سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره

ترکیب رنگ موی قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره بر اساس آخرین متد ترکیب رنگ مو به دست می آید. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید این رنگ را بر روی موهای خود یا دیگری اجرا کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا روش های به دست آوردن این رنگ مو را با شما در میان بگذاریم.
رنگ موی قهوه ای یکی از زیباترین و پرطرفدارترین رنگ موها در بین خانم های خوش سلیقه است. اما بر اساس جدیدترین ترند های روز، اکثر افراد ترجیح می‌دهند که رنگ موی قهوه ای را با رنگ هایی نظیر دودی و زیتونی ترکیب کنند تا یک رنگ کاملاً شیک و جدید به دست بیاورند. اگر بخواهیم فرمول به دست آوردن رنگ موی قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره را به شما توضیح دهیم باید به جزئیات آن نیز توجه کنید.
توجه به توضیحاتی که برای شما بیان می کنیم، اهمیت زیادی در به دست آوردن رنگ دلخواه دارد. اگر شما نتوانید مواردی را که در ترکیب رنگ های مختلف به شما آموزش می دهیم را به درستی اجرا کنید، مطمئناً به دست آوردن رنگ دلخواه شما یعنی قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره امکان پذیر نخواهد بود.
متاسفانه بسیاری از افراد بدون اینکه به نکات کوچک و با اهمیت، نظیر اندازه و ترکیب برخی از رنگ موها توجه کنند، می خواهند که رنگ مورد نظر خود را به دست بیاورند. اما باید به این نکته، خوب دقت کنید که برای به دست آوردن رنگ موهای ترکیبی، اندازه رنگ و برندی که خریداری می کنید بسیار اهمیت دارد.
اگر رنگ موی شما از برند های بی کیفیت و نامعتبر تهیه شده باشد، احتمال اینکه بتوانید رنگ زیبایی را به دست بیاورید بسیار پایین است. به این نکته، خوب توجه کنید که رنگ موی انتخابی، از بهترین و با کیفیت ترین برند های موجود در بازار باشد و اندازه ای که استفاده می‌کنید نیز به همان میزان اشاره شده در مقاله باشد. در ادامه ی این مقاله، از سایت فروشگاهی مانی نی همراه ما باشید.

[rppheadingscroll}

5 فرمول برای داشتن رنگ موی زیبای قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره

5 فرمول برای داشتن رنگ موی زیبای قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره

اگر شما هم از جمله خانم های سخت گیر و البته خوش سلیقه در انتخاب رنگ مو هستید باید به شما بگوییم که حتما برای انتخاب رنگ موی مورد نظر خود، به موارد بیان شده خوب دقت کنید. زیرا قوانین ترکیب رنگ موها می تواند به بهترین شکل ممکن آن چه را در نظر دارید را به عنوان خروجی به شما تحویل بدهد، بنابراین بهترین و مناسب ترین رنگ مو، زمانی به دست می آید که فرمول ترکیب آنها را به صورت دقیق و حرفه ای اجرا کنید.

معرفی چند فرمول عالی برای درست کردن رنگ قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره

در ادامه شما را با ۵ فرمول برای داشتن رنگ موی زیبای قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره آشنا می کنیم:
۱. فرمول رنگ موی قهوه ای دودی
رنگ موی شماره C 5 : به اندازه یک پنجم تیوپ 100 میل
رنگ موی شماره C6 : به اندازه ۸۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۱۰ سانت
اکسیدان ۶ درصد : به اندازه رنگ تهیه شده، بدون نیاز به دکلره
۲. فرمول رنگ موی قهوه ای دودی زیتونی
رنگ موی زیتونی شماره ۶ : دوسوم تیوپ 100 میل
رنگ مو دودی شماره ۶ : دوسوم تیوپ 100 میل
واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
اکسیدان دو درصد
واریاسیون سبز : ۵ سانت

5 فرمول برای داشتن رنگ موی زیبای قهوه ای دودی زیتونی بدون دکلره

۳. فرمول رنگ موی قهوه ای زیتونی
۷۰ میل رنگ موی زیتونی شماره ۶
یک سوم تیوپ 100 میل رنگ موی زیتونی شماره ۵
۱۰ سانت واریاسیون سبز
اکسیدان شماره ۲
یک سوم تیوپ 100 میل رنگ موی دودی شماره ۶
۴. فرمول رنگ موی دودی زیتونی
رنگ موی زیتونی شماره ۶: نصف تیوپ 100 میل
رنگ موی دودی شماره ۶ : دوسوم تیوپ 100 میل
واریاسیون نقره ای:۱۰ سانت
رنگ موی خاکستری:یک سوم تیوپ 100 میل
واریاسیون دودی: 5 میل
۵. فرمول رنگ موی قهوه ای دودی زیتونی
رنگ موی زیتونی شماره ۶ : دو سوم تیوپ 100 میل
رنگ مو دودی شماره ۶ : دو سوم تیوپ 100 میل
واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
اکسیدان 6 درصد
واریاسیون سبز : ۵ سانت
رنگ موی مشکی یک بند انگشت


جمع بندی
رنگ موی قهوه ای دودی زیتونی یکی از پرطرفدار ترین و به روز ترین رنگ مو هایی است که می توانیم به صراحت بگویم که رنگ موی ترند این سال‌ها است. بنابراین اگر شما بانوان خوش سلیقه نیازمند به دست آوردن فرمول ترکیب این رنگ هستید می توانید از موارد بیان شده در مقاله به درستی استفاده کنید.
سایت مانی نی، رنگ موهای برند را با عالی ترین کیفیت و قیمت، فراهم کرده است تا با به کارگیری مطالب مربوط به انواع تناژ رنگ مو، موجود در این وبسایت، عالی ترین و بهترین رنگ مو را به دست آورید.

نوشتن دیدگاه