سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی شرابی روی موی مشکی بدون دکلره

رنگ موی شرابی یکی از رنگ های پرطرفدار است که مجبوبیت ویژه ای بین خانم ها دارد، این رنگ مو به دو صورت بدون دکلره و با دکلره کردن قابل اجرا است. رنگ موی شرابی جزء رنگ های فانتزی و شیک است که با آن می توان تغییرات مثبتی را در چهره ایجاد کرد. اغلب خانم ها برای به حداقل رساندن آسیب به موها هنگام رنگ کردن مو ترجیح می دهند از دکلره کردن استفاده نکنند. از این رو رنگ موی شرابی بدون دکلره طرفداران بیشتری دارد. رنگ موی شرابی طیف های گسترده ای دارد که برای ترکیب رنگ های آن باید دقت زیادی به خرج داد تا به رنگ مورد نظر خود رسید.

ایجاد رنگ موی شرابی روی موی مشکی بدون دکلره کار نسبتا دشواری است؛ زیرا برای ایجاد این رنگ بدون دکلره رنگ پایه مو باید قهوه ای یا روشن باشد و در صورت مشکی بودن رنگ پایه مو رنگ پذیری آن کمتر می شود در نتیجه رسیدن به رنگ شرابی دلخواه سخت تر خواهد شد. رنگ موی شرابی بسته به رنگ پایه مو در تناژهای مختلف قابل اجرا است و اگر به دنبال رنگ موی شرابی روشن هستید باید موها را با دکلره روشن کنید. در کل برای ایجاد رنگ موی شرابی روی موی مشکی بدون دکلره بهتر است به آرایشگرهای ماهر و با تجربه در این زمینه مراجعه نمایید؛ زیرا این افراد با تخصصی که دارند از تکنیک های مختلفی برای ایجاد رنگ شرابی روی موی مشکی بدون دکلره استفاده می کنند. رنگ موی شرابی که روی موی مشکی بدون دکلره ایجاد می شود اغلب تناژ تیره دارند، رنگ های شرابی روشن نیاز به دکلره کردن مو دارند و برای ایجاد رنگ های فانتزی شرابی باید حتما مو را دکلره کنید.

5 ترکیب رنگ موی شرابی روی موی مشکی بدون دکلره

5 ترکیب رنگ موی شرابی روی موی مشکی بدون دکلره

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد رنگ موی شرابی طیف رنگی گسترده ای دارد و در انواع شرابی بادمجانی، شرابی بنفش، شرابی ماهگونی و ... قابل اجرا است. ترکیب رنگ مو بر اساس رنگ پایه مو تعیین می شود از این رو برای رسیدن به رنگ مورد نظر باید به رنگ پایه مو دقت بسیاری شود. اغلب خانم ها ترجیح می دهند از ترکیب های رنگی استفاده کنند که بدون دکلره کردن مو و روی موی مشکی و طبیعی قابل اجرا باشند از این رو در زیر به 5 ترکیب رنگ موی شرابی روی موی مشکی بدون دکلره اشاره شده است

  • رنگ موی شرابی تیره

رنگ موی شرابی تیره شماره 7: دو سوم تیوپ

رنگ موی شرابی تیره شماره 3.6: یک سوم تیوپ

اکسیدان 9 درصد: به میزان لازم

  • رنگ موی شرابی مسی

رنگ موی شرابی شماره 6: دو سوم تیوپ

رنگ موی مسی: یک سوم تیوپ

واریاسیون پرتغالی: 2 سانت

اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

  • رنگ موی شرابی یاقوتی

رنگ موی قرمز یاقوتی: نصف تیوپ

رنگ موی قرمز گیلاسی: نصف تیوپ

رنگ موی شرابی شماره 6: یک هشتم تیوپ

واریاسیون آبی: دو سانت

واریاسیون بنفش: دو سانت

اکسیدان 9 درصد: به میزان لازم

5 ترکیب رنگ موی شرابی روی موی مشکی بدون دکلره

  • رنگ موی شرابی قرمز

رنگ موی شرابی شماره 6: سه چهارم تیوپ

رنگ موی ماهگونی شماره 6: یک چهارم تیوپ

اکسیدان 9 درصد: به میزان لازم

  • رنگ موی شرابی با تناژ بنفش

رنگ موی بادمجانی روشن: دو سوم تیوپ

رنگ موی شرابی روشن: دو سوم تیوپ

رنگ موی دودی: نصف تیوپ

رنگ موی آلبالویی: یک چهارم تیوپ

اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

رنگ موی شرابی بدون دکلره

یکی از رنگ موهای مناسب برای هر پوستی رنگ موی شرابی است که با تکنیک های مختلفی اجرا می شود. همانطور که گفته شد رنگ موی شرابی بدون دکلره و با دکلره در طیف های متفاوت قابل اجرا است که رنگ های بدون دکلره آسیب کمتری به بافت مو وارد می کنند از این رو محبوبیت بیشتری بین خانم ها دارند. برای ایجاد رنگ موی شرابی بدون دکلره باید با توجه به جنس مو، رنگ پایه مو، ضخامت مو و ... رنگ ها را با دقت بالا ترکیب کرد تا به رنگ شرابی دلخواه رسید. رنگ موی شرابی بدون دکلره با فرمول های متفاوتی انجام می شود از این رو هر فرد متناسب با سلیقه خود می تواند بهترین تناژ شرابی را برای موهای خود انتخاب نماید. در کل اگر تمایل دارید موهای خود را شرابی کنید بهتر است از فرمول های بدون دکلره استفاده کنید تا به موها آسیب کمتری وارد شود. شما می توانید رنگ موی مد نظرتان را با بهترین کیفیت و قیمت، از سایت ما نی نی مارکت تهیه نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

برای رنگ مو شرابی چه باید کرد

نوشتن دیدگاه