سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی قهوه ای سوخته شماره چنده + رنگ موی قهوه ای سوخته براق

رنگ قهوه ای از آن رنگ موهایی است که بسیار طبیعی و نچرال است. اما در حین طبیعی بودن می تواند زیبایی و جذابیت چهره شما را دو چندان کند. با استفاده از رنگ موی قهوه ای می توانید رنگ موهای شادابی داشته باشید و جوانی را به چهره خود بازگردانید!
همان طور که می دانید هر فردی با توجه به رنگ پوست خود باید یک رنگ موی مناسب انتخاب کند. رنگ موی قهوه ای از آن دسته از رنگ هایی است که معمولا به همه نوع رنگ پوستی می آید. این رنگ مو در بین بانوان عزیز بسیار محبوب است. اگر دوست دارید موهای خود را قهوه ای کنید اما نمی دانید که قهوه ای مناسب رنگ پوستتان کدام است. نگران نباشید تنها تا انتهای این مقاله همراه مانی نی باشید. زیرا در ادامه قصد داریم انواع رنگ موهای قهوه ای متناسب با انواع رنگ پوست را برای شما عزیزان همراه با فرمولشان ذکر کنیم.

 

 

رنگ موی قهوه ای سوخته شماره چنده + رنگ موی قهوه ای سوخته براق

فرمولی های ترکیبی رنگ موی قهوه ای سوخته برای انواع پوست

در این قسمت مقاله قصد داریم درباره انواع رنگ موهای قهوه ای متناسب با انواع رنگ پوست صحبت کنیم. پس اگر قصد دارید موهایتان را قهوه ای کنید اما نمی دانید که از چه رنگ قهوه ای و فرمولی باید استفاده کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

  • رنگ موی قهوه ای تیره
    رنگ موی قهوه ای یکی از بهترین گزینه برای بانوانی است که دارای رنگ پوستی سرخ و صورتی هستند. فرمول این رنگ مو به شرح ذیل است:
    نسکافه ای 6 :60 میلی متر
    دودی 6: 30 میلی متر
    شکلاتی 6: 30 میلی متر
    واریاسیون نقره ای: 2 سانتی متر
    اکسیدان نمره 1

فرمولی های ترکیبی رنگ موی قهوه ای سوخته برای انواع پوست

  • رنگ موی قهوه ای زیتونی
    جزو آن دسته از رنگ های قهوه ای است که به همه نوع رنگ پوست می آید اما به پوست های سبزه بیشتر! فرمول ترکیب رنگی این رنگ مو به شرح ذیل است:
    اکسیدان شماره 2
    70 میلی متر رنگ موی زیتونی شماره 6
    10 سانتی متر واریاسیون سبز
    30 میلی متر رنگ موی زیتونی شماره 5
    30 میلی متر رنگ موی دودی شماره 5
  • رنگ موی قهوه ای طلایی
    این رنگ مو مناسب انواع رنگ های پوستی است. به دلیل دارا بودن سایه طلایی می تواند درخشش موهایتان را دوچندان کند و حجم موهایتان را دو برابر نشان دهد. فرمول این رنگ مو به شرح ذیل است:
    اکسیدان 2
    رنگ موی طلایی 6 :70 میلی متر
    رنگ موی طبیعی 6 :50 میلی متر
    واریاسیون طلایی :5 سانتی متر

چند مورد رنگ موی قهوه ای جذاب در سال 2022

  • رنگ موی قهوه ای نسکافه ای

این رنگ مو یکی از جذاب ترین ها است و برای انواع رنگ پوست بهترین گزینه است. این رنگ مو را بدون دکلره کردن موها و آسیب زدن به آن می توانید از طریق فرمول ترکیب رنگی زیر به دست آورید و زیبایی و جلوه موهایتان را دوچندان کنید. برای این رنگ مو ترکیبی ابتدا بایستی رنگ مو را به ساقه موهای خود بزنید و بعد از 20 دقیقه مکث با کمک این رنگ مو ریشه موهایتان را رنگ بزنید و بعد از این که رنگ ساقه و ریشه موهایتان با یکدیگر هماهنگ شد ، می توانید موهایتان را بشویید.

  • فرمول ترکیب رنگ موی قهوه ای نسکافه ای به شرح ذیل است:
    اکسیدان 2 (نسبت اکسیدان 1/5 برابر رنگ)
    بلوند نسکافه ای تیر.6.47
    1/3 بلوند طلایی خیلی روشن G8
    رنگ موی قهوه ای دودی زیتونی
    رنگ موی زیتونی ۶ : ۶۰ میل
    رنگ موی دودی ۶ : ۶۰ میل
    واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
    واریاسیون سبز : ۵ سانت
    اکسیدان ۲
  • رنگ موی قهوه ای موکا
    رنگ موی W3 : به میزان ۱ تیوپ کامل
    اکسیدان ۹ درصد

جمع بندی
رنگ موی قهوه ای یکی از رنگ های خاص و طبیعی است که می تواند چهره شما را جلا ببخشد. رنگ موی قهوه ای دارای سایه قرمزی است که همین مورد سبب می شود بیشتر بانوان این رنگ را بخاطر تناژ قرمز دوست نداشته باشند. در این مقاله یکسری از ترکیب رنگی و فرمول های رنگی قهوه ای را که فاقد قرمزی هستند را برایتان ذکر کردیم تا بتوانید از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید.
با مطالعه کردن این مقاله می توانید رنگ موی قهوه ای مناسب رنگ پوستتان را انتخاب کنید و از فرمولاسیون آن استفاده کنید و از زیبایی رنگ موهای جدیدتان لذت ببرید. شایان ذکر است که تمامی رنگ های ذکر شده در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت موجود می باشد و شما عزیزان می توانید رنگ مورد نظر خود را از مجموعه ما به صورت آنلاین تهیه کنید.
با خرید آنلاین از مجموعه ما می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و یک خرید ایمن و با کیفیت آنلاین را تجربه کنید! لازم به ذکر است که اگر در زمان ثبت سفارش با هرگونه مشکل و ابهام مواجه شدید می توانید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما مشتریان عزیز را راهنمایی کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی قهوه ای فندقی دودی

 

نوشتن دیدگاه