سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

یکی از رنگ موهای مجلسی و زیبا به ویژه برای خانم‌های خوش سلیقه ایرانی رنگ مو کنفی است. این رنگ مو تناژ قرمزی ندارد و در اکثر برندهای محصولات آرایشی از ترکیب زیتونی خیلی خیلی روشن با بلوند پلاتینه دودی بدست آمده است. بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای از رنگ مو کنفی در ترکیب با رنگ‌های سرد استفاده می‌کنند. همچنین از بین بردن رگه‌های قرمز و نارنجی مو نیز از ویژگی‌های این رنگ محسوب می‌شود و این امر هم به دلیل وجود دو تنالیته آبی و سبز در آن است. در این مطلب با فرمول بدست آوردن رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی آشنا می‌گردید.

رنگ کنفی چیست؟

اگر بخواهید رنگ مو کنفی را بدون دکلره روی موهای خود اجرا کنید، همان رنگ اصلی نشان داده شده روی کاتالوگ رنگ را بدست نخواهید آورد. بنابراین در این شرایط حتما باید موهای خود را به پایه دکلره بالایی برسانید. انواع مختلف ترکیب رنگ موی کنفی با سایر رنگ‌ها مشابه رنگ موی فندقی و رنگ موی شکلاتی وجود دارند که رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی یکی از آن‌ها است. البته قبل از انتخاب رنگ مو حتما سن خود را در نظر بگیرید. برای مثال رنگ‌های براق و روشن برای خانم‌های سن بالا انتخاب مناسبی به شمار نمی‌روند. همچنین رنگ موی انتخابی شما باید به رنگ پوست و چشم‌های شما بیاید و در شما احساس راحتی و جذابیت بیشتری را به وجود آورد. خوشبختانه رنگ مو کنفی از این نظر توجه و علاقه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کرده است.

رنگ کنفی چیست؟

فرمول رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

اگر این سوال را در ذهن دارید که رنگ موی کنفی از ترکیب چه رنگ‌هایی بدست می‌آید، باید بگوییم که این رنگ متشکل از رنگ‌های دودی، کرمی و طلایی است. یکی از نقاط قوت این رنگ مو آن است که برای همه نوع رنگ پوستی مناسب به نظر می‌رسد. اگر این رنگ مو را با رنگ کاراملی مخلوط کرده و به واسطه آن سایه‌های شکلاتی به وجود آورید، رنگ جذاب و منحصربه‌فردی را خواهید داشت. در صورتی که بخواهید موهای شما بدون قرمزی باشد، قبل از رنگ زدن موها با رنگ کنفی حتما موهای خود را رنگساژ کنید. برای رنگ کردن موهای خود به رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی در ابتدا باید موهای خود را به پایه 10 دکلره برسانید. فرمول بدست آوردن این رنگ به شرح زیر است:

  • رنگ شماره N10 به میزان 30 میلی‌لیتر.
  • رنگ شماره C10 به میزان 30 میلی‌لیتر.
  • رنگ شماره 8.31 به مقدار 10 میلی‌لیتر.
  • اکسیدان شماره 1 به اندازه 5 سانتی‌متر.
  • واریاسیون نقره‌ای به میزان دو برابر حجم ترکیبات ذکر شده در بالا.

پس از ترکیب مواد مطرح شده موهای خود را با آن‌ها رنگ کنید و از دیدن موهای کنفی کاراملی خود در آینه لذت ببرید. برای زیبایی بیشتر موهای خود بعد از رنگ کردن موها با ترکیب بالا لایه‌ای از موهای جلوی صورت خود را جدا کرده و با رنگ موی W6 این قسمت را رنگ کنید. اگر می‌خواهید این رنگ مو را بدون دکلره روی موهای خود اجرا کنید، می‌توانید از فرمول زیر کمک بگیرید:

  • رنگ هایلایت کنفی: یک چهارم تیوپ.
  • رنگ کاراملی پایه 9: نصف تیوپ.
  • خاکستری پایه 7: یک چهارم تیوپ.
  • واریاسیون سبز: دو سانت.
  • واریاسیون دودی: دو سانت.

البته در این صورت باید موها دارای رنگ طبیعی رنگ نشده یا رنگ قهوه‌ای پایه 7 باشد.

فرمول رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی 

هایلایت رنگ موی کنفی کاراملی و بلوند

اگر موهای قهوه‌ای تیره‌ای دارید، پیشنهاد ما به شما هایلایت کنفی کاراملی است. انتخاب این نوع هایلایت کمی گرما و سرزندگی به چهره و استایل موهای شما اضافه می‌کند. همچنین هایلایت رنگ موی کنفی کاراملی با هاله شکلاتی برای خانم‌هایی که اعتمادبه‌نفس بالایی ندارند، گزینه‌ای عالی به نظر می‌رسد. همچنین شما می‌توانید برای جذابیت بیشتر چهره خود علاوه بر اجرای هایلایت‌های کاراملی روی موهای خود استایل آن‌ها را نیز تغییر دهید. داشتن موهایی با استایل‌های ترند سال باعث جوان‌تر و خوشتیپ‌تر نشان دادن شما می‌شوند. این رنگ مو و استایل برای موهای قهوه‌ای تیره کوتاه تا روی شانه‌های شما جلوه زیبایی به ارمغان می‌آورد.
لازم به ذکر است که مقدار هر رنگ در فرمول‌های بالا به میزان حجم موهای شما بستگی دارد. همچنین برای دستیابی به رنگ دلخواه خود باید رنگ ترکیب شده را به مدت 20 تا 40 دقیقه روی موهای خود بگذارید. در این مدت به صورت پیوسته رنگ موها را چک کنید و زمانی که رنگ به تناژ دلخواه شما رسید، موها را با آب ولرم بشویید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی کنفی استخوانی بدون دکلره

نوشتن دیدگاه