سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ کنفی با سه صفر

رنگ کنفی قطعا به عنوان یکی از پرطرفدارترین رنگ های حال حاضر در بازار معرفی می شود. این رنگ علاوه بر روشن بودن ظاهری جذاب و هایلایت های تیره ای را به موهای شما می دهد که در کنار روشن بودن کلی رنگ می تواند ترکیب بسیار جذابی را با خود به همراه داشته باشد، اما برای استفاده از این رنگ و نتیجه مطلوب نیاز است که آن را روی زمینه روشن مو استفاده کرد. اگر علاقه به استفاده از دکلره ندارید، فروشگاه اینترنتی مانی نی در این مطلب قصد دارد به آموزش رنگ کنفی با سه صفر بپردازد. با ما همراه باشید.

بدست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر

یکی از راه های بسیار خوب برای استفاده از رنگ کنفی این است که از رنگ سه صفر به جای دکلره برای باز کردن رنگ مو استفاده کنید. با این کار می توانید از آسیب موهای خود جلوگیری نمایید. شما می توانید به راحتی رنگ کنفی با سه صفر را از فروشگاه اینترنتی مانی نی با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. سپس در خانه با اجرا کردن مراحلی که در این قسمت به شما ارائه می دهیم، موهای خود را با رنگ کنفی بی نظیر کنید.

  • مرحله اول: استفاده از رنگ سه صفر

موهای خود را شانه بکشید که گره های آن باز شود و چسبندگی بین موها وجود نداشته باشد. حال رنگ سه صفر خود را آماده کنید و روی موهای خود بزنید. اگر قصد دارید موهای خود را هایلایت کنفی کنید، رنگ سه صفر را روی قسمت هایی بزنید که قرار است هایلایت شود. همچنین اگر کل موهای شما قرار است کنفی شوند، رنگ سه صفر را روی تمامی قسمت های موی خود پخش کنید.

رنگ کنفی با سه صفر

  • مرحله دوم: صبر کنید که موها رنگ باز کنند

پس از این که موهای خود را آغشته به رنگ سه صفر کردید، کلاه رنگ موی خود را سر کرده و صبر کنید که موها رنگ باز کنند. مدت زمان ایده آل در این قسمت می تواند 30 دقیقه باشد، اما اگر متوجه شدید که بعد از 30 دقیقه رنگ موها باز نشد، می توانید تا 45 دقیقه نیز صبر کنید، اما نیاز است که هر 10 دقیقه یک بار موهای خود را چک کنید که از سلامت آن ها اطمینان کامل حاصل نمایید.

  • مرحله سوم: شستشوی موها و استفاده از رنگ کنفی

حال موهای خود را که آغشته به رنگ سه صفر است را با فشار آب بدون شامپو بشویید. پس از شستشو موهای خود را خشک کنید و سپس رنگ کنفی را روی موها پخش نمایید. توجه داشته باشید که رنگ مو کاملا یکدست روی موها پخش شود و از گلوله شدن رنگ روی موها خودداری کنید. در این قسمت حتما از دستکش های پلاستیکی استفاده کرده و پس از اتمام رنگ چندین بار موهای خود را ماساژ دهید که رنگ پذیری بهتر باشد. حال 30 الی 60 دقیقه صبر کنید که موها رنگ بگیرند.

  • مرحله چهارم: شستشوی موها و سشوار کشیدن

پس از گذر زمان استراحت موها، اقدام به شستشوی آن ها کنید. در نظر داشته باشید که در شستشوی اولیه نیازی نیست از شامپو استفاده کنید، زیرا شامپو می تواند بافت رنگ موی شما را تحت تاثیر قرار دهد و باعث اختلال در ماندگاری آن شود. پس از شستشو با فشار آب، موهای خود را با حوله آبگیری کنید و سپس با سشوار خشک کنید.

نکات مهم به هنگام استفاده از رنگ کنفی با سه صفر

به هنگام استفاده از رنگ سه صفر در نظر داشته باشید که تنها در مناطقی از مو رنگ سه صفر بزنید که قصد دارید رنگ آن ها را به پایه روشن برسانید. همچنین در صورت رسیدن رنگ مو به قسمت های ممنوعه، سریعا آن را پاک کنید.
نکته دیگر در رابطه با رنگ سه صفر خرید برند معتبر رنگ مویی است که از کیفیت آن اطمینان کامل دارید. لذا می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی مانی نی اقدام به خرید این محصول توسط برندهای معتبر کنید.

رنگ کنفی با سه صفر

نکات مهم به هنگام استفاده از رنگ کنفی

به هنگام استفاده از رنگ کنفی، برای این که دیگر قسمت های صورت شما به رنگ آغشته نشود می توانید از کرم مرطوب کننده یا وازلین استفاده کنید. کافی است دور صورت خود، پشت گوش ها و پشت گردن را آغشته به موارد ذکر شده کنید و سپس اقدام به رنگ زدن موها نمایید. این کار باعث می شود که اگر صورت شما رنگی شد، به راحتی با پاک کردن کرم، رنگ نیز پاک شود.
در این مطلب به صورت اختصاصی به صفر تا صد رنگ کنفی با سه صفر پرداختیم. با توجه به مراحل ارائه شده در این مطلب می توانید موهای خود را در خانه به راحتی با رنگ کنفی و رنگ سه صفر رنگ کنید و تغییرات رنگ چشم گیری را بدست آورید. همچنین هر دو رنگ با قیمتی مناسب در فروشگاه اینترنتی مانی نی عرضه می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی کنفی دودی تیره

نوشتن دیدگاه