سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

رنگ موی عسلی یکی از رنگ‌های جذاب و پرطرفدار در بین خانم‌ها است. این رنگ مو که از خانواده رنگ موهای بلوند محسوب می‌شود، از نظر گرمی و سردی متعادل است. به همین دلیل رنگ موی عسلی به اکثر افراد با رنگ پوست‌های مختلف می‌آید. این رنگ مو انواع گوناگونی دارد که برای بدست آوردن برخی از آن‌ها به دکلره کردن مو نیاز است، در حالی که برای اجرای برخی دیگر از آن‌ها نیازی به دکلره کردن مو نیست. برخی از انواع رنگ موی عسلی عبارتند از رنگ موی عسلی روشن، متوسط، تیره و همچنین رنگ موی عسلی شکلاتی، دودی و نسکافه‎‌ای. در ادامه فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره بیان شده است، پس با ما همراه باشید.
این فرمول ساده به شما کمک می‌کند که موهای خود را به سادگی در خانه و مشابه آرایشگرهای حرفه‌ای به رنگ عسلی در بیاورید.

رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

راز جذابیت رنگ موی عسلی چیست؟

رنگ عسلی از ترکیب رنگ طلایی سری G و رنگ مسی سری Bronze بدست می‌آید. این رنگ مو بر اساس درجه روشنی رنگ از شماره 4 تا 10 می‌تواند رنگ عسلی تیره تا رنگ موی بلوند عسلی روشن را در برگیرد. بنابراین این رنگ مو از رنگ سرد و گرم تشکیل شده است، اما میزان طلایی آن از رنگ مسی بیشتر است. در نتیجه با کمک این محصول شاهد رنگ موی بلوند عسلی خیلی سرد یا خیلی گرم نیستیم. این ویژگی باعث می‌شود که رنگ موی عسلی برای هر پوستی با هر میزان درجه روشنی زیبا به نظر برسد. البته بهتر است که پوست‌های سبزه یا تیره از طیف متوسط تا روشن رنگ عسلی استفاده کنند. اگر تمایل دارید که رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره را روی موهای خود داشته باشید، حتما از ترکیبات زیتونی یا دودی داخل رنگ استفاده کنید. این امر باعث می‌شود که از زردی بیش از اندازه موهای خود بکاهید و روشی برای جایگزینی دکلره کردن موها محسوب می‌گردد. همچنین بهتر است که از رنگ‌هایی با پایه روشن بهره ببرید. به یاد داشته باشید که تمامی رنگ موهایی که بدون دکلره اجرا می‌شوند، در نهایت به رنگ اصلی نمایش داده شده روی جعبه رنگ نخواهند رسید. اما عدم استفاده از دکلره باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به موهای شما می‌گردد. همچنین برای زیباتر دیده شدن چهره خود بهتر است که در صورت استفاده از تناژهای عسلی تیره از رنگ‌های قوی در آرایش خود کمک بگیرید. در این صورت آرایش شما هماهنگی بیشتری با رنگ موهایتان خواهند داشت. برعکس اگر رنگ موهای شما به عسلی روشن یا استخوانی نزدیک است، از لوازم آرایشی با رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. در ضمن انتخاب رنگ موی یک درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ موها باعث افزایش زیبایی چهره شما می‌شود.

185,000 تومان کیت رنگ موی سری شکلاتی - بلوند شکلاتی تیره شماره 7.65 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند شکلات عسلی تیره 6.83 افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند شکلات عسلی روشن 8.83 افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند شکلاتی متوسط 7.8 افزودن به سبد

راز جذابیت رنگ موی عسلی چیست؟

فرمول رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره

همانطور که بیان شد، رنگ موی عسلی شامل رنگ موی عسلی تیره، متوسط و روشن می‌شود. رنگ عسلی تیره از رنگ طلایی و مسی تیره بدست می‌آید و از پایه 5 شروع می‌گردد. این رنگ نسبت به سایر طیف‌های عسلی گرمی بیشتری دارد. رنگ عسلی متوسط پایه 6 تا 7 دارد و رنگی مناسب برای هر نوع پوست محسوب می‌شود. رنگ عسلی روشن نیز مشابه رنگ بلوند طلایی است که طرفداران بسیاری در بین خانم‌های جوان دارد. عسلی روشن از آنجایی که تناژ مسی رنگ دارد، به عنوان یک رنگ سرد به حساب نمی‌آید. رنگ موی عسلی روشن از پایه 8 تا 9 تشکیل می‌گردد. رنگ موی عسلی شکلاتی در دسته رنگ موهای عسلی تیره قرار می‌گیرد. اجرا و بدست آوردن این رنگ مو نیز با و بدون استفاده از دکلره امکان‌پذیر است. برای اینکه رنگ موی عسلی شکلاتی بدون دکلره را روی موهای خود پیاده‌سازی کنید، باید ترکیب رنگی شرح داده شده در زیر را آماده نمایید:

  • رنگ عسلی شماره 7: یک چهارم تیوپ.
  • رنگ شکلاتی شماره 6: یک چهارم تیوپ.
  • رنگ زیتونی شماره 7: یک چهارم تیوپ.
  • رنگ دودی: یک چهارم تیوپ.
  • واریاسیون دودی: 2 سانتی‌متر.
  • واریاسیون بنفش: 2 سانتی‌متر.
  • واریاسیون آبی: 2 سانتی‌متر.
  • اکسیدان شماره 1: به میزان لازم.

60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند زیتونی متوسط 7.7 افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری شکلاتی - بلوند شکلاتی تیره 6/7 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری عسلی - بلوند عسلی متوسط 7/33 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد
85,000 تومان رنگ موی بدون آمونیاک سری زیتونی شماره 7.3 پرستیژ prestige افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ مو سری عسلی - بلوند عسلی متوسط شماره 7.34 دوماسی DOMACY افزودن به سبد

بعد از مخلوط کردن این مواد با یکدیگر باید آن‌ها را به موهای رنگ نکرده خود بمالید و برای رنگ گرفتن موها حدود 40 دقیقه صبر کنید. البته بهتر است که در این مدت موهای خود را به طور مداوم چک نموده و در صورت رنگ گرفتن زودتر آن‌ها را بشویید.

 

دیدگاه‌ها  
واریاسیون یعنی چی دو سانت؟؟
سلام دوست عزیز منظور اینه که از اون رنگ به خصوص، به اندازه 2 سانتی متر از تیوب بردارید.
نوشتن دیدگاه