سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی قهوه ای خاکستری بدون دکلره

اگر به دنبال یک رنگ موی زیبا و خاص هستید رنگ موی قهوه ای خاکستری می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان باشد. رنگ موی قهوه ای خاکستری یکی از رنگ های خاص و زیبا است که می تواند جلوه موهایتان را دو چندان کند.
رنگ قهوه ای خاکستری برخلاف دیگر رنگ های قهوه ای مانند: رنگ قهوه ای شکلاتی، قهوه ای عسلی و ... دارای تناژ رنگی سرد است دلیل این امر هم وجود رگه های خاکستری در این ترکیب رنگ مو است. این رنگ مو به دلیل رگه های خاکستری که دارا است می تواند بهترین گزینه برای انواع رنگ های پوستی باشد.
این رنگ مو باعث می شود که رگه هایی از موهای شما دارای تناژ خاکستری بگیرند که وجود همین رنگ سرد در بین موهای قهوه ای سبب می شود که رنگ موی شما یک رنگ ایده آل پیدا کند و به تمامی انواع رنگ های پوستی بیاید!
رنگ موی قهوه ای خاکستری به دلیل سایه سردی که دارا است می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای اشخاصی باشد که موهایشان سفید است. پس اگر موهای سفید دارید و دوست دارید که این موها را با یک رنگ موی زیبا کاور کنید، رنگ موی قهوه ای خاکستری به دلیل سایه و تناژ سردی که دارا است می تواند بهترین گزینه باشد.

 

رنگ موی قهوه ای خاکستری بدون دکلره

زیبا‌ترین ترکیب رنگ موی قهوه‌ای خاکستری بدون دکلره

دکلره کردن موها می تواند به موهای شما آسیب برساند. اگر به هر دلیل قصد ندارید موهای خود را قهوه ای خاکستری کنید و از زیبایی دو چندان موهای خود لذت ببرید. ما در ادامه 4 ترکیب از فرمول های رنگ موی قهوه ای خاکستری را برای شما ذکر می کنیم که می توانید از یکی از این فرمول ها استفاده کنید و به رنگ موی دلخواه خود دست یابید.

  • ترکیب شماره 1 :
    رنگ شماره A5 کامل
    اکسیدان6%
    آب
  • ترکیب شماره 2 :
    رنگ شماره A6 به اندازه 2/3 تیوپ
    رنگ شماره C4 به اندازه 1/3 تیوپ
    اکسیدان6%
    آب
  • ترکیب شماره 3 :
    رنگ شماره A5 به اندازه 3/4 تیوپ
    واریاسیون E11 به اندازه دو سانت
    اکسیدان 6%
    آب
  • ترکیب شماره 4 :
    رنگ شماره A6 به اندازه 1/3 تیوپ
    رنگ شماره 6.11 بها ندازه 1/3 تیوپ
    واریاسیون E11 بها ندازه 2 سانت
    اکسیدان 6%
    آب

زیبا‌ترین ترکیب رنگ موی قهوه‌ای خاکستری بدون دکلره

چند نکته درباره پیاده سازی رنگ قهوه ای و خاکستری روی مو

 

  1. نسبت اکسیده و آب باید 1 به 2 باشد.
  2. تمامی موهایتان را برای داشتن این رنگ موی زیبا به رنگ آغشته کنید.
  3. برای داشتن رنگ مویی زیبا اجازه دهید که ترکیب موردنظر 45 دقیقه بر روی موهایتان بماند و سپس موهایتان را آبکشی کنید.


توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر می خواهید نتیجه بهتری از رنگ کردن موهای خود دریافت کنید رنگ مو را بر روی موهای تمیز نگذارید و حداقل اجازه دهید که از شست و شو موهای شما بگذرد و سپس اقدام به رنگ کردن موهایتان کنید.
توجه داشته باشید که برای ماندگاری بیشتر رنگ موی قهوه ای خاکستری بعد از رنگ کردن موهایتان حتما از شامپو های بدون سولفات یا از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده نمایید. همچنین استفاده از ماسک های مو داخل حمام می تواند ویتامین و مواد مغذی موهایتان را تامین کنید و به موهایتان ظاهری زیباتری ببخشد.
جمع بندی
رنگ موی قهوه ای خاکستری از آن دسته از رنگ موهایی است که اصلا تناژ قرمزی و زردی ندارد. پس اگر دوست دارید موهایی قهوه ای داشته باشید اما از رنگ قرمزی و زردی آن هراس دارید رنگ قهوه ای خاکستری می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این رنگ مو به دلیل سایه های سردی که دارا است به تمام رنگ های پوستی می آید و می تواند جلوه چهره شما را دو چندان کند.
همان طور که می دانید موها به چهره بسیار نزدیک هستند پس انتخاب یک رنگ موی زیبا می تواند به زیبایی چهره جلا بخشد. همچنین این رنگ مو به دلیل سایه سردی که دارا است می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که دوست دارند موهای سفید خود را پوشش دهند.
در این مقاله سعی کردیم 4 مورد از فرمول های ترکیب رنگی قهوه ای خاکستری را برای شما عزیزان ذکر کنیم. تا بتوانید موهای خود را بدون دکلره کردن و آسیب رساندن به این تناژ رنگی زیبا برسانید. پس اگر خواهان این رنگ موی زیبا هستید همین حالا دست به کار شوید و یکی از 4 فرمول را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که کلیه رنگ های ذکر شده در این مقاله در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت موجود است و شما عزیزان می توانید انواع رنگ های مو را از مجموعه ما با کیفیتی عالی و مقرون به صرفه ترین قیمت تهیه کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما عزیزان را راهنمایی کنند.

نوشتن دیدگاه