سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی خاکستری و نسکافه ای

ترکیب رنگ موی خاکستری و نسکافه ای بیشتر برای افرادی مناسب است که رنگ پوست گرم دارند. برای اینکه بدانید رنگ پوست شما گرم است و یا سرد، می توانید از چند روش استفاده کنید. به عنوان مثال اگر رگ های روی دست شما به رنگ آبی باشند، رنگ پوست شما تناژ سرد دارد. اما اگر رنگ رگ های پوست شما بیشتر متمایل به سبز باشند، پوست شما گرم است. از طرفی کسانی که ته رنگ گرم دارند با جواهرات طلایی بسیار عالی و چشم نوازتر دیده می شوند، اما کسانی که ته رنگ سرد دارند بیشتر با جواهرات نقره ای عالی به نظر می رسند. گزینه دیگر اینکه؛ کسانی که پوست صورتی و رنگ پریده دارند بیشتر افرادی هستند که دارای ته رنگ سرد هستند. اما کسانی که دارای پوست طلایی، برنزه و یا زیتونی هستند افرادی هستند که پوستی با ته رنگ گرم دارند. بنابراین شما می توانید با استفاده از این گزینه ها متوجه ته رنگ پوست صورت خود شوید. اگر که پوست صورت شما دارای ته رنگ سرد است بهتر است که از ترکیب رنگ موی خاکستری و نسکافه ای استفاده نکنید. اما اگر پوست شما گرم است می توانید از این رنگ استفاده کرده و زیبایی خود را چند برابر نمایید. در صورتی که تمایل به استفاده از رنگ موی خاکستری و نسکافه ای دارید می توانید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. ما در ادامه مقاله فرمول ترکیب این رنگ مو را به صورت تخصصی برای شما توضیح خواهیم داد.

ترکیب رنگ موی خاکستری و نسکافه ای

فرمول ترکیب رنگ موی خاکستری و نسکافه ای

شما می ‌توانید با استفاده از فرمول ترکیب رنگ موی خاکستری و نسکافه ای موی خود را به صورت کامل رنگ کنید. همچنین هایلایت کردن مو با این رنگ نیز طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما نیز به دنبال رنگ کردن موی خود هستید در درجه اول باید از سلامت موهای خود اطمینان کامل حاصل کنید. همانطور که میدانید استفاده از رنگ مو، به خصوص رنگ های خاص که نیاز به دکلره دارند، موجب خشک شدن موهای سر می شود. بنابراین حتما دقت داشته باشید که موهای شما در وضعیت سلامت ایده آل باشند تا در اثر استفاده از رنگ مو آسیب نبینند. از جمله مزایای استفاده از این رنگ مو درخشان تر و جوان تر شدن پوست صورت و چهره شما است. بنابراین این نوع رنگ بهترین گزینه برای خانم های میانسال به شمار می آید. البته خانم های جوان نیز طرفداران پروپاقرص این نوع رنگ مو هستند. زیرا سن آن ها را کمتر از آنچه که هستند نشان می دهد. برعکس بسیاری از رنگ موها که باعث مسن تر نشان دادن خانم ها می شوند؛ این نوع رنگ مو باعث می شود تا شما جوانتر از آنچه که هستید به نظر برسید.

185,000 تومان کیت رنگ موی سری خاکستری - بلوند خاکستری تیره شماره 6.1 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری نسکافه ای مدل بلوند نسکافه ای متوسط شماره 7.85 maral افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی بلوند خاکستری تیره قوی AF6 ماردو mardoo افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری نسکافه ای - بلوند نسکافه ای 8/77 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد

 فرمول ترکیب رنگ موی خاکستری و نسکافه ای

فرمول ترکیب رنگ مو خاکستری و نسکافه ای مطابق با فرمول زیر است:

  • رنگ زمینه ای دودی 8
  • خاکستری 8 با اکسیدان 9 درصد
  • لایتش باید به پایه 9 برسد
  • نسکافه ای 8
  • 10 سانت دودی
  • 2 سانت بنفش

فرمول ترکیب رنگ موی خاکستری و نسکافه ای

برای اجرا کردن این فرمول بر روی موهای خود همانطور که در فرمول نیز بیان کرده ایم، باید موهای شما به پایه 9 برسند. بنابراین پس از دکلره کردن موها حتما اجازه دهید که موهای شما پایه باز کنند، اما حتما دقت داشته باشید که قبل از اینکه موها بسوزند دکلره را بشویید. پس از اینکه رنگ مو را بر روی سر خود قرار داید، حتما دقت داشته باشید که موهای خود را از دقیقه بیستم به بعد مداوم چک کنید، تا هنگامی که رنگ آن ها مطابق با رنگ فرمول شد آن ها را بشویید. توجه داشته باشید؛ در صورتی که در زمینه رنگ کردن موهای خود حرفه ای نیستید بهتر است بدین منظور حتما به یک آرایشگر مراجعه کنید. زیرا رنگ کردن موها با دکلره توسط افراد بی تجربه و یا توسط خودتان، ممکن است زیان های جبران ناپذیری به بار آورد و باعث سوختگی کامل موها شود. بنابراین اگر تجربه رنگ کردن مو را ندارید بهتر است که به هیچ عنوان خودتان در منزل اقدام به رنگ کردن موهای خود نکنید و این کار را به یک آرایشگر با تجربه و ماهر بسپارید. علاوه بر آن پس از اتمام رنگ کردن موهای خود نیز حتما نسبت به مراقبت های ویژه مو نیز حساس باشید. زیرا موهای رنگ شده نیاز به مراقبت بسیار بیشتری نسبت به موهای معمولی خواهند داشت.

نوشتن دیدگاه