سبد خرید شما خالی می باشد.
برای رنگ مو شرابی چه باید کرد

رنگ مو شرابی یکی از رنگ های موی جذاب برای خانم ها محسوب می شود که پس از سال ها، هنوز محبوبیت خود را در بین خانم ها از دست نداده است. برای اینکه رنگ موی شرابی جذابی داشته باشید، قطعا راهکارهای مختلفی برای شما وجود دارند. دکلره کردن یا نکردن موها نیز به انتخاب شما برای شرابی کردن موها بستگی دارد. به هر حال با توجه به محبوبیت رنگ موی شرابی در میان خانم ها، در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد نکات و بایدها و نبایدهای رنگ موی شرابی صحبت کنیم. با ما نی نی مارکت تا انتهای این مطلب همراه باشید.

بایدها و نباید های رنگ مو شرابی

رنگ مو شرابی می تواند زیبایی خاصی به چهره های مختلف بدهد. به همین خاطر، این رنگ با اختلاف به یکی از زیباترین رنگ های موجود در بازار تبدیل شده است. حالا که به دنبال اجرا کردن رنگ موی شرابی روی موهای خودتان هستید، می توانید از نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم، کمک بگیرید.

  • رنگ موی شرابی با دکلره

اگر به زیبایی رنگ موی شرابی که روی موهای شما قرار می گیرد، اهمیت زیادی می دهید؛ باید موهای خود را دکلره کنید. رسیدن موها به پایه دکلره 8 یا 9، می تواند بهترین حالت مو برای شرابی شدن باشد.

  • رنگ موی شرابی بدون دکلره

اگر به دکلره کردن علاقه چندانی ندارید، می توانید از رنگ موی شرابی بدون دکلره کمک بگیرید. واقعیت این است که این رنگ مو نمی تواند مانند رنگ مویی که روی موهای دکلره زده می شود، شما را شگفت زده کند. اما به هر حال راه فرار خوبی از دکلره می باشد. روش های مختلفی مانند استفاده از رنگ سه صفر برای روشن کردن موهای شما بدون دکلره وجود دارند.

بایدها و نباید های رنگ مو شرابی

  • تغذیه موها بعد از رنگ کردن

رنگ مو شرابی از جمله رنگ های مویی است که به راحتی به عمق موها نفوذ می کند. بنابراین، احتمال اینکه پس از رنگ کردن موهای خود با این رنگ، شاهد سوختگی موها، شکستگی و یا خشک شدن آن ها باشید، زیاد است. پس سعی کنید که با روغن ها، محلول های ضد آسیب مو و ترکیبات مغذی دیگر موهای خود را تغذیه کنید.

  • رسیدن به ترکیب رنگ شرابی و دودی

اگر به رنگ دودی علاقه زیادی دارید و از طرفی نمی توانید از زیبایی رنگ موی شرابی نیز بگذرید، می توانید رنگ موی دودی را با رنگ موی شرابی مخلوط کنید. برای این کار به رنگ موی بنفش ارکیده ای نیاز خواهید داشت.

  • رنگ موی شرابی برای پوست های تیره

اگر پوست تیره ای دارید، بهتر است که به سراغ رنگ های دیگری به غیر از رنگ موی شرابی بروید. البته رنگ موی شرابی به واسطه اینکه طیف های رنگی مختلفی دارد، می تواند هم برای صورت هایی با رنگ روشن و هم برای صورت هایی با رنگ پوست گندمی مناسب باشد.

  • تنظیم رنگ مو با رنگ ابرو

می دانیم که نمی توانید ابروهای خود را با رنگ شرابی رنگ کنید، اما باید درجه تیرگی و روشنی موها را با ابروها ست کنید. به طور کلی، برای تنظیم رنگ مو شرابی با رنگ ابرو، باید به طیف تیره یا روشن بودن رنگ خودتان توجه داشته باشید. اگر رنگ موی شما روشن است، باید حدود 2 درجه رنگ ابروهای خود را تیره تر بگیرید. اما اگر رنگ موی شما تیره است، بهتر است به اندازه 2 درجه رنگ ابروی خود را روشن تر در نظر بگیرید.

بایدها و نباید های رنگ مو شرابی

  • مراحل رنگ کردن مو (برای موهای سفید)

اگر می خواهید که موهای سفید شما به خوبی رنگ بگیرند، لازم است که ابتدا رنگ مو شرابی را روی موهای سفید قرار دهید. با این کار موهای سفید شما بیشتر در معرض رنگ می مانند. آرایش و رنگ موی شرابی. اگر رنگ مو شرابی را برای حفظ زیبایی چهره خودتان انتخاب کرده اید، باید به نوع آرایش خود توجه بیشتری داشته باشید. رنگ موی شرابی می تواند چهره شما را زیباتر کند، اما یک آرایش غلیظ به همراه رنگ موی شرابی (به ویژه با تناژ گرم) می تواند از زیبایی چهره شما بکاهد.

پاک کردن رنگ مو شرابی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید توجه شما را به آن جلب کنیم این است که رنگ موی شرابی به راحتی از روی موها پاک نمی شود. بنابراین، اگر عادت دارید که مدام رنگ موی خود را تغییر دهید، باید به این موضوع توجه داشته باشید. البته روش های مختلفی برای پاک کردن رنگ موی شرابی وجود دارند. پس در مورد این موضوع جای نگرانی نیست.

 

نوشتن دیدگاه