سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی کنفی دودی تیره

یکی از بهترین و پرطرفدارترین رنگ هایی که بانوان جوان و حتی بانوان میانسال و برای خاص شدن از آن استقبال کرده اند رنگ کنفی دودی تیره است. این رنگ برای انواع مختلف پوست کاملا مناسب است. به خصوص کسانی که دارای پوست روشن هستند بیشتر طرفدار رنگ موی کنفی دودی هستند. برای اینکه رنگ موهای شما به بهترین شکل خود دربیاید، بهتر است که عملیات رنگ کردن مو را به یک آرایشگر حرفه ای انجام بسپارید. اما در صورتی که قصد دارید خودتان در منزل رنگ مو را تهیه کنید، ما در این مقاله به صورت کاملا حرفه ای فرمول رنگ موی کنفی دودی تیره را برای شما آموزش داده ایم. انواع مختلف رنگ های کنفی که شامل رنگ کنفی دودی تیره، رنگ کنفی بژ، رنگ کنفی استخوانی و... هستند جزو رنگ های بسیار پرطرفدار به شمار می ‌آیند. اما در این بین رنگ کنفی دودی تیره به دلیل اینکه با تمامی مناسبت ها و تمام سنین و سلیقه ها همخوانی بیشتری دارد، مورد استقبال بیشتری نیز قرار گرفته است. شما می توانید موهای خود را به رنگ کنفی دودی تیره در بیاورید و در مکان های مختلف از جمله محل کار، محل تحصیل و انواع مختلف مهمانی رسمی و خودمانی با این نوع رنگ مو ظاهر شوید. در واقع این رنگ مو به عنوان یک رنگ موی همه کاره نیز در بین بانوان شناخته می شود.

رنگ موی کنفی دودی تیره

فرمول رنگ موی کنفی دودی تیره

فرمول کامل رنگ موی کنفی دودی شامل موارد زیر است:
رنگ موی شکلاتی و کنفی شماره 7: به اندازه 30 میل
رنگ موی شماره 7 کاپوچینو:10 میل
رنگ موی دودی پایه 8:10 سانت
رنگ موی بنفش پایه 6:سه سانت
اکسیدان شش درصد:به میزان لازم
دکلره پایه 8

185,000 تومان کیت رنگ موی سری شکلاتی - بلوند شکلاتی تیره شماره 7.65 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری دودی - بلوند دودی فوق العاده روشن شماره 10.2 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری کنفی - بلوند کنفی طلایی شماره 7.13 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی شرابی بنفش روشن 6.20 ماردو mardoo افزودن به سبد

فرمول رنگ موی کنفی دودی تیره

  • شما به جهت رنگ کردن موی سر خود در ابتدا باید موهای خود را با دکلره پایه 8 روشن کنید. البته حتما دقت داشته باشید که به محض پایه باز کردن موهای خود را بشویید، و اجازه ندهید موها بیش از اندازه در دکلره بمانند. ماندن دکلره بیش از اندازه بر روی موها باعث سوختگی تار مو می شود.
  • در صورتی که زودتر از موعد نیز دکلره را بشویید موهای شما حالت سرخی پیدا می ‌کنند و رنگ مورد نظر بر روی آن نخواهد نشست. نابراین حتما دقت داشته باشید که دکلره را در مدت زمان استاندارد بر روی موها قرار بدهید.
  • نکته مهم بعدی برای رنگ آمیزی موهای شما، مدت زمان لازم برای قرار گرفتن رنگ مو بر روی موی دکلره شده است. مدت زمانی که شما باید ترکیب موی کنفی دودی تیره را بر روی موهای خود قرار بدهید 20 الی 40 دقیقه است.
  • بنابراین از دقیقه بیستم به بعد شما باید مرتب موهای خود را چک کنید و هنگامی که موها به رنگ نهایی در آمدند، آن ها را شستشو دهید. مدت زمان رنگ گرفتن موها بستگی به جنس و ضخامت تار مو دارد. علاوه بر آن در صورتی که موهای شما کمی حالت ویتامینه داشته باشند نیز زودتر رنگ خواهد گرفت.
  • برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تار موها پس از رنگ دقت داشته باشید که موی سر خود را تا 2 الی 5 روز تحت هیچ شرایطی با آب داغ و شامپوی معمولی شستشو ندهید. بلکه باید پروسه شستشوی موی سر با آب ولرم و صرفا با شامپو نرم کننده انجام شود.

فرمول رنگ موی کنفی دودی تیره

  • در صورتی که بتوانید در دو روز اول بعد از رنگ کردن موها حمام نکنید بسیار عالی تر خواهد بود. اما در صورتی که مجبور به حمام کردن شدید فقط از آب ولرم استفاده کنید و در صورت لزوم استفاده از شامپو فقط از شامپوی نرم کننده برای شستشوی موهای خود استفاده نمایید.
  • پس از هفته اول نیز مراقبت موهای شما آغاز خواهد شد. شما باید پس از هر بار حمام کردن موهای خود را با سرم تقویت نمایید و یا اینکه از روغن زیتون بدون بو برای تقویت تار موهای خود استفاده کنید.
  • نکته دیگری که حتما باید به خاطر داشته باشید، این است که فقط در صورت لزوم موهای خود را اتو و سشوار بکشید. حرارت بیش از حد اتو و سشوار باعث خشک شدن بیش از حد تار مو و آسیب شدید به موهای شما خواهد شد. بنابراین پس از رنگ کردن موهای خود، نکات مراقبتی را نیز به خاطر داشته باشید تا زیبایی رنگ، بر روی موهای شما چند برابر شود.
نوشتن دیدگاه