سبد خرید شما خالی می باشد.
روی رنگ بادمجانی چه رنگی میشه گذاشت

رنگ موی بادمجانی یکی از رنگ های موی جذاب برای خانم هایی است که به طیف رنگ شرابی علاقه زیادی دارند. این رنگ مانند رنگ موی شرابی به راحتی از روی موها پاک نمی شود و عمدتا نمی توان خیلی راحت روی آن یک رنگ دیگر را اجرا کرد. به همین خاطر، سوال مهمی که برای افراد پیش می آید این است که روی رنگ بادمجانی می توان چه رنگی گذاشت؟ در پاسخ به این سوال قصد داریم 5 ترکیب رنگ که می توان روی رنگ بادمجانی اجرا کرد را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد اجرای رنگ روی رنگ بادمجانی را دارید، با مانی نی مارکت همراه باشید.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی بادمجانی گذاشت

بسیاری از افراد پس از رنگ کردن موهای خودشان به دنبال تغییر رنگ هستند و می خواهند که از تکنیک های مختلف برای این کار استفاده کنند. بسیاری از رنگ ها مانند رنگ های قهوه ای، استخوانی و ... به راحتی می توانند به یک رنگ دیگر تبدیل شوند. اما رنگ هایی همچون رنگ موی بادمجانی که از طیف رنگ موی شرابی است، به راحتی از روی موها پاک نمی شود.
به همین خاطر، یکی از دغدغه های اصلی افرادی که اقدام به رنگ کردن موهای خودشان با رنگ موی بادمجانی کرده اند، این است که چه ترکیب رنگی را می توانند روی رنگ بادمجانی بگذارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تقریبا هیچ رنگی را نمی توان روی رنگ موی بادمجانی قرار داد و شاهد زیبایی آن بود. چرا که رنگ بادمجانی، رنگ خاصی بوده که به عمق موهای شما نفوذ کرده است.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی بادمجانی گذاشت
بنابراین، اگر به دنبال گذاشتن رنگ روی موی بادمجانی هستید، در ابتدا باید از دکلره یا ریموور برای حذف این رنگ از روی موهای خودتان استفاده کنید. پس از آن می توانید از رنگ های جذابی که دوست دارید، استفاده کنید. البته بد نیست که این موضوع را یادآوری کنیم که رنگ موی بادمجانی به راحتی پاک نمی شود و ممکن است نیاز داشته باشید چندین جلسه به آرایشگاه بروید تا در نهایت این رنگ از روی موهای شما پاک شود.
در ادامه 5 ترکیب رنگ موی جذاب که می توان پس از دکلره کردن موهای بادمجانی روی رنگ بادمجانی گذاشت را ذکر می کنیم. شما می توانید هر یک از این ترکیبات رنگ مو را روی موهای خودتان اجرا کنید و شاهد زیبایی چهره و موهای خود باشید.

موهای نسکافه ای و بلوند

اگر به رنگ موی نسکافه ای علاقه دارید، می توانید 50 میلی لیتر رنگ موی بلوند شیر نسکافه ای را با 30 میلی لیتر رنگ موی بلوند دودی طلایی مخلوط کنید. با اضافه کردن 2 سانتی متر واریاسیون قرمز و اکسیدان شماره 9، ترکیب رنگ اول شما آماده است.

رنگ مو بلوند عسلی

برای داشتن این ترکیب رنگ موی جذاب، باید پس از رسیدن موها به پایه دکلره 8، به اندازه موهای خودتان بلوند شکلاتی و طلایی را به اندازه یکسان با هم مخلوط کنید. برای این ترکیب رنگ به اکسیدان شماره 1 نیاز دارید.

رنگ مو مرواریدی دودی

رنگ موی دودی جذاب

اگر به دنبال رنگ موی دودی جذاب هستید که روی رنگ بادمجانی قرار بگیرد، می توانید رنگ موی دودی شماره 7 را با رنگ خاکستری شماره 7 مخلوط کنید. به اندازه 3 سانتی متر از واریاسیون بنفش و لایت پایه 10 صدفی و مرواریدی و یاسی استفاده کنید.

رنگ نسکافه ای زیتونی

اگر به رنگ موی نسکافه ای و زیتونی علاقه مند هستید، می توانید این ترکیب رنگ جذاب را انتخاب کنید. کافیست که رنگ موی نسکافه ای شماره 6 را با رنگ موی دودی شماره 6 مخلوط کنید. همچنین، لازم است که رنگ مو زیتونی شماره 9 با رنگ موی طلایی شماره 9 مخلوط شوند. پایه هایلایت ها باید 9 باشد.

رنگ مو مرواریدی دودی

اگر به دنبال یک رنگ موی جذاب برای خانم های جوان هستید، رنگ موی مرواریدی دودی یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود. لایت ها باید به پایه 8 و 9 برسند. سپس، می توانید رنگ های مختلفی را از جمله رنگ طبیعی، دودی و مرواریدی با هم مخلوط کنید. اگر به رنگ صورتی علاقه دارید، کافیست که به اندازه خیلی کم از رنگ صورتی نیز استفاده کنید. دقت داشته باشید که این ترکیب رنگ باید پس از دکلره کردن موهای بادمجانی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

نوشتن دیدگاه