سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

رنگ کردن مو از قدیم در بین خانم ها رواج داشته است. در گذشته زنان موهای خود را با سدر و حنا رنگ می کردند و به چهره ی خود طراوت می بخشیدند. شاید خانم های نسل جدید خوشبخت تر از گذشتگان باشند چون دایره ی انتخاب متعددی برای رنگ کردن موهای خود دارند. اگر موهای ضخیمی داشته باشید، باید اول دکلره کنید و سپس موهایتان را رنگ کنید. در صورتی که موهای نرم و نازکی دارید، نیازی به دکلره نخواهید داشت.
یکی از رنگ موهای جذاب و پرطرفدار، رنگ موی قهوه ای است. اگر دوست دارید موهای قهوه ای زیبایی داشته باشید، ترکیب رنگ های زیر دقیقا مختص شماست.

رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

فرمول رنگ موی قهوه ای بدون دکلره

در ادامه تیم محتوایی مانی نی مارکت یک سری از ترکیب رنگ های بسیار پرطرفدار و مورد پسند را برای شما قرار داده است. پس با ما همراه باشید و در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید می توانید با تماس با کارشناسان مانی نی مشاوره رایگان دریافت کنید. 

1. ترکیب رنگ موی شکلاتی

ترکیب رنگ موی شکلاتی از رنگ های طبیعی مو به شمار می رود. اگر می خواهید موهایتان رنگ طبیعی داشته باشد، از این فرمول استفاده کنید.
مقدار 3 سانت از تیوب رنگ موی طبیعی شماره 6، 2 سانت از تیوب طلایی شماره 6 و نصف تیوب رنگ موی شکلاتی شماره 5 مخلوط کرده و بر روی موهای خود بگذارید.

2. ترکیب رنگ مو قهوه ای دودی
اگر شما دارای پوستی روشن با چشمان قهوه ای یا آبی هستید، این رنگ مو می تواند شما را زیباتر و خیره کننده تر نشان دهد.
برای ساخت این ترکیب رنگ، یک سوم از رنگ موی کاکائویی شماره 5 و یک چهارم از تیوب دودی شماره 6 را ترکیب کنید و بر روی موهایتان بگذارید.

3. ترکیب رنگ موی قهوه ای شکلاتی فانتزی
این ترکیب رنگ مو به دلیل درخشندگی و نشاطی که دارد، طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد.
برای ساخت این ترکیب رنگ 5 سانت از واریاسیون بنفش را با یک سوم رنگ موی شکلاتی شماره 5 به همراه اکسیدان %6 ترکیب و استفاده کنید.

فرمول رنگ موی قهوه ای بدون دکلره

4. رنگ موی شکلاتی گرم با هایلات کاراملی سرد
در مرحله اول باید موهای خود را با رنگ قهوه ای شکلاتی متوسط رنگ کنید. سپس مش سوزنی 10 درصد و رنگ موی کاراملی را بزنید. برای رنگ موی کاراملی از ترکیب رنگ موهای G10,N10 وC10 استفاده کنید.
توجه داشته باشید که واریاسیون استفاده شده در این ترکیب، رنگ موی واریاسیون نقره ای است.

5. رنگ موی شکلاتی عسلی
برای اینکه موهای خود را شکلاتی عسلی کنید، ابتدا موهای خود را با رنگ شماره 000 به پایه ی 6 برسانید. سپس ترکیب رنگ عسلی شماره7، 70 میل– شکلاتی روشن، 20 میل، دودی شماره 7، 30 میل، واریاسیون نقره ای، 10 سانت- واریاسیون طلایی، 5 سانت و اکسیدان، 130میل را روی موهای خود بمالید. اجازه دهید به مدت 35 دقیقه روی موهایتان بماند.

اگر دوست دارید موهایتان هایلایت سوزنی داشته باشد، بعد از ترکیب بالا باید از رنگ موی دودی7، 40 میل و واریاسیون نقره ای، 2 سانت را با هم ترکیب کرده و موهایتان را به شکل سوزنی ریز از کلاه سوزنی روی سر در آورده و روی موهای پایه 8 بزنید.

 

6. ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی
این رنگ مو یکی از پرطرفدارترین رنگ موهای رایج در بین خانم هاست. رنگ موی شکلاتی دودی برای تمام سنین مناسب است و استفاده از آن، چهره ی شما را جوان تر و دخترانه تر می کند.
ترکیب این رنگ به صورت زیر است:
رنگ موی کاکائویی شماره 7.07 را با اکسیدان 9 درصد به همراه رنگ مو دودی شماره 6.1 ترکیب کنید. میزان رنگ موی کاکائویی باید بیش تر از رنگ موی دودی باشد. هم چنین به اندازه ی 1.5 برابر میزان رنگ مو از اکسیدان 9 درصد استفاده کنید تا غلظت رنگ مو به تعادل برسد.
بعد از 30 الی 40 دقیقه ماندن رنگ روی مو، می توانید موهای خود را بشویید.

فرمول رنگ موی قهوه ای بدون دکلره

7. رنگ موی شکلاتی فندقی
یکی دیگر از رنگ موهای تیره اما پرطرفداری که می توانید بدون دکلره بر روی موهایتان قرار دهید، رنگ موی شکلاتی فندقی است. برای درست کردن این رنگ موی فوق العاده از رنگ موی شکلاتی شماره 6.65، رنگ موی فندقی شماره 6.42 و اکسیدان 9 درصد استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که از رنگ موی فندقی بیش تری نسبت به رنگ موی شکلاتی استفاده کنید. همانند مورد قبلی اکسیدان را با نسبت 1.5 برابر میزان رنگ مو به ترکیب اضافه کنید.

رنگ موی قهوه ای از آن دسته رنگ هایی است که برای هر نوع رنگ پوستی مناسب است. نکته ی مهم این است که حتما موارد مراقبت از مو بعد از رنگ کردن را رعایت کنید. آن گاه می توانید از موهای متفاوت، سالم و جذاب خود نهایت لذت را ببرید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی قهوه ای خاکستری بدون دکلره

نوشتن دیدگاه