژ گرم کاملا مناسب هستند. اما اینکه چگونه تشخیص دهید پوست شما چه رنگ و چه تناژی دارد، روش های خاص خود را طلب می کند که ما در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. اگر شما نیز به دنبال این هستید که بدانید رنگ موی یخی مناسب برای پوست شما هست یا خیر بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید. با مانی نی همراه باشید.

رنگ موی یخی به پوستم میاد

رنگ موی یخی به پوستم میاد

کسانی که طرفدار تغییرات ناگهانی هستند همیشه با این سوال مواجه می‌ شوند که آیا رنگ موی یخی با رنگ پوست آن ها هماهنگی دارد یا خیر؟ همانطور که گفته ایم این رنگ برای پوست های روشن با تناژ گرم مناسب است. اگر می خواهید بدانید که پوست شما نیز در این دسته قرار دارد یا خیر به سوالات زیر پاسخ بدهید. اگر که جواب تمام سوالات مثبت بود به معنی روشن بودن و گرم بودن پوست شما است.

  1. آیا رنگ پوست شما در مایه های رنگ طلایی و یا زرد است؟
  2. آیا رگ های شما به رنگ سبز ظاهر می شوند؟
  3. آیا جواهرات طلا باعث جذاب تر شدن شما می شوند؟
  4. آیا لباس های کرم رنگ همچون تیشرت کرم بیشتر از لباس های سفید به شما می آیند؟
  5. آیا اگر روبروی آینه کاغذ سفید را کنار پوست خود قرار بدهید پوست شما زرد به نظر می رسد؟

اگر جواب تمام سوالات فوق را مثبت دادید، پس پوست شما از نوع روشن و گرم است و رنگ موی یخی قطعا به پوست شما خواهد آمد. بنابراین شما می توانید انواع مختلف رنگ موی یخی اعم از مش یخی، هایلایت یخی، یخی نقره ای، یخی اسکاندیناوی، یخی کریستالی، یخی پلاتینی، یخی دودی، یخی رزگلد، یخی صدفی و یخی زیتونی را مطابق با سلیقه خود و مطابق با حجم موها و بلندی موهای خود انتخاب کنید.

البته برخی از ترکیبات رنگ موی یخی برای افراد گندمی و یا افرادی که پوست آن ها تناژ خنثی دارد نیز مناسب هستندـ به عنوان مثال یخی رزگلد برای پوست های گندمی و خنثی نیز کاملا مناسب است. همچنین یخی زیتونی نیز یکی از رنگ‌ های بسیار عالی برای کسانی است که پوست آن ها کمی متمایل به تیره است. اما با توجه به حجم مو،  ضخامت ساقه مو و همچنین نوع برند و نحوه ترکیب رنگ مو ممکن است که رنگ موی نهایی کمی با آنچه مدنظر شما بود تفاوت داشته باشد. بنابراین بهتر است که برای به دست آوردن ترکیبات مختلف رنگ موی یخی حتما به یک آرایشگر مراجعه کنید تا رنگ نهایی دقیقا با همان رنگ مورد نظر شما تطابق داشته باشد و به تناژ پوست و صورت شما نیز هماهنگی لازم را داشته باشد.

نکات مهم در مورد رنگ موی یخی

نکات مهم در مورد رنگ موی یخی

دقت داشته باشید که استفاده از رنگ موی یخی صرفا با دکلره امکان‌ پذیر است. بنابراین شما باید در مرحله اول به صورت کامل موهای خود را دکلره کرده و پس از آن رنگ موی یخی را با ترکیب مورد نظر خود بر روی موهای مرطوب خود قرار بدهید. به همین منظور نیز به شما توصیه می کنیم اگر در زمینه دکلره کردن موها تجربه و تخصص کافی را ندارید؛ به هیچ عنوان خودتان در منزل این کار را انجام ندهید. زیرا پودر دکلره در صورتی که غیر استاندارد و غیر تخصصی استفاده شود ممکن است منجر به آسیب های جبران ناپذیر برای موهای شما شود.

استفاده از شامپوی ضد زردی بعد از رنگ کردن موها نیز توصیه می شود. همچنین استفاده از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده، انواع سرم مو، دوفاز و روغن مو برای محافظت از موها بعد از رنگ آمیزی بسیار اهمیت دارد. همانطور که گفتیم این رنگ با استفاده از دکلره قابل اجرا خواهد بود و به همین منظور شما باید حساسیت بسیار زیادی را برای مراقبت از موهای خود بعد از دکلره انجام بدهید. در صورت انجام مراقبت‌ های لازم، زیبایی رنگ یخی شما ماندگار خواهد بود و موهای شما نیز آسیب نخواهند دید.

نوشتن دیدگاه