سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه رنگ موی عسلی درست کنیم

رنگ موی عسلی را می توان یکی از انواع رنگ موی پرطرفدار در بازار دانست که در تمامی سنین استفاده از آن را برای موهای خود می پسندند. یکی از مهمترین عواملی که باعث زیباتر شدن مو می شود طریقه درست کردن آن است. روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به تناژهای مختلف رنگ موی عسلی دسترسی پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم به روش درست رنگ موی عسلی و ترکیباتی درباره این محصول بپردازیم، به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما در مانی نی همراه باشید.

چگونه انواع رنگ موی عسلی از روشن تا تیره را درست کنیم؟

رنگ مو عسلی در برند های مختلف و از رنگ های روشن تا تیره در اختیار مشتریان قرار گرفته است و افراد می توانند با توجه به فرمول های خاصی تناژهای مختلفی از رنگها را بسازند.

برای درست کردن انواع رنگ موی عسلی از روشن تا تیره می توان رنگ موی عسلی شماره ۴ تا ۱۰ را مورد استفاده قرار داد. رنگ مو عسلی شماره ۴ تیره ترین رنگ مو است و رنگ موی عسلی شماره ۱۰ روشن ترین است.

برای رنگ موهایی که دارای شماره ۷ تا ۱۰ هستند، باید از دکلره استفاده کرد، زیرا این رنگ ها به دلیل روشن بودن روی موهای مشکی باز نمی شوند و جلوه پیدا نمی کنند، به همین دلیل قبل از انجام هر کاری باید موها با استفاده از دکلره به پایه ۸ برسند.

چگونه انواع رنگ موی عسلی از روشن تا تیره را درست کنیم؟ 

10 فرمول و ترکیب انواع رنگ موی عسلی

حب وقت آن رسیده تا رنگ و کاسه و قلم را برداریم و شروع کنیم به ساختن رنگ عسلی:

  1. برای درست کردن ترکیب شماره یک ابتدا باید رنگ عسلی شماره ۱۲ با اکسیدان ۹ درصد ترکیب شود. ترکیب مورد نظر باید برای ۴۵ دقیقه الی یک ساعت روی موها باقی بماند.
  2. برای به دست آوردن ترکیب دوم باید رنگ موی ۱۲.۸۹ با مقدار مساوی اکسیدان ۹ درصد ترکیب شود. این ترکیب باید برای ۴۵ دقیقه الی یک ساعت روی موها باقی بماند.
  3. در ترکیب سوم یک تیوپ از رنگ موی ۱۲.۸۱ با اکسیدان ۹ درصد ترکیب می شود. این ترکیب بعد از دادن رنگ به موی سر باید با استفاده از آب و یا آب و نرم کننده شستشو داده شود.
  4. برای استفاده از فرمول چهارم در ابتدا باید رنگ موی شماره سه صفر را با اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط کنید و آن را برای یک ساعت روی موهای خود قرار دهید. بعد از آن موها را با استفاده از آب و نرم کننده آب کشی کنید. در نهایت می توانید رنگ عسلی شماره ۸ را با اکسیدان ترکیب نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید.
  5. در پنجمین ترکیب موها به رنگ عسلی مسی در می آیند. برای استفاده از این ترکیب در ابتدا باید موها به پایه ۶ برسد. در نهایت باید رنگ عسلی شماره ۷، رنگ مسی شماره ۷، رنگ موی طبیعی شماره ۷، رنگ هایلایت شماره ۹، رنگ موی طبیعی شماره ۹ و رنگ بژ شماره ۷ با یکدیگر مخلوط شوند و به میزان مساوی اکسیدان به آنها افزوده شود. در نهایت ترکیب باید روی موهای سر قرار بگیرد و بعد از گذشت ۴۵ دقیقه الی یک ساعت شستشو داده شود.

10 فرمول و ترکیب انواع رنگ موی عسلی 

  1. استفاده از رنگ موی عسلی با هایلایت وانیلی و کاراملی یکی از روش هایی است که می توان به رنگ مویی با رنگ زیبا دسترسی پیدا کرد. برای این منظور باید سوپر پلاتینه دودی، سوپر پلاتینه زیتونی، واریاسیون، واریاسیون نقره ای، اکسیدان شماره دو با یکدیگر ترکیب شده بر روی موها قرار داده شوند.
  2. برای به دست آوردن رنگ مو عسلی شکلاتی در ابتدا باید موها به پایه ۶ برسند. در نهایت باید رنگ عسلی شماره ۷، رنگ شکلاتی روشن، رنگ دودی شماره ۷، واریاسون نقره ای، واریاسیون طلایی و اکسیدان دو درصد با یکدیگر مخلوط شده و روی موها قرار داده شوند.
  3. برای درست کردن ترکیب رنگ مو عسلی دودی در ابتدا باید موها با استفاده از دکلره به پایه ۹ برسند. در نهایت رنگ دودی شماره ۸ رنگ عسلی شماره ۸ و اکسیدان ۲ درصد با یکدیگر مخلوط می شوند و ترکیب برای حدود یک ربع تا نیم ساعت روی موها قرار داده می شود‌.
  4. برای هایلایت کردن رنگ موی عسلی در ابتدا مقداری از موها از کلاه مخصوص دکلره بیرون آورده می‌شوند و سپس به صورت کامل به پایه ۸ یا ۹ می رسند. در نهایت موهایی که به پایه ۸ و یا ۹ رسیده‌اند، به صورت کامل رنگ می شوند و سپس با استفاده از آب و نرم کننده شستشو داده می شوند.
  5. برای به دست آوردن رنگ مو کره عسلی باید رنگ بلوند طلایی خیلی روشن، بلوند پلاتینه خیلی روشن، رنگ کاراملی و اکسیدان شماره یک با یکدیگر ترکیب شوند و روی موهایی که از قبل با استفاده از دکلره به پایه نه رسیده اند قرار داده شوند.
نوشتن دیدگاه