سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو تکه ای یخی

رنگ مو در دنیای مد و زیبایی جایگاه ویژه ای دارد و با تکنیک های متفاوتی اجرا می شود. بیشتر افراد برای ایجاد تغییر در چهره از انواع رنگ مو استفاده می کنند. انتخاب رنگ مو باید به صورت اصولی و با در نظر گرفتن عوامل مهمی مانند رنگ پوست، جنس مو، ضخامت مو و ... انجام شود تا تاثیر مثبتی در زیبایی چهره داشته باشد.

یکی از رنگ های پر طرفدار که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ موی یخی است. رنگ موی یخی با ترکیب ها و روش های متفاوتی قابل اجرا است که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین روش و ترکیب رنگ مو را انتخاب نماید. امروزه رنگ مو تکه ای یخی جذابیت خاصی به چهره افراد می بخشد از این رو بیشتر افراد تمایل دارند از این تکنیک و رنگ مو برای یک بار هم که شده استفاده کنند. رنگ موی تکه ای مانند مش فقط بخش هایی از مو را شامل می شود. در واقع یعنی تکه هایی از مو را با رنگی روشن مانند یخی رنگ می کنند و ترکیب زیبایی به وجود می آورند.

رنگ مو تکه ای یخی تضاد بسیار زیبایی ایجاد می کند و به جذابیت بیشتر چهره کمک می کند از این رو طرفداران زیادی دارد. رنگ مو تکه ای یخی با طیف های گسترده ای قابل اجرا است که هر فرد مناسب با رنگ زمینه مو، رنگ پوست، سلیقه و ... می تواند بهترین رنگ موی یخی را برای مش تکه ای انتخاب نماید. به طور کلی امروزه تکنیک های جذابی مانند مش تکه ای، آمبره، بالیاژ و ... در دنیای مد و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این رنگ های روشنی مانند یخی، دودی و ... برای این تکنیک ها مناسب تر هستند.

بهترین و جدیدترین رنگ مو تکه ای یخی دخترانه و زنانه با فرمول

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد رنگ مو یخی جذابیت بسیاری دارد که اجرای آن به صورت مش تکه ای روی مو می تواند جلوه بی نظیری را ایجاد کند. رنگ موی یخی دارای طیف گسترده ای است که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین ترکیب را انتخاب نماید. رنگ موی یخی یکی از رنگ های روشن پر طرفدار است که با تناژهای متفاوتی اجرا می شود. مش تکه ای نیز تکنیک بسیار مناسبی برای رنگ موی یخی است که با استفاده از آن موها و چهره شما زیباتر می شود. از این رو در زیر به بهترین و جدیدترین رنگ مو تکه ای یخی دخترانه و زنانه با فرمول اشاره شده است.

  • نقره ای یخی
  1. رنگ موی بلوند نقره ای شماره 10: 10 سانت
  2. اکسیدان شماره یک: 30 سی سی
  3. واریاسیون نقره ای: 3 سانت
  4. واریاسیون خاکستری: 3 سانت
  • یخی پلاتینی
  1. رنگ موی پلاتینه روشن: یک چهارم تیوپ
  2. رنگ موی مشکی: 2 سانت
  3. رنگ موی دودی شماره 9: یک چهارم تیوپ
  4. واریاسیون بنفش: 3 سانت
  5. واریاسیون دودی: 2 سانت
  6. اکسیدان شماره یک: 30 سی سی
  • زیتونی یخی
  1. رنگ موی زیتونی شماره 10: 8 سانت
  2. رنگ موی بلوند نقره ای شماره 9: یک سوم تیوپ
  3. واریاسیون نقره ای: 5 سانت
  4. اکسیدان شماره دو: 30 سی سی

بهترین و جدیدترین رنگ مو تکه ای یخی دخترانه و زنانه با فرمول

  • آبی یخی
  1. رنگ موی بلوند نقره ای: 10 سانت
  2. رنگ موی آبی فانتزی: 10 سانت
  3. واریاسیون آبی: 5 سانت
  4. واریاسیون نقره ای: 3 سانت
  5. آب مقطر: 30 سی سی
  6. اکسیدان شماره یک: 30 سی سی
  • یخی دودی
  1. رنگ موی دودی شماره 7: نصف تیوپ
  2. رنگ موی بلوند نقره ای شماره 9: نصف تیوپ
  3. واریاسیون دودی: 3 سانت
  4. واریاسیون بنفش: 4 سانت
  5. واریاسیون نقره ای: 2 سانت
  6. اکسیدان شماره یک: 30 سی سی
  • یخی اسکاندیناوی
  1. رنگ موی بژ شماره 10: یک چهارم تیوپ
  2. رنگ موی بلوند نقره ای شماره 10: نصف تیوپ
  3. رنگ موی صدفی شماره 10: نصف تیوپ
  4. واریاسیون نقره ای: 3 سانت
  5. واریاسیون بنفش: 3 سانت
  6. اکسیدان شماره 2: 30 سی سی

بهترین و جدیدترین رنگ مو تکه ای یخی دخترانه و زنانه با فرمول

مش تکه ای یخی

رنگ موی یخی فرمول های بسیار متنوعی دارد از این رو انتخاب فرمول مناسب کار دشواری است که باید توسط افراد ماهر در این زمینه انجام شود. با آشنایی نسبت به این فرمول ها می توان بهترین رنگ موی یخی را برای ایجاد مش تکه ای روی مو انتخاب کرد و از زیبایی آن لذت برد. البته توصیه می شود برای انجام مش تکه ای یخی به آرایشگران با تجربه ای که در این زمینه مهارت دارند مراجعه نمایید. زیرا این افراد با رعایت نکات مهم بدون آسیب به بافت مو به بهترین شکل مش تکه ای یخی را روی مو ایجاد می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع رنگ مو و ترکیبات آنها به سایر مقالات سایت مانی نی مراجعه فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه