سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو برای پوست سبزه مردانه

برای انتخاب و خرید رنگ مو باید فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته شوند. بدون تردید یکی از مهمترین موارد، بررسی رنگ پوست خواهد بود. امروزه در طیف های متنوعی می توانید رنگ مو برای پوست سبزه را خریداری نمایید. تنوع انتخاب رنگ مو به شما این امکان را میدهد که بتوانید انتخابی مناسب، بسته به تناژ و رنگ پوست خود انجام دهید. در این زمینه گاهی اوقات انتخاب یک رنگ مناسب نیز ممکن است آقایان را با دشواری همراه کند. اگر رنگ موی سازگار با رنگ پوست خود خریداری کنید، متوجه می شوید که جلوه ای یکدست را در کنار زیبایی برای ظاهر خود فراهم کرده اید.

با توجه به اینکه برای پوست سبزه مردانه انواع رنگ مو در بازار عرضه می شوند، باید بتوانید یک ترکیب مناسب را برای خود انتخاب نمایید. آقایان نسبت به خانم ها باید برای انتخاب رنگ مو شرایط متفاوتی را در نظر گیرند. به عنوان مثال بانوان هنگامی که روی به دکلره کردن موهای خود می آورند، می توانند از ترکیب رنگ موی مناسب برای پوست سبزه استفاده کنند. حال این سوال پیش خواهد آمد که بهترین ترکیب رنگ مو برای پوست سبزه مردانه کدام است؟ با ما در مجموعه مانی نی مارکت همراه باشید تا به شما کمک کنیم تا انتخابی مناسب انجام دهید.

۵ فرمول ترکیب رنگ مو برای پوست سبزه مردانه

۵ فرمول ترکیب رنگ مو برای پوست سبزه مردانه

آقایانی که دارای پوست سبزه هستند باید بدانند که در دسته رنگ‌ های متوسط قرار خواهند گرفت. به همین علت هنگام خرید رنگ مو باید توجه داشته باشند که گزینه انتخاب شده با رنگ پوست آنها از تضاد بسیار کمی برخوردار باشد. اگر این فاکتور را در نظر نگیرید، متوجه می شوید که رنگ پوست شما بسیار تیره تر به نظر می‌رسد. با توجه به این شرایط به هیچ عنوان انتخاب و خرید رنگ های پایه 1 و 2 برای مردان دارای پوست سبز توصیه نمی شود. این نکته را نیز فراموش نکنید که میزان سبزه بودن پوست شما تاثیر مستقیمی در انتخاب و خرید رنگ تیره یا روشن برای مو خواهد داشت.

  • همانگونه که عنوان کردیم آقایانی که دارای پوست سبزه هستند نباید به سراغ رنگ های پایه 1 و پایه 2 بروند. به همین علت رنگ های پایه ۶ و پایه هفتم انتخابی مناسب برای آنها هستند. این رنگ ها را به راحتی می توانید بر روی موهای خود پیاده کنید. رنگ مو شکلاتی تیره از جمله بهترین گزینه ها برای این دسته از افراد شناخته می شود.
  • اگر از جمله آقایانی به شمار می روید که دارای پوست سبزه روشن هستید، خرید رنگ موی قهوه ای را به شما توصیه می کنیم. با توجه به اینکه رنگ پوست این دسته از افراد به سمت روشنی میل می‌کند، می‌تواند تناسب زیبایی با رنگ قهوه‌ای ایجاد نماید.
  • در طرف دیگر آقایانی قرار دارند که دارای پوست سبزه معمولی هستند. بهترین رنگ مو برای پوست سبزه مردانه در این شرایط، انتخاب رنگ قرمز و قهوه‌ای روشن است. این دسته از افراد که دارای پوستی سبزه و معمولی هستند و در میان سبزه تیره و سبزه روشن قرار گرفته اند با این انتخاب می توانند ظاهری خاص برای خود ایجاد کنند.

خرید رنگ مو برای پوست سبزه مردانه از مانی نی مارکت

  • گاهی اوقات سبزه بودن پوست آقایان به سمت تیرگی میل می‌کند. این دسته از افراد برای خرید رنگ مو باید انتخابی مناسب داشته باشند. اگر از رنگ موی روشن در این شرایط استفاده کنید، متوجه می شوید که هیچ تناسبی بین رنگ پوست شما و رنگ موهای تان وجود ندارد. زیبایی نه چندان زیادی که در این شرایط ایجاد می شود، ظاهر شما را دچار ناهمگونی می کند. رنگ موی شاه بلوطی تیره و همچنین قهوه ای روشن انتخابی مناسب و ترکیبی ایده آل برای آقایان در این طیف رنگی پوست شناخته می شود.
  • رنگ مشکی پر کلاغی را می‌توان یکی از رنگ های خنثی نامید. این نوع رنگ با توجه به هر تناژ پوستی و رنگ چشمی می‌تواند هماهنگی بالایی ایجاد کند. چنانچه از جمله آقایانی به شمار می روید که دارای پوست سبزه روشن تا متوسط هستید، خرید رنگ مشکی پر کلاغی و استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم. با وجود اینکه رنگ مشکی پرکلاغی در پوست های سبزه تیره امکان دارد که جلوه ای نه چندان زیبایی ایجاد نماید، ولی سازگاری و هماهنگی آن با هر طیف رنگی می تواند ظاهری خاص برای آقایان به وجود بیاورد.

خرید رنگ مو برای پوست سبزه مردانه از مانی نی مارکت

فروشگاه اینترنتی ما نی نی مارکت با هدف ارائه محصولات با کیفیت به شما تلاش کرده است که خدمات گسترده ای را ارائه دهد. چنانچه به دنبال خرید انواع رنگ مو مردانه هستید، این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا بسته به رنگ پوست خود بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه ما نی نی مارکت تماس حاصل نمایید.

نوشتن دیدگاه