سبد خرید شما خالی می باشد.
چه رنگ موی فانتزی به پوست سبزه میاد؟

هنگام انتخاب رنگ مو یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد، رنگ پوست صورت است. به دلیل اینکه ترکیب رنگ مو باید مناسب با پوست صورت باشد بسیاری از خانم‌ها ممکن است پس از رنگ کردن موها احساس خوشایندی نسبت به رنگ موی جدید خود نداشته باشند. چراکه رنگ پوست صورت آن‌ها با رنگ موی جدید هارمونی ندارد و به همین خاطر از رنگ کردن موهای خودشان پشیمان می‌شوند؛ بنابراین اگر می‌خواهید از رنگ مو برای زیباتر شدن چهره استفاده کنید، حتماً باید به این نکته دقت کنید که به طور مثال چه رنگ موی فانتزی به پوست سبزه میاد، یا چه رنگ مویی برای پوست‌های سفید مناسب‌تر است. معمولاً خانم‌هایی که پوست سفید دارند مشکل زیادی با رنگ مو ندارند. چراکه بیشتر رنگ موها به پوست صورت آن‌ها می‌آید اما خانم‌هایی که دارای پوست سبزه هستند باید در انتخاب رنگ مو دقت بیشتری داشته باشند تا بعداً پشیمان نشوند. درست است که برخی از رنگ موها موجب تقویت ریشه مو شده و برای آن‌ها مفید هستند، اما استفاده مداوم از مواد شیمیایی مانند رنگ مو می‌تواند تأثیر بدی روی موها و بدن انسان داشته باشد؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید به دلیل اینکه در انتخاب رنگ بی‌دقتی کرده‌اید، چندین بار در یک سال موهای خودتان را رنگ کنید و هزینه‌های زیادی بابت آن بپردازید بهتر است نکاتی را درباره اینکه چه رنگ موی فانتزی به پوست سبزه میاد یا اینکه چه رنگ مویی به پوست‌های سفید میاد در نظر بگیرید.

چه رنگ موی فانتزی به پوست سبزه میاد؟

رنگ موی فانتزی مناسب پوست سبزه

برای انتخاب رنگ موی فانتزی مناسب پوست سبزه باید به رنگ چشمان و رنگ پوست صورتتان دقت کنید. معمولاً رنگ‌های پایه یک و دو برای پوست‌های سبزه مناسب نیستند و باعث می‌شوند تا پوست صورت خانم‌ها تیره‌تر به نظر برسد؛ اما استفاده از رنگ‌های ملایم و همچنین متضاد با رنگ پوست باعث می‌شود تا زیبایی چهره این افراد بیشتر شود. رنگ موهای دارای پایه 6 به بالا برای پوست‌های سبزه مناسب هستند و زیبایی چهره آن‌ها را افزایش می‌دهند. بهتر است بانوانی که دارای پوست سبزه هستند از رنگ موهای فانتزی استفاده کنند که دارای رنگ‌های فانتزی سرد هستند. به عنوان مثال استفاده از پودرهای رنگی خاکستری، آبی، سبز و دودی تضاد بسیار جالبی با رنگ پوست آن‌ها خواهد داشت. خانم‌هایی که پوست سبزه روشن دارند، می‌توانند از رنگ‌های قرمز قهوه‌ای که دارای رنگ روشن هستند و همچنین رنگ‌های روشن شاه بلوطی استفاده کنند. این رنگ‌ها بسیار مناسب پوست‌های سبزه هستند. رنگ موی شرابی قرمز تیره، قهوه‌ای و بنفش جزء رنگ‌های فانتزی هستند که برای پوست‌های سبزه بسیار مناسب هستند. البته بیشتر افرادی که رنگ پوست متوسطی دارند می‌توانند از این رنگ‌ها استفاده کنند.

رنگ موی فانتزی مناسب پوست سبزه

معرفی طیف رنگ موهای فانتزی مناسب برای پوست‌های سبزه

طیف رنگ موهای فانتزی مناسب برای پوست‌های سبزه بسیار متنوع هستند. با توجه به این‌که پوست‌های سبزه زیبایی و جلوه خاصی دارند، بیشتر خانم‌هایی که پوست سبزه دارند رنگ چشم‌هایشان نیز تیره است؛ بنابراین انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست سبزه اول نیازمند این است که شما ته رنگ پوست خودتان را شناسایی کنید. معمولاً رنگ پوست‌های سبزه ترکیبی از سه رنگ طلایی، زرد و سبز هستند. پس از مشخص شدن ته رنگ پوست، شما می‌توانید رنگ موی مناسب پوست‌های سبزه را پیدا کنید. طیف رنگ‌های خاکستری بسیار مناسب پوست‌های سبزه هستند و توصیه می‌شود خانم‌هایی که پوست سبزه دارند از طیف رنگ خاکستری که ترکیب سیاه و سفید است استفاده کنند. رنگ موهای سرد که شامل رنگ‌های آبی و بنفش، رنگ پلاتینیوم، رنگ بلوند و همچنین قهوه‌ای و خاکستری می‌شود برای پوست‌های سبزه بسیار مناسب هستند. بسیاری از سلبریتی ها و چهره‌های سرشناسی که پوست سبزه دارند از ترکیب رنگ خاکستری به همراه طیف رنگ‌های بلوند، قهوه‌ای و یا مشکی که به صورت هایلایت در لابلای موهایشان درآورده‌اند استفاده می‌کنند. این رنگ علاوه بر اینکه مناسب پوست‌های سبزه است با هر نوعی رنگ لباس و جواهرات نیز همخوانی دارد. امکان استفاده از رنگ‌های گردویی و قهوه‌ای نیز برای افرادی که پوست آن‌ها ته رنگ سرد، گرم یا خنثی دارد وجود دارد. معمولاً طیف‌های رنگ سرد برای افرادی مناسب است که رنگ پوست آن‌ها سرد است و رنگ‌های گرم نیز برای افرادی که رنگ پوست آن‌ها گرم است مناسب است. بلوند پلاتینیومی، هایلایت کاراملی، اسپرسو با قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای، خاکستری، آمبره، سبز نقره‌ای، شاه بلوطی شرابی، زرد، بالیاژ، مسی، شیر شکلاتی و مشکی پرکلاغی همه جز طیف‌های رنگی هستند که مناسب پوست‌های سبزه هستند البته انتخاب این رنگ‌ها به سلیقه افراد و مهارت آن‌ها در ترکیب رنگ‌های مختلف دارد.

185,000 تومان کیت رنگ موی سری خاکستری - بلوند خاکستری تیره شماره 6.1 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری شکلاتی مدل قهوه ای شکلاتی روشن شماره 5.8 maral افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری شکلاتی-قهوه ای شکلاتی متوسط شماره 5.65 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ مو سری طبیعی - مشکی اکسترا شماره 1.00 دوماسی DOMACY افزودن به سبد

نوشتن دیدگاه