سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی

رنگ کردن مو یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها است در صورتی که به درستی و با توجه به تناژ پوست صورت انجام شود، می تواند زیبایی خانم ها را تا حدود زیادی بالاتر ببرد، در غیر این صورت جذابیت خانم ها را تحت شعاع قرار می دهد و آن را کمتر می کند. رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی از جمله رنگهایی است که با تناژهای مختلف پوست صورت به راحتی هماهنگ می شود و زیبایی افراد را تا حدود زیادی افزایش می دهد. رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی را می توان در منزل نیز روی موها اجرا کرد، اما با توجه به سختی کار بهتر است برای زدن این رنگ روی موها با آرایشگر مشورت کرد.

رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی

انواع ترکیب رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی

استفاده از ترکیبات مختلف برای درست کردن رنگ مو شیر نسکافه بیسکویتی می تواند باعث شود این رنگ برای پوست هایی با تناژ مختلف و متفاوت کاربردی باشد و رنگ پوست را زیباتر و باز تر نشان دهد. برای پرداختن به انواع ترکیب رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی در ابتدا رنگ های مختلف را در سه دسته بندی جداگانه قرار می دهیم و سپس به ترکیبات مختلف می پردازیم.

  • ترکیب رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی روشن
    رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی روشن در اکثر موارد برای افرادی که دارای تناژ پوست سفید و یا گندمی هستند مناسب است. استفاده از این رنگ برای افرادی که پوست سبزه دارند چندان توصیه نمی شود. برای استفاده از ترکیب رنگ مو شیر نسکافه ای روشن در ابتدا باید موهای مشکی سر را با استفاده از دکلره به صورت کامل سفید کرد. استفاده از دکلره روی موها باعث می شود موهای فر به صورت کامل سفید شوند و برای انجام هرگونه عملیاتی آماده باشند. بعد از انجام دکلره و سفید کردن کامل مو، باید رنگ شیر نسکافه ای شماره ۸ و رنگ بیسکویتی شماره ۸ به صورت کامل با یکدیگر مخلوط گردند وسپس اکسیدان شماره ۲ به ترکیب افزوده شود.این ترکیب بعد از انجام دکلره باید در حدود یک ربع تا نیم ساعت روی موهای سر باقی بماند و بعد از این مدت زمان با استفاده از نرم کننده شستشو داده شود.
  •  رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی متوسط
    این رنگ مو در اکثر موارد برای افرادی که دارای پوست گندمی هست هستند استفاده می شود اما افرادی که دارای تناژ پوست رنگ روشن هستند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. برای درست کردن این رنگ مو در اول باید رنگ شیر نسکافه ای شماره ۶ و رنگ بیسکویتی شماره ۶ به صورت مساوی با یکدیگر مخلوط کردند و سپس با استفاده از اکسیدان به غلظت مورد نظر برسند. برای کردن موها با استفاده از این ترکیب باید در ابتدا ساقه های مو به صورت کامل رنگ شوند و در نهایت ریشه های مو رنگ شوند و سپس سر داخل کلاه مخصوص رنگ قرار بگیرد. این ترکیب باید در حدود ۴۵ دقیقه الی یک ساعت روی موهای سر باقی بماند و سپس با استفاده از آب و یا آب و نرم کننده شستشو داده شود.
  • رنگ مو شیر نسکافه ای تیره
    این رنگ مو برای افراد در تمامی تناژهای پوستی مناسب است و حتی افراد سبزه می توانند از آن استفاده کنند. برای درست کردن ترکیب این رنگ مو در ابتدا باید رنگ بیسکویتی شماره ۴ با رنگ شیر نسکافه ای شماره ۴ ترکیب شود و سپس با استفاده از اکسیدان ۲ درصد به غلظت مناسب برسد. در نهایت ترکیب روی موها مالیده شود و در حدود ۴۵ دقیقه الی یک ساعت شستشو داده شود.

رنگ مو شیر نسکافه ای بیسکویتی

رنگ موی ترکیبی آماده شیر نسکافه ای بیسکویتی کدام برند دارد؟

یکی از مهمترین مشکلاتی که در هنگام رنگ سازی با آن روبرو می شویم این است که در برخی از موارد در هنگام ترکیب رنگ ها با یکدیگر ممکن است مقداری از رنگ کم بیاید و فرد مجبور شود مجددا رنگ را درست کند که باعث تغییر در رنگ خواهد شد. با توجه به مورد بالا یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا بهتر نیست رنگ موی ترکیبی شیر نسکافه ای بیسکویتی را به صورت آماده خریداری کنیم تا نیازی به ترکیب کردن آن وجود نداشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر بتوان رنگ موی ترکیبی آماده شیر نسکافه ای را خریداری کرد، کار تا حدود زیادی آسان تر می شود و بهتر می‌توان آن را انجام داد.
برای خرید این محصول به صورت آماده می توانید برندهایی مانند بیجورکا، برند مارال، برند جوو و ... را خریداری کنید. کلی برند های مختلف داخلی و خارجی این رنگ مو را در تناژ های مختلف و به صورت کاملا آماده در مانی نی با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

نوشتن دیدگاه