سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ روشن برای موهای سفید نی نی سایت

سفید شدن موها چیزی است که برای همه افراد بدون استثنا در سنین بالا اتفاق می افتد و اجتناب از آن غیر ممکن است. بسیاری از افراد به خاطر جوان تر به نظر رسیدن اقدام به رنگ کردن موهای سفیدشان می کنند. اما رنگ کردن موهای سفید شده چه در آرایشگاه و چه در منزل با مشکلاتی مواجه می شود. در اغلب اوقات موهای سفید یا رنگ نمی گیرند یا به سختی رنگ‌ می گیرند. اگر قصد گذاشتن رنگ های روشن روی موهای سفید شده خودتان را دارید و به دنبال راهی برای خلاص شدن از این مشکل هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

رنگ روشن برای موهای سفید نی نی سایت

کدام یک از رنگ های روشن برای رنگ کردن موی سفید مناسب تر است؟

اگر قصد گذاشتن رنگ مو های روشن روی موهای سفید شده تان را دارید، نگران نباشید. برای رنگ‌ کردن موهای سفید با رنگ های روشن نیازی به دکلره کردن موها نیست. مناسب ترین رنگ های روشن برای موهای سفید شده و فرمول ترکیب مواد آن ها به شرح زیر است:

  • رنگ موی دودی: رنگ دودی از رنگ های روشن زیبا برای موی بانوان است. برای گذاشتن رنگ موی دودی روی موهای سفید شده بهتر است که از رنگ موهای گروه N استفاده کنید. این گونه رنگ ها تاثیر زیادی در پایه رنگ مو دارند. برای به دست آوردن رنگ دودی باید ترکیبی از رنگ های طبیعی 5، دودی 6، پنج سانتی متر زیتونی 4، سه سانتی متر واریاسیون دودی، سه سانتی متر واریاسیون آبی و اکسیدان 6 درصد نیاز است.

185,000 تومان رنگ موی سری طبیعی - قهوه ای روشن شماره 5 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری دودی - بلوند دودی تیره شماره 6.2 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی تیره شماره 6.1 maral افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری طبیعی مدل قهوه ای روشن شماره 5.0 maral افزودن به سبد
  • رنگ موی نسکافه ای: رنگ نسکافه ای از دیگر رنگ های بسیار زیبا در طیف قهوه ای است که گزینه ای مناسب برای موهایی با بیش از 20 درصد سفیدی در آن است. مواد مورد نیاز برای به دست آمدن این رنگ شامل رنگ های شکلاتی 5، دودی 7، طلایی 6، مقداری واریاسیون آبی، دو سانتی متر واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصدی می شود.

50,000 تومان رنگ مو مارال سری شکلاتی مدل قهوه ای شکلاتی روشن شماره 5.8 maral افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند دودی متوسط 7.1 افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری طلایی - بلوند طلایی 8/3 آیون پلکس ionPlex افزودن به سبد
85,000 تومان رنگ موی بدون آمونیاک سری طلایی شماره 8.5 پرستیژ prestige افزودن به سبد
  • رنگ موی ماهگونی: ماهگونی رنگی گرم است که برای اکثر تن های پوست زیبا جلوه می دهد و یکی از انتخاب های خوب برای پوشاندن موهای سفید شده است. برای به دست آوردن این رنگ‌ کافی است تا رنگ های طبیعی 5، ماهگونی 6، واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصدی را باهم‌مخلوط کنید. شماره رنگ مو مشکی طبیعی را می توانید در این مقاله مشاهده کنید و رنگ جذابی را برای خود به وجود آورید.

50,000 تومان رنگ مو مارال سری طبیعی اکسترا مدل قهوه ای روشن شماره 5.00 maral افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری ماهاگونی مدل ماهاگونی شرابی شماره 6.68 maral افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ موی سری ماهاگونی - بلوند ماهاگونی تیره 6.25 ماردو mardoo افزودن به سبد
85,000 تومان رنگ موی بدون آمونیاک سری طبیعی شماره 5 پرستیژ prestige افزودن به سبد

کدام یک از رنگ های روشن برای رنگ کردن موی سفید مناسب تر است؟

کاربران نی نی سایت درباره رنگ کردن موهای سفید چه می گویند؟

یکی از دلایلی که مانع از رنگ گرفتن درست موهای سفید می شود زبر یا ضخیم شدن موها است. اگر مو به مرور زمان ضخیم شده باشد، رنگ گرفتن آن به راحتی انجام نمی گیرد. برای جلوگیری از این اتفاق می توان پی از رنگ کردن موها عمل براشینگ را روی آن ها انجام داد تا نرم تر شوند و به آسانی رنگ بگیرند. اگر فقط بیست درصد از حجم موهایتان سفید شده باشد می توانید به جای براشینگ کردن موها، قبل از رنگ‌ کردن مو اکسیدان 9 درصدی را روی موهایتان بگذارید. با گذشت حدود ده دقیقه منافذ ساقه مو باز می شوند و رنگ کاملا به مو جذب می شود. این روش مردانساژ نام دارد. اما در صورتی که بیشتر از بیست درصد حجم موهایتان سفید است روش مردانساژ برایتان جوابگو نخواهد بود. در این صورت بهتر است از روش مردانساژ شامپو استفاده کنید. این روش بدین صورت است که مقداری شامپو بچه را با اکسیدان و پودر دکلره ترکیب کنید و برای مدتی روی موهایتان قرار دهید و در نهایت آبکشی نمایید. اگر هیچ کدام از دو روش بالا برای رنگ‌ گرفتن موهای سفید شده جواب نداد روش سوم یعنی پیگمانتاسیون را امتحان کنید. پیگمانتاسیون خود به دو روش انجام می گیرد. اولین روش این گونه است که ماده رنگ مو را به تنهایی و بدون اکسیدان روی موها قرار دهید. سپس بعد از ده دقیقه بدون آبکشی کردن آن ها و به کمک یک دستمال پارچه ای رنگ را از روی موهایتان بردارید.
پس از آن رنگ‌ مو را با اکسیدان 6 درصدی ترکیب کرده و روی موها قرار دهید؛ در نهایت آن ها را آبکشی کنید. روش دوم به این صورت است که ابتدا رنگ مو و اکسیدان 6 درصدی را باهم مخلوط کنید و به مدت سی و پنج دقیقه اجازه دهید روی موهایتان‌ بماند. سپس آن را با دستمال از روی موهایتان بردارید. در آخرین مرحله نیز رنگ‌ موی بدون اکسیدان را حدود ده دقیقه روی موهایتان بگذارید تا رنگ به خوبی جذب ساقه موهایتان شود. رنگ موی لورال یکی از بهترین برندهای رنگ مو است.

نوشتن دیدگاه