سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو مردانه جو گندمی |رنگ مو خاکستری برای آقایان

یک آقای با  ابهت و شیک نیازمند رنگ موی خاصی است که به خوبی روی موهایش اجرایی شده باشد. کدام رنگ مو بهتر از جوگندمی؟ در این مقاله از ما نی نی مارکت به بررسی رنگ جوگندمی و نحوه استفاده از آن برای آقایان پرداختیم. اگر شما هم می‌خواهید از این رنگ مو استفاده کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. جوگندمی یکی از رنگ‌هایی است که هم برای بانوان و هم برای آقایان به کار گرفته می‌شود. این رنگ موی محبوب، برحسب اینکه پایه موی شما چه رنگی باشد، به دست می‌آید. یکی از نکات جالب توجه درباره این رنگ مو این است که رنگ موی مردانه جوگندمی را در خانه نیز می‌توان داشت.

کسی که تصوری از موهای جوگندمی ندارد، زمانی که برای اولین بار نام این رنگ مو را می‌شنود، تصوری از رنگ‌های تناژ کرمی به ذهن وی می‌رسد. اما او کاملاً در اشتباه است. رنگ موی جوگندمی به معنی وجود تارهای خاکستری، نقره‌‌ای و سفید در میان موهای تیره رنگ شماست.

راهنمای ترکیب رنگ مو مردانه جوگندمی

راهنمای ترکیب رنگ مو مردانه جوگندمی

برای درست کردن رنگ موی جوگندمی مردانه به لوازم زیر احتیاج پیدا خواهید کرد:

  • پودر دکلره برای سفید کردن پایه رنگ مو
  • کرم اکسیدان خوب و با حجم زیاد
  • تونر مو برای سفید کردن موها
  • شامپوی مخصوص که موهای شما را بعد از رنگ و دکلره کردن نرم می‌کند.
  • برس
  • کاسه پلاستیکی
  • کلیپس مو
  • حوله تمیز

در این بین به یاد داشته باشید دکلره، اکسیدان و تونر از اهمیت بسیاری برخوردارند. در واقع ترکیب این مواد شیمیایی است که می‌تواند رنگ موی خاکستری یا همان جوگندمی برای شما به همراه داشته باشد. پیش از شروع کار، روی بسته بندی این سه ماده شیمیایی را به خوبی مطالعه کنید. فراموش نکنید این سه مواد شیمیایی هستند؛ بنابراین ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به موهای شما بزنند. پس بهتر است از محصولات اصل، با کیفیت و همراه با روغن‌های تقویت کننده استفاده کنید. برای دریافت این محصولات کافی است سری به فروشگاه ما نی نی مارکت بزنید.

راهنمای ترکیب رنگ مو مردانه جوگندمی

روی بسته بندی دکلره یک دستور العمل کامل برای استفاده از این محصول نوشته شده است. در اولین گام رنگ کردن موهای جوگندمی، بهتر است روی بسته بندی را به دقت مطالعه کرده و ترکیبات لازم را انجام دهید. سپس با استفاده از برس، همه قسمت‌های موها را به صورت یکنواخت به دکلره آغشته کنید. دکلره ماده‌‌ای است که برای کاهش پایه موها به کار گرفته می‌شود. از این رو ممکن است پس از اینکه دکلره را از موها برداشتید، تغییر خاصی احساس نکنید. به زمان ماندن دکلره روی موها دقت کافی داشته باشید.

ترکیب رنگ مو مردانه جوگندمی

برای رنگ موی مردانه خاکستری به اکسیدان ۶ درصد نیاز دارید. این اکسیدان را نیز می‌توانید از ما نی نی مارکت تهیه کنید. یک سوم از رنگ را به همراه مقداری اکسیدان در کاسه بریزید. آن‌ها را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. یکی از مهم‌ترین نکات رنگ کردن مو، رساندن رنگ به صورت یکنواخت به موهاست. توصیه ما این است که مقداری از رنگ را روی شانه بریزید. سپس شانه را از ریشه موها به سمت پایین بکشید. به یاد داشته باشید که طی این مرحله باید موها را دسته دسته برای این کار جدا و استفاده کنید.

ترکیب رنگ مو مردانه جوگندمی

پس از اینکه دو یا سه بار این کار را انجام دادید، حدود نیم ساعت به موها استراحت دهید. رنگ مو برای باز شدن به این زمان نیاز دارد. پس از آن موها را به خوبی و با کمک شامپو بشویید. شامپویی که برای شست و شو استفاده می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است از شامپوهای فاقد سولفات استفاده کنید. سولفات رنگ موی شما را از بین می‌برد. همچنین توصیه می‌شود شامپو حاوی نرم کننده و تقویت کننده باشد.

فراموش نکنید رنگ موی جوگندمی برای خانم‌ها و آقایان به یک شکل تهیه می‌شود. تنها نکته‌‌ای که باید به آن توجه کنید، پایه رنگ موست. این پایه رنگ موهای شماست که تعیین کننده میزان دکلره، اکسیدان و تونر است. اگر نگوییم محبوب‌ترین، قطعاً یکی از محبوب‌ترین رنگ موها میان آقایان رنگ موی جو گندمی یا خاکستری است. این رنگ مو که معمولاً به صورت مش برای آقایان اجرا می‌شود، ابهت و جذبه خاصی به آن‌ها می‌بخشد. در این مقاله از ما نی نی مارکت به ترکیب رنگ موی جوگندمی برای آقایان پرداختیم. تمام لوازم این رنگ مو را هم اکنون می‌توانید از ما نی نی مارکت تهیه کنید. کافی است گشتی در سایت بزنید.

 

نوشتن دیدگاه