سبد خرید شما خالی می باشد.
اموزش رنگ امبره یخی

رنگ موی یکی از رنگ هایی است که در سال های اخیر مورد استقبال خانم ها در سنین مختلف قرار گرفته است و خانم ها در سنین جوانی میانسالی و پیری از این رنگ مو استقبال می‌کنند. در برخی از موارد رنگ یخی به صورت آمبره روی موها قرار داده میشود، به صورتی که برخی از قسمتهای مو تیره تر است و برخی دیگر از قسمت ها رنگ روشن تری دارد. در این مقاله قصد داریم به آموزش رنگ آمبره یخی روی موها بپردازیم و شما را با ترکیب های مختلف این رنگ آشنا کنیم. با مانی نی مارکت همراه باشید.

10 ترکیب رنگ آمبره یخی

ترکیب شماره ۱

در این ترکیب قصد داریم رنگ موی یخی نقره ای را به شما آموزش دهیم که یکی از پرطرفدارترین انواع رنگ یخی است. برای به دست آوردن این ترکیب موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ برسانید و رنگ موی یخی شماره ۹ را با واریاسیون خاکستری واریاسیون بنفش و واریاسیون دودی ترکیب کنید و به اندازه مورد نیاز به اکسیدان ۳ درصد به مواد بیفزایید و آن را روی موهای خود قرار دهید.

ترکیب شماره ۲

بعد از رساندن موها به پایه شماره ۱۰، رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۱۰ را با رنگ مو صدفی شماره ۱۰ و رنگ مو به شماره ۱۰ ترکیب کنید سپس به آن واریاسیون نقره ای، واریاسیون دودی و اکسیدان ۶ درصد بیفزایید و آن را روی موهای خود قرار دهید.

10 ترکیب رنگ آمبره یخی

ترکیب شماره ۳

موها را با استفاده از دکلره به بالاترین پایه برسانید. رنگ مو بلوند نقره ای، رنگ مو روشن کننده سه صفر، واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید.

ترکیب شماره ۴

بعد از رساندن موها به پایه شماره ۱۰ با استفاده از دکلره، رنگ موی پلاتینه خیلی روشن، رنگ مو دودی شماره ۷، رنگ موی مشکی، واریاسیون بنفش واریاسیون دودی و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید. بعد از قرار دادن این ترکیب روی موها می توانید آن را بعد از ۱۵ دقیقه با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.

ترکیب شماره ۵

در ابتدا موها را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ برسانید و با استفاده از شامپوی ضد زردی بشویید. رنگ مو دودی شماره ۷ را با رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۹ مخلوط کنید، سپس به آن واریاسیون بنفش واریاسیون دودی و واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۶ درصد اضافه کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید.

ترکیب شماره ۶

بعد از رساندن موها به پایه شماره ۱۰ می توانید رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۹ را با رنگ مو زیتونی شماره ۱۰، واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید. بعد از قرار دادن این ترکیب روی موها می توانید آن را بعد از گذشته یک ربع تا بیست دقیقه بشویید.

ترکیب شماره ۷

برای به دست آوردن این ترکیب که در آن رنگ موی یخی رزگلد به دست می آید، در ابتدا باید موها با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ برسند. رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۱۰ را با رنگ مو مسی شماره ۷، رنگ مو بژ شماره ۸، واریاسیون قرمز و اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید و آن را از قسمت ریشه به سمت پایین روی موهای خود بکشید.

10 ترکیب رنگ آمبره یخی

ترکیب شماره ۸

برای به دست آوردن این رنگ در ابتدا موهای خود را دکلره کنید و آن را به پایه ۱۰ برسانید. رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۱۰ را با رنگ مو مسی شماره ۸، رنگ موی عسلی شماره ۷، پودر رنگ صورتی و اکسیدان ۳ درصد مخلوط کنید. این ترکیب را بعد از گذشت مدت زمان ۲۰ دقیقه بشویید و زیبایی موهای خود لذت ببرید.

ترکیب شماره ۹

این ترکیب گزینه ای مناسب برای افراد با پوست سفید و روشن است و بهتر است افرادی که پوست گندمی و تیره دارند از این ترکیب استفاده نکنند. در این ترکیب بعد از رساندن موها به پایه شماره ۱۰، رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۱۰، رنگ مو صدفی شماره ۹، رنگ مرواریدی شماره ۹ را با واریاسیون قرمز، واریاسیون نقره ای و اکسیدان ۳ درصد ترکیب کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید.

آخرین ترکیب رنگ آمبره یخی

در این ترکیب مقصد داریم به رنگ موی یخی آمبره فانتزی بپردازیم که در بین جوانان طرفداران زیادی دارد. برای به دست آوردن این رنگ بعد از دکلره کردن موها، رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۱۰، واریاسیون آبی، واریاسیون نقره‌ای، یک پیمانه آب بدون دکلره، رنگ موی آبی در تناژ دلخواه و اکسیدان ۳ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید و از رنگ موی فانتزی خود لذت ببرید.

نوشتن دیدگاه