سبد خرید شما خالی می باشد.
روش استفاده از رنگ موی مارال

در دو سال اخیر به دلیل شیوع همه‌گیر کرونا، سبک زندگی بسیاری از ما ایرانیان دچار تغییرات اساسی شده است و بدون شک زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنیم. پیش از این نیز تعدادی از مردم وقت آرایشگاه رفتن نداشتند و سعی داشتند تا برخی از خدمات زیبایی و آرایشی خود را در منزل انجام دهند. گاهی اوقات فقط یک جعبه رنگ مو باکیفیت کافی است تا از رفتن به آرایشگاه جلوگیری کند. بی‌شک فعالیت‌های کمی نظیر مو رنگ کردن وجود دارد که یادگیری آن‌ بتواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند. با وجود اینکه همگی ما تجربه رنگ کردن مو را داریم، تعداد افراد اندکی وجود دارند که می‌توانند سفیدی مو را بپوشانند و مو را یک دست کنند. علاوه بر اینکه مهارت و تجربه در رنگ کردن مو تأثیر می‌گذارد، کیفیت رنگ موی مورد استفاده نقش مهمی در نتیجه نهایی ایفا می‌کند. رنگ موی مارال یکی از مرغوب‌ترین رنگ موهای ایرانی است که براساس بافت موی بانوان ایران و شرایط آب و هوایی ایران تولید می‌شود. علاوه بر این که رنگ موی مارال در طیف وسیعی از رنگ‌های روز دنیا تولید می‌گردد به مو آسیب نمی‌زند و مو را خشک نمی‌کند. رنگ موی لورال یکی از بهترین برندهای رنگ مو است.

از ویژگی‌های رنگ موی مارال که باعث تقویت مو می‌شوند می‌توان به برخورداری از روغن‌های گیاهی نظیر روغن آرگان، بادام و هسته انگور اشاره کرد. رنگ موی مارال رطوبت موی طبیعی را از بین نمی‌برد و علاوه بر اینکه موی طبیعی را کدر نمی‌کند به درخشندگی مو می‌افزاید. روش استفاده از رنگ موی مارال بسیار ساده است و شما می‌توانید با رعایت تنها چند نکته کلیدی به موهای درخشان و خوش‌رنگ دست پیدا کنید:

  • برای شروع یک ظرف و یک برس رنگ آماده کنید.
  • از یک کیسه پلاستیکی برای پوشاندن گردن و لباستان استفاده کنید.
  • با کرم مرطوب کننده چرب و یا وازلین خط پیشانی، گوش‌ها و تمامی نقاطی که ممکن است با رنگ در تماس باشد را بپوشانید.
  • میزان رنگ و اکسیدان را بر حسب روشنی و تیرگی مو و یا بر اساس دستورالعمل موجود در داخل جعبه رنگ با یکدیگر ترکیب کنید.
  • رنگ کردن مو را از پشت سر شروع کرده و تا جلوی سر ادامه دهید.
  • مو را به دسته‌های نازک تقسیم بندی کرده و به رنگ آغشته کنید.
  • پس از اتمام کار کیسه پلاستیکی و یا کلاه رنگ را بر روی سرتان بکشید و 30 دقیقه به موها استراحت دهید.
  • موها را شانه کنید و قسمت‌هایی که به رنگ آغشته نشده‌اند را مجدد رنگ کنید.
  • پس از 45 دقیقه موهای خود را با آب ولرم بشوید و خشک کنید.

ساده ترین روش رنگ مو

  • آیا روش استفاده از رنگ مو مارال با سایر رنگ ها متفاوت است؟

  • با وجود اینکه رنگ موی مارال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است روش استفاده از آن با سایر رنگ ها تفاوتی ندارد. هدف اصلی شرکت‌های تولید کننده رنگ مو این است که افراد غیرمتخصص و آرایشگران حرفه‌ای بتوانند به راحتی از محصولات آن‌ها استفاده کنند و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند. رنگ موی مارال با ارائه دستورالعمل بسیار دقیق، با بیانی ساده و روان توانسته است روش استفاده از انواع رنگ موهای خود را به مصرف کننده توضیح دهد. رنگ موی مارال علاوه بر اینکه سفیدی مو را به کلی می‌پوشاند، به دلیل اینکه در ترکیباتش مواد شیمایی قوی بکار نرفته هیچ آسیبی به مو وارد نمی‌کند. اگر قصد دارید موهای بلند یا حتی پیکسی خود را رنگ کنید فقط کافی است دستورالعمل استفاده از رنگ موی مارال را قدم به قدم دنبال و اجرا کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دستیابی به مورد نظر از وسایل تمیز و بهداشتی استفاده کنید، دست‌های خود را معرض رنگ قرار ندهید و حتماً دستکش دست کنید، رنگ مو را بر روی موی کاملاً خشک بزنید، از ریشه مو شروع به رنگ کردن کنید، هنگام رنگ کردن مو به هیچ عنوان عجله نکنید و برای شستن موها از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. نمی دانید چگونه رنگ موی مشکی را روشن کنیم؟ پس این مقاله از سایت ما نی نی را مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی را کسب کنید.
  • آیا روش استفاده از رنگ مو مارال با سایر رنگ ها متفاوت است؟ 
  • نسبت رنگ به اکسیدان برای رنگ مو مارال چقدر است؟

  • به طور کلی نسبت رنگ به اکسیدان برای رنگ مو مارال براساس میزان تیرگی و روشنی رنگ موی مورد نظر تعیین می‌شود. اکسیدان‌ها که به عنوان فعال کننده مو شناخته می‌شوند دارای درجه بندی‌های مختلفی هستند که بر حسب نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که هرچه عدد اکسیدان بیشتر باشد به معنی قدرت بیشتر اکسیدان در روشن کردن مو است. نسبت رنگ به اکسیدان برای رنگ مو مارال بر روی جعبه رنگ و یا دستورالعمل رنگ نوشته شده است. در صورتیکه روی دستورالعمل شماره 1:2 را مشاهده می‌کنید این به معنی یک ترکیب یک تیوپ رنگ با دو اکسیدان و 1:1 به معنی ترکیب یک تیوپ رنگ با یک اکسیدان است. اکسیدان 3٪ ضعیفت‌ترین اکسیدان موجود در بازار است که برای ترکیب با رنگ‌های تیره مانند رنگ قهوه‌ای تیره و مشکی استفاد می‌شود. اگر از رنگ‌های تیره مارال استفاده می‌کنید باید از اکسیدان 3٪ استفاده کنید. اکسیدان 6٪ بری روشن کردن موها با قدرت کم، پوشش موهای سفید و رنگ کردن ابرو بکار می‌رود. این اکسیدان مناسب رنگ‌های روشن مارال مانند زیتونی است. اکسیدان 9٪ برای دکلره کردن مو بکار می‌رود. قوی‌ترین اکسیدان نیز اکسیدان 12٪ است که برای روشن کردن موها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که اکسیدان‌های قوی می‌توانند به موی شما‌ آسیب بزنند و استفاده از آن‌ها نیاز به تجربه و مهارت دارد. شماره رنگ مو مشکی طبیعی را می توانید در این مقاله مشاهده کنید و رنگ جذابی را برای خود به وجود آورید.
نوشتن دیدگاه