سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی خاکستری برای پوست سبزه

انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ پوست یکی از مهم ترین عواملی است که هنگام رنگ کردن مو باید به آن توجه کرد. در واقع انتخاب صحیح و اصولی رنگ مو تاثیر بسیاری در زیبایی چهره افراد دارد، از این رو برای انتخاب آن باید به نکات کلیدی دقت کرد. یکی از رنگ های مناسب برای پوست سبزه رنگ موی خاکستری است. این رنگ مو با طیف های متفاوتی قابل اجرا است که هر فرد متناسب با سلیقه، ته رنگ پوست و ... می تواند بهترین طیف رنگی خاکستری را برای موهای خود انتخاب کند. به طور کلی افرادی که پوست سبزه دارند باید بدانند هر رنگ مویی مناسب آن ها نیست در نتیجه بهتر است نسبت به رنگ موهای مناسب برای پوست های سبزه آشنایی داشته باشید. رنگ موی خاکستری برای پوست سبزه بسیار مناسب و جذاب است. این رنگ جلوه خاصی به چهره خانم ها می دهد از این رو نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

آیا رنگ موی خاکستری به پوست سبزه میاد

همانطور که می دانید رنگ مو باید مناسب با رنگ پوست صورت باشد و برای انتخاب رنگ مو باید دقت کرد که چه رنگی به پوست شما می آید. افرادی که پوست سبزه دارند باید در انتخاب رنگ مو دقیق تر باشند زیرا انتخاب اشتباه می تواند تاثیر منفی در چهره این افراد ایجاد کند. خاکستری یکی از رنگ های مناسب برای افرادی است که رنگ پوست سبزه دارند و در تناژهای مختلفی اجرا می شود.

آیا رنگ موی خاکستری به پوست سبزه میاد

این سوال ممکن است پیش بیاد که آیا رنگ موی خاکستری به پوست سبزه می آید یا خیر؟ پاسخ به این سوال بر اساس تحقیقات انجام شده مثبت است و تجربه نشان داده که رنگ موی خاکستری برای پوست سبزه بسیار برازنده است. افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند نباید از رنگ هایی با پایه 1 و 2 استفاده کنند زیرا این رنگ ها چهره آن ها را تیره می کند و جذابیت چهره را کاهش می دهد. با این تفاسیر رنگ موی خاکستری با تضادی که بین مو و رنگ پوست ایجاد می کند سبب زیبایی و جذابیت بیشتری می شود. اجرای تکنیک آمبره و سامبره خاکستری نیز جذابیت خاصی در چهره افرادی که پوست سبزه دارند ایجاد می کند.

5 ترکیب رنگ موی خاکستری برای پوست سبزه

رنگ موی خاکستری ترکیب های متفاوتی دارد از این رو برای آشنایی بیشتر در زیر به 5 ترکیب رنگ موی خاکستری برای پوست سبزه اشاره شده است.

  • رنگ موی خاکستری ترکیبی
  1. ابتدا با دکلره مو را تا پایه 8 روشن کنید سپس با ترکیب زیر موها را رنگ کنید.
  2. رنگ موی بلوند خاکستری شماره 8: نصف تیوپ
  3. رنگ موی شرابی شماره 7: دو سانت
  4. رنگ موی بلوند خاکستری شماره 9: نصف تیوپ
  5. واریاسیون خاکستری و نقره ای: هر کدام دو سانت
  6. اکسیدان: به میزان لازم
  • رنگ موی خاکستری بنفش
  1. مو را با دکلره به پایه 9 برسانید سپس با فرمول زیر مو را رنگ کنید.
  2. رنگ موی بلوند خاکستری شماره 9: نصف تیوپ
  3. رنگ موی خاکستری شماره 7: یک چهارم تیوپ
  4. هایلایت یاسی: یک چهارم تیوپ
  5. واریاسیون بنفش: دو سانت
  6. رنگ موی بلوند نقره ای: یک چهارم تیوپ
  7. اکسیدان 6%: به میزان لازم

5 ترکیب رنگ موی خاکستری برای پوست سبزه

  • رنگ موی خاکستری نقره ای
  1. ابتدا مو را با دکلره تا 9 درجه روشن کنید و سپس از ترکیب زیر برای رنگ کردن مو استفاده کنید.
  2. رنگ موی بلوند خاکستری پایه 8: نصف تیوپ
  3. رنگ موی بلوند نقره ای: نصف تیوپ
  4. واریاسیون بنفش: نیم سانت
  5. واریاسیون خاکستری: دو سانت
  6. اکسیدان 6%: به میزان لازم
  • رنگ موی خاکستری با تناژ زیتونی
  1. مو را تا پایه 8 با دکلره روشن کنید سپس از فرمول زیر برای رنگ کردن مو استفاده نمایید.
  2. رنگ موی خاکستری شماره8: نصف تیوپ
  3. رنگ موی زیتونی شماره 8: یک چهارم تیوپ
  4. واریاسیون بنفش: دو سانت
  5. اکسیدان 6%: به میزان لازم
  • رنگ موی نقره ای خاکستری
  1. مو را با دکلره تا پایه 8 روشن کنید سپس با استفاده از شامپو رنگ 9.01، 9.02 و یا 7.1 مو را 5 تا بیست دقیقه ماساژ دهید و در آخر با آب ولرم موها را خوب بشویید.

رنگ موی خاکستری با تکنیک های مختلف آمبره، بالیاژ، هایلات و ... قابل اجرا است که هر فرد متناسب با سلیقه و تناژ پوست می تواند بهترین روش را انتخاب نماید. رنگ موی خاکستری درخشندگی بی نظیری به پوست می بخشد از این رو طرفداران بسیاری دارد. البته برای افرادی که پوست تیره دارند رنگ موهای متفاوتی وجود دارد اما بیشتر این افراد ترجیح می دهند از انواع طیف های رنگ موی خاکستری استفاده کنند. برای ایجاد رنگ موی خاکستری فرمول های مختلفی وجود دارد که هر فرد باید متناسب با جنس مو، طیف رنگی مورد نظر، رنگ زمینه مو و ... بهترین فرمول را انتخاب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع رنگ مو با کارشناسان ما در مانی نی در تماس باشید.

 

نوشتن دیدگاه