سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی قهوه ای فندقی دودی

استفاده از رنگ مو با رنگ های مختلف یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای زیباتر و جذاب تر جلوه دادن صورت به حساب می آید. امروزه تنوع انواع رنگ مو چنان زیاد است که هر شخص با هر سلیقه ای می تواند موهای خود را به رنگ دلخواه درآورد. با این حال یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین رنگ هایی که همواره طرفداران خاص خود را داشته، رنگ موی قهوه ای فندقی است. رنگ موی قهوه ای فندقی ویژگی های خوبی دارد که از جمله آن می توان به جوان تر و شاداب تر نشان دادن چهره اشاره کرد. همچنین، این رنگ مو تقریبا برای همه افراد با هر سنی مناسب است.

رنگ موی قهوه ای فندقی دودی

در حال حاضر، ترکیبات مختلفی از رنگ قهوه ای فندقی وجود دارند که هر شخص بنا بر سلیقه، رنگ پوست و هماهنگی رنگ موها و ابرو آن ها را انتخاب می کند. رنگ قهوه ای فندقی زیتونی، رنگ قهوه ای فندقی عسلی، رنگ قهوه ای فندقی شکلاتی و رنگ قهوه ای فندقی نسکافه ای از جمله ترکیبات پرطرفدار رنگ قهوه ای فندقی به حساب می آیند. یکی از زیباترین ترکیبات رنگ مو که به کمک رنگ موی قهوه ای فندقی ایجاد می شود، رنگ موی قهوه ای فندقی دودی است. این رنگ مو شامل یک ترکیب رنگ حاصل از رنگ دودی، رنگ فندقی و واریاسیون نقره ای خواهد بود. رنگ موی دودی به خودی خود جذابیت خاصی برای موها به ارمغان می آورد و ترکیب این رنگ با رنگ زیبای قهوه ای فندقی، جذابیت آن را دو چندان خواهد کرد. استفاده از رنگ های یاد شده با نسبت های مشخص در ایجاد یک رنگ جذاب و زیبا اهمیت دارد. همچنین، کیفیت رنگ مو و اکسیدان به کار برده شده در میزان رضایت افراد از نتیجه نهایی نقش بسزایی خواهد داشت. یکی از مهم ترین نکاتی که در رنگ کردن موها با رنگ قهوه ای فندقی دودی باید به آن توجه کرد، جنس موهای افراد است. در بسیاری از موارد می توان ترکیبات مختلف رنگ قهوه ای فندقی را بدون استفاده از دکلره بر روی موهای افراد ایجاد نمود. با این حال، گاهی ممکن است برای رسیدن به رنگ ایده آل از روش دکلره کردن مو بهره گرفت.

رنگ موی قهوه ای فندقی دودی

فرمول رنگ موی قهوه ای فندقی دودی

از مهم ترین معیارهای انتخاب رنگ مو با تناژهای مختلف، انتخاب بر اساس رنگ پوست افراد است. به کار بردن ترکیب مناسب رنگ ها با نسبت های مشخص نیز بر ایجاد رنگ دلخواه تاثیر خواهد داشت. برای تهیه ترکیب مناسب رنگ موی قهوه ای فندقی دودی لازم است به جنس موها توجه نمود. زیرا اثربخشی انواع رنگ مو بر روی موهای نازک و ضخیم کاملا متفاوت خواهد بود. البته ممکن است بتوان تاثیر این مساله را از طریق استفاده از اکسیدان مناسب جبران کرد. با این حال، اصلی ترین نکته در رسیدن به نتیجه مناسب، انتخاب ترکیب رنگ اصولی برای ایجاد رنگ موی قهوه ای فندقی دودی خواهد بود. برای رسیدن به رنگ موی قهوه ای فندقی دودی زیبا بر روی موها می توان از ترکیب مشخصی استفاده نمود. این ترکیب شامل رنگ دودی شماره 8 به اندازه 70 میل، رنگ فندقی روشن به اندازه 40 میل و واریاسیون نقره ای به اندازه 10 سانتی متر خواهد بود. جهت استفاده از این ترکیب لازم است اکسیدان شماره 2 استفاده نمود. یکی از راه هایی که می توان به کمک آن بهترین نتیجه را از رنگ کردن موها دریافت نمود، استفاده از پودر دکلره خواهد بود. معمولا برای ایجاد بهترین رنگ و نتیجه لازم است مو به پایه 10 برسد. پس از رسیدن به پایه مورد نظر به کمک یک رنگساژ شامل ترکیب رنگی قهوه ای فندقی دودی، می توان رنگ دلخواه را بر روی موها ایجاد نمود.

فرمول رنگ موی قهوه ای فندقی دودی

فروشگاه آنلاین ما نی نی مارکت؛ خرید بهترین رنگ مو

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد انتخاب رنگ مو با کیفیت مناسب است. در واقع، علاوه بر جنس موها، کیفیت مواد سازنده انواع رنگ نیز بر ایجاد رنگ موی مناسب و دلخواه تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال، در بسیاری از موارد ممکن است استفاده از رنگ های خارجی نتیجه بهتری برای افراد در پی داشته باشد. البته همیشه هم اینطور نیست و در اکثر مواقع می توان رنگ های زیبایی را به کمک برندهای ایران ایجاد نمود. برای تهیه انواع رنگ مو با بهترین کیفیت می توانید به فروشگاه آنلاین مانی نی مارکت مراجعه کنید. در فروشگاه آنلاین ما نی نی مارکت انواع رنگ مو با برند های مختلف به فروش می رسد. تنوع رنگ های موجود در این فروشگاه آنلاین به حدی است که افراد با هر سلیقه ای قادر هستند تا رنگ موی مورد علاقه خود را سفارش دهند.

نوشتن دیدگاه