سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره

رنگ موی کنفی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای بانوانی باشد که خاص بودن را دوست دارند. این رنگ مو بسیار پر طرفدار است و در دسته رنگ های روشن قرار دارد. این رنگ مو می تواند یک تغییر اساسی در ظاهر شما به وجود آورد.
شایان به ذکر است که این رنگ مو به دو صورت می تواند بر روی موهایتان گذاشته شود.

  1. به صورت کل موهای سر به صورت یک دست
  2. به صورت تکه ای هایلایت یا مش

اگر خواهان این رنگ مو زیبا هستید و نمی خواهید موهایتان را دکلره کنید تا انتهای این مقاله همراه مانی نی مارکت باشید. زیرا در ادامه قصد داریم یکسری از فرمول ها را برای این رنگ به شما عزیزان بگوییم که می توانید این رنگ مو را بدون دکلره و آسیب بر روی موهایتان در بیاورید و از آن لذت ببرید.

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره
رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره چگونه دربیاریم؟

بسیاری از رنگ موی ها از جمله رنگ موی کنفی استخوانی به دلیل اینکه در دسته رنگ موهای روشن قرار دارند در ابتدا باید موها دکلره شود (به پایه برسد) سپس رنگ مو بر روی موها قرار داده شود. برخی از بانوان به دلیل آسیب هایی که دکلره به موها وارد می کند تمایلی به دکلره کردن موهایشان ندارند!
در ادامه قصد داریم راه هایی موثری برای به پایه رساندن موها به شما عزیزان معرفی کنیم که بتوانید به راحتی موهایتان را روشن کنید و سپس رنگ موی کنفی استخوانی را بر روی موهایتان بگذارید.

  • راهکار اول:

اولین راهکار برای روشن کردن موها بدون دکلره، استفاده از دکو کرم است. دکو کرم می تواند یک جایگزین عالی برای دکلره کردن موها باشد. زیرا همانند دکلره پودری می تواند باعث بی رنگ شدن موها و جدا کردن پیگمنت موها شود. دلیل این امر هم ترکیب امولوسیون با پارافین مایع است که باعث روشن شدن موها می شود. دکو کرم در مقایسه با دکلره آسیب بسیار کمتری به موها می رساند.

  • راهکار دوم:

در این روش می توانید از رنگ های 000 و اسپشیال بلوند در کنار یک اکسیدان قوی 12 درصد استفاده کنید و موهایتان را به آرامی در چندین مرحله به پایه برسانید.

  • راهکار سوم:

راهکار سوم استفاده از دکلره است. برخی از بانوان دوست دارند که خیلی سریع موهایشان رنگ باز کند و بی رنگ شود که در چنین شرایطی استفاده از دکلره می تواند بهترین گزینه باشد. همچنین برخی از بانوان دارای موهایی با تار های ضخیم هستند که شاید استفاده از دو روش قبلی به آن ها جواب ندهد. در نتیجه استفاده از دکلره می تواند بهترین گزینه برای روشن کردن موها باشد.
در ادامه قصد داریم چند مورد از ترکیب رنگی کنفی را برای شما عزیزان ذکر کنیم. اگر به این رنگ مو علاقمند هستید می توانید از این فرمول ها استفاده کنید و موهای خود را به رنگ کنفی استخوانی در بیاورید.

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره چگونه دربیاریم؟

فرمول انواع رنگ موی کنفی

  • فرمول رنگ موی کنفی استخوانی
    بژ 8: 30 میلی‌لیتر
    کاراملی 8: 10 میلی‌لیتر
    رنگ طبیعی 8: 20 میلی‌لیتر
    مسی 7: 1 بند انگشت
    اکسیدان 1: به میزان لازم

  • فرمول رنگ موی کنفی دودی
    شکلاتی 7 و کنفی: 30 میلی‌لیتر
    کاپوچینو 7 : 10 میلی‌لیتر
    دودی پایه هشت: 10 سانتی‌متر
    بنفش پایه شش: 3 سانتی‌متر
    اکسیدان شش درصد : به مقدار لازم

  • فرمول رنگ موی کنفی نسکافه ای
    رنگ نسکافه‌ای: 60 میلی‌لیتر
    رنگ کنفی: 30 میلی‌لیتر
    رنگ دودی: ده میلی‌لیتر
    طبیعی 7: ده میلی‌لیتر
    اکسیدان دو : 150 میلی‌لیتر
    واریاسیون نقره‌ای: پانزده سانتی‌متر

  • فرمول رنگ موی کنفی کاراملی
    رنگ مو های 8.31 n10 + c10
    اکسیدان شماره 1 : 2 برابر رنگ
    پایه 10
    واریاسیون نقره ای : 5 سانتی متر

  • رنگ موی کنفی بژ
    رنگ کنفی 9: سی میلی‌لیتر
    رنگ بژ 9: سی میلی‌لیتر
    رنگ دودی 9: بیست میلی‌لیتر
    رنگ 000 : ده میلی‌لیتر
    واریاسیون بنفش: یک سانتی‌متر
    جمع بندی
    دکلره کردن موها می تواند به موها آسیب بزند. از طرفی برای داشتن یک رنگ موی زیبا نیاز است که در ابتدا موها بی رنگ شود و رنگدانه های خود را از دست دهد و سپس رنگ مو بر روی آن گذاشته شود. در این مقاله دو روش اصلی برای روشن کردن موها بدون دکلره به شما عزیزان یاد دادیم که اگر خواهان رنگ موهای روشن و زیبا هستید می تواند به شما کمک بسیاری کند.

رنگ موی کنفی یکی از رنگ های روشنی است که می تواند جلوه چهره شما را دو چندان کند. برای دسترسی به یک رنگ موی کنفی زیبا باید در ابتدا موهایتان را روشن کنید و سپس رنگ موی کنفی را با فرمول های ذکر شده در این مقاله بر روی موهایتان بگذارید. شایان به ذکر است که تمامی رنگ موهای ذکر شده در این مقاله در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت موجود است و شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین رنگ موی دلخواه خود را خریداری کنید.

 

 

نوشتن دیدگاه