سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی یخی کریستالی

یکی از جذاب ترین رنگ موهای حال حاضر که طرفداران بسیار را با خود همراه کرده، رنگ مو یخی کریستالی است. این رنگ مو برای این که جذاب تر به نظر آید، باید روی موی دکلره شده پیاده شود، اما مواد دکلره برای مو آسیب زا هستند. لذا در این مطلب با فروشگاه اینترنتی مانی نی همراه باشید که به صورت اختصاصی به رنگ موی یخی کریستالی بدون دکلره بپردازیم و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون آسیب به موهایتان، رنگ موی یخی داشته باشید.

رنگ موی یخی کریستالی بدون دکلره

رنگ مو یخی کریستالی یکی از پرطرفدارترین رنگ موهای حال حاضر در بازار است. این رنگ مو برای بهتر دیده شدن نیاز دارد که روی موی دکلره شده انجام شود، اما از آن جایی که دکلره می تواند آسیب زا باشد، پس از رنگ سه صفر در این جا استفاده می کنیم. شما می توانید به راحتی رنگ موی یخی کریستالی خود را با رنگ سه صفر به جذاب ترین حالت ممکن داشته باشید.
یکی از مهم ترین ویژگی های رنگ مو یخی کریستالی بدون دکلره این است که افراد می توانند با هزینه بسیار کم این رنگ را روی موهای خود داشته باشند. شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی مانی نی اقدام به خرید رنگ موی یخی کریستالی و رنگ سه صفر کرده و در خانه با دنبال کردن مراحل زیر موهای خود را با رنگ یخی کریستالی جذاب کنید.

  • مرحله اول: موهای خود را با رنگ سه صفر پوشش دهید

مرحله اول را با پوشش دادن موهای خود به همراه رنگ سه صفر شروع کنید. برای شروع این کار رنگ را با اکسیدان مخلوط کرده و به همراه برس رنگ آن را روی موهای خود قرار دهید و صبر کنید که موها رنگ باز کنند.

  • مرحله دوم: شستشو رنگ سه صفر و استفاده از رنگ یخی کریستالی

پس از این که موهای شما به پایه رنگ مناسب رسید، رنگ سه صفر را از روی موهای خود پاک کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از شامپو در این بخش استفاده نکنید و تنها با فشار رنگ را از بین ببرید. سپس رنگ یخی کریستالی خود را روی موها بزنید. توجه داشته باشید که تمامی قسمت های موهایتان در یک زمان رنگ شوند که در فرآیند رنگ دهی، تمامی قسمت ها به طور یک دست رنگ بگیرند.

ترکیب رنگ موی یخی کریستالی

  • مرحله سوم: شستشو رنگ یخی کریستالی و سشوار کردن موها

پس از رنگ گرفتن موها، رنگ را با فشار آب بدون شامپو از روی موهای خود پاک کنید. رنگ هایی که از موی شما می ریزند در واقع رنگ های اضافه ای هستند که روی موهای شما بودند، پس نگران کمرنگ شدن موهای خود نباشید.
پس از این که موها را شستید، به کمک حوله آب آن را گرفته و در صورتی که از ماسک موی بعد از حمام استفاده می کنید، موهای خود را آغشته به ماسک مو کرده و سپس آن ها را سشوار کنید.

عکس رنگ موی یخی کریستالی

یکی از بهترین موارد قبل از رنگ کردن موها این است که مدل رنگ مو را روی موهای مختلف مشاهده کنید که به این نتیجه برسید که آیا این رنگ مو با رنگ پوست و مدل موی شما مطابقت دارد یا خیر. بهترین روش برای مشاهده کردن این موارد این است که عکس رنگ مو را مشاهده کنید.
روش های بسیاری برای مشاهده کردن تصاویر رنگ موهای یخی کریستالی وجود دارد. شما می توانید نام این رنگ مو را در قسمت تصاویر گوگل جستجو کرده و تصاویر بسیاری از آن را مشاهده کنید. همچنین می توانید این عنوان را به همراه مدل موهای خود جستجو کرده که مستقیم تصویر هدف خود را مشاهده کنید.


ترکیب رنگ موی یخی کریستالی

شما همچنین می توانید از جستجو هشتگ در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام نیز برای مشاهده کردن تصاویر این رنگ مو استفاده کنید. این روش نیز می تواند برای دسته افرادی که در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند بسیار کاربردی باشد.
آخرین روش نیز برای مشاهده کردن تصاویر رنگ موی یخی کریستالی که بسیاری از آرایشگران نیز امروزه از این روش استفاده می کنند، مشاهده کردن این تصاویر در اپلیکیشن پینترس است. شما می توانید با جستجو عبارت Crystal ice hair color در این اپلیکیشن تمامی تصاویر مربوط به این رنگ مو را به راحتی مشاهده کنید.
در این مطلب به صورت اختصاصی به نحوه انجام رنگ موی یخی کریستالی پرداختیم. شما می توانید با خرید این رنگ از فروشگاه اینترنتی مانی نی و مشاهده کردن تصاویر آن از طریق روش هایی که به شما آموزش داده شد، موهای خود را با رنگ یخی کریستالی رنگ کنید و تغییرات بسیار جذابی را در خود ایجاد کنید. همچنین می توانید دیگر محصولات مورد نیاز خود در رابطه با انواع رنگ موها را نیز با قیمتی مناسب از این فروشگاه خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه