سبد خرید شما خالی می باشد.
پوشاندن موهای سفید جلو سر

یکی از مشکلات مهم خانم ها پوشاندن موهای سفید جلو سر می باشد. اصلا مهم نیست که در چه رده سنی هستید موهای سفید جلو سر در هر دوره ای می توانند خود را نشان دهند. در بعضی موارد افراد رنگ سفید موی خود را دوست دارند. اما برای برخی این سفیدی جلوی مو عذاب آور می شود. در این مقاله به بررسی چند راه حل برای پوشاندن موهای سفید جلو سر می پردازیم. با مانی نی همراه باشید.

راهنمای تصویری رنگ کردن موهای سفید در منزل

راهنمای تصویری رنگ کردن موهای سفید در منزل

برای پوشاندن موهای سفید در منزل روش هایی وجود دارد که انجام آن می تواند به صورت کاملا موثر سفیدی موها را بپوشاند. در ادامه با این روش ها آشنا می شویم:

  • پوشاندن موهای سفید جلو سر با استفاده از ریمل همرنگ مو

یکی از روش های موثر برای پوشاندن موهای سفید جلو سر استفاده از ریمل همرنگ مو است. برای مثال میخواهید به یک مهمانی بروید، ناگهان با چند تار مو سفید در جلوی سر مواجه می شوید و با این حال نه می شود که مدل موهایتان را تغییر دهید و نه زمان برای رنگ کردن مو دارید. پس بهترین و سریع ترین روش استفاده از ریمل همرنگ مو است. در بعضی موارد هم می‌توان مقداری سایه همرنگ موهایتان را با براش به کف سر بپاشید که کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

  • استفاده از اکسسوری ها برای پوشاندن موهای سفید جلو سر

یکی دیگر از روش های کاربردی و خلاقانه برای خانم هایی که دغدغه پوشاندن موهای سفید جلو سر خود را دارند استفاده از اکسسوری ها است. اکسسوری ها شامل تل، گیره، انواع پاپیون و… است که یک خانم می تواند با استفاده از خلاقیت و سلیقه خود از این اکسسوری ها برای پوشاندن موهای سفید جلو سر خود بهره ببرد. این روش همچنین برای خانم هایی که به تازگی موهای خود را رنگ کرده اند اما همچنان تارهایی از موهایشان رنگ سفید خود را دارند موثر است.

  • استفاده از رنگ مو برای پوشاندن موهای سفید جلو سر

یکی دیگر از روش های موثر برای پوشاندن موهای سفید جلو سر استفاده از رنگ مو است. هرچند که این روش کاملا موقتي است اما یک روش موثر و کارآمد به شمار می رود. پزشکان و متخصصان همیشه توصیه می کنند که برای حفظ سلامت مو و بدن حتما باید کم کم 4 تا 6 هفته یکبار ریشه موها را رنگ کنید.

ترفندهای ساده برای پوشاندن موهای سفید جلو سر

ترفندهای ساده برای پوشاندن موهای سفید جلو سر

با استفاده از چند رنگ مو و روش رنگ کردن مو می‌توان به صورت موقتي از شر موهای سفید جلو سر راحت شد. از جمله این رنگ موها برای پوشاندن موهای سفید جلو سر در منزل می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • ترکیب رنگ ماهاگونی

از نظر خیلی از افرادی که این رنگ مو را برای پوشاندن موهای سفید خود استفاده کرده اند رنگ مویی بسیار جذاب است که تناژ آن با تمام رنگ پوست ها همخوانی دارد. فرمول ترکیب ماهاگونی به این صورت است: ½ رنگ طبیعی شماره 5، 2/3 ماهاگونی شماره 6، واریاسیون نقره ای سه سانت و اکسیدان 6 درصد. با این ترکیب رنگ ها می توان به راحتی در منزل موهای سفید خود را به رنگ ماهاگونی تغییر داد.

  • ترکیب رنگ نسکافه ای

این رنگ مو مناسب موهایی است که حداقل 20 درصد موها را رنگ سفید پوشانده باشند . این ترکیب رنگ، رنگی روشن است که زیبایی خاصی به موهایتان می دهد. فرمول این ترکیب به این صورت است: ½ شکلاتی شماره 5، ½ دودی شماره 7، ½ رنگ طلایی شماره 6، واریاسیون آبی یک بند انگشت، واریاسیون نقره ای دو سانت و اکسیدان 6درصد. با این ترکیب رنگ می توانید موهای سفید را بپوشاند و آنها را به نسکافه ای تغییر دهید.

در این ترکیب رنگ هایی که برای پوشاندن موهای سفید آموزش دادیم باید چند نکته را حتما در نظر داشت. اولین نکته این است که حتما از افراد متخصص کمک بگیرید. نکته دوم اینکه حتما از دستکش و پیشبند استفاده کنید چون در برخی موارد هنگام برخورد رنگ مو با دست سوزش ایجاد می شود. نکته سوم اگر مایلید که کامل موهایتان را رنگ کنید ابتدا ساقه موها را رنگ بزنید بعد ریشه ها را به رنگ آغشته کنید. در این مراحل نکات کامل رنگ کردن موها را آموزش دادیم اما باید آموزش تصویری رنگ کردن موهای سفید را هم مشاهده کنید و به فیلم آموزش تصویری رنگ کردن مو در منزل نیز توجه کامل داشته باشید.

 کلام آخر

سفید شدن مو یکی از اتفاقات انکار ناپذیر در زندگی هر فرد است. در برخی مواقع ممکن است که بعد از 20سالگی تارهای سفید مو روی سر برخی افراد خود را نشان دهند اما این واقعه نشان پیری افراد نیست. راه های زیادی برای پوشاندن موهای سفید وجود دارد، بسته به شرایط می توان از آنها استفاده کرد.

نوشتن دیدگاه