سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه رنگ موی مشکی را روشن کنیم

جذابیتی که رنگ موی روشن دارد باعث شده تا امروزه بیشتر افراد اقدام به روشن کردن رنگ موی مشکی خود کنند‌. برای روشن کردن رنگ مشکی روش‌های مختلفی وجود دارد که شما‌ می‌توانید به کمک مواد طبیعی و شیمیایی آن را انجام دهید. هر چه ضخامت مو بیشتر و رنگ سیاه آن تیره‌تر باشد، قطعا روشن کردن آن به زمان بیشتری نیاز دارد. برای انجام این کار بهتر است قبل از رنگ کردن مو ابتدا مو را با آب گرم و شامپوی معمولی شستشو دهید تا تارهای مو باز شوند و رنگ بتواند روی آن‌ها بهترین پوشش دهی را داشته باشد و به سرعت رنگ آن‌ها را تغییر دهد. استفاده از رنگ‌های طبیعی چون حنا و وسمه اگر چه در روشن کردن مو تاثیرگذار است، اما چون قدرت رنگ دهی آن‌ها کم است. این کار زمان بر است و نتیجه صد در صدی هم ندارد. شما می توانید موهای خود را با استفاده از رنگ های باکیفیت ما‌نی‌نی بخرید. رنگ مو چند دقیقه باید روی سر بماند؟ در اینجا برای شما کامل توضیح داده ایم.

چگونه رنگ موی مشکی را روشن کنیم

روشن کردن رنگ مو روشن

اگر به دنبال رنگی یکدست هستید که کل موهای تیره شما را روشن کند، قطعا رنگ‌های شیمیایی با مارک خوب بهترین گزینه هستند و در کمترین زمان مو را به پایه دلخواه می‌‌رسانند‌. موهای پر کلاغی به سختی رنگ می‌گیرند و شما برای روشن تر کردن آن‌ها باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید. استفاده از پودر دکلره قوی می‌تواند در این زمان به شما کمک زیادی کند. ترکیب دکلره با اکسیدان می‌تواند سرعت رنگ‌پذیری مو را بیشتر کند. اگر موی مشکی شما قبلا رنگ شده باشد، نباید به صورت مستقیم به سراغ پودرهای روشن کننده مو بروید، چون ممکن است باعث سوختگی و خشک شدن مو شود. اگر مو چندین بار مشکی شده باشد قطعا روشن تر کردن آن نیاز به طی کردن مراحل مختلفی دارد تا شما بتوانید نتیجه دلخواه را مشاهده کنید. انتخاب صحیح مواد رنگ مو می‌تواند شما را در این حوزه یاری کند. شما ابتدا رنگ بلوند را روی مو گذاشته و پس از 20 دقیقه آن را آبکشی می ‌کنید و به مدت یک هفته موها را با شامپوی معمولی شستشو می‌دهید. پس از یک هفته مراحل روشن کردن مو را شروع می‌کنید. رنگ موی گارنیک یکی از بهترین مارک های رنگ مو است که در سایت ما نی نی نیز موجود است. 

روشن کردن رنگ مو روشن

روش های روشن کردن رنگ موی مشکی

روش‌هایی که برای روشن کردن موی مشکی در نظر گرفته می‌شود، متفاوت هستند و بر اساس جنس و ضخامت مو و همچنین درصد مشکی بودن مو انتخاب می‌شوند. به کمک روش‌هایی که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم، شما می‌توانید موی مشکی خود را به راحتی روشن کنید.

  1. اولین روش روشن کردن مو بدون دکلره است. برای انجام این کار شما باید به میزان ضخامت مو و درجه تیرگی آن توجه کنید، سپس رنگ مورد نظر را انتخاب و کل مو را با آن پوشش می‌دهید. زمانی که چند درجه از سیاهی مو کاسته شد رنگ از روی مو شسته می‌شود. شستشوی مداوم مو با شامپوی معمولی می‌تواند درصد روشن تر کردن مو را هم بیشتر کند.
  2. اگر میزان روشن شدن مو برای شما اهمیت زیادی دارد و می خواهید روی رنگ مشکي پر کلاغی یک رنگ بلوند را پیاده سازی کنید، باید کار را به صورت کاملا اصولی و حرفه‌ای پیش ببرید. برای انحام این کار دکلره قوی نیاز است تا مو را به پایه دلخواه برساند. زمانی که اکسیدان با دکلره ترکیب و روی موی مشکی گذاشته می‌شود شما روشن شدن مو را در کمترین زمان مشاهده می‌کنید و وقتی مو به پایه می رسد دکلره را شسته و رنگ ترکیب شده با اکسیدان را روی مو می‌گذارید.
  3. رنگ‌ های طبیعی برای روشن تر کردن موهای مشکی تاثیر کمی دارند و اگر دوست دارید تا تنها چند درجه موی مشکی شما روشن تر شود، می‌توانید این رنگ‌های طبیعی را جایگزین رنگ‌های شیمیایی کنید که حساسیتی هم ندارند.‌
  4. اکسیدان شماره ۱ می‌تواند موی شما را ۱ درجه روشن‌تر کند‌. اکسیدان شماره ۳ قدرت روشن کنندگی بالایی دارد و می‌تواند ۳ تا ۴ درجه موی مشکی شما را روشن کند.
  5. ریموورها هم برای روشن کردن مو گزینه خوبی هستند‌. این مواد به طور کلی به دو صورت مایع و پودری هستند و برای روشن کردن موی رنگ شده تیره عالی هستند.‌
  6. شامپوهای روشن کننده نقش مهمی در روشن کردن موهای تیره دارند پس اگر موی شما به خاطر رنگ کردن تیره و پر کلاغی شده می‌توانید با شستن با شامپوی ضد شوره هم با راحتی آن را روشن کنید.

رنگ موی گارنیک خوبه؟ انتخاب روش صحیح برای روشن تر کردن موها باعث شده تا شما موهایی روشن و در عین حال نرم و لطیف و بدون سوختگی داشته باشید. شما می توانید برای با خرید از بهترین و با کیفیت ترین برند های رنگ مو در وب سایت فروشگاه ما‌نی‌نی رنگ موی مشکی خود را روشن کنید. ما نی‌نی یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی است.

185,000 تومان رنگ موی سری طبیعی - قهوه ای روشن شماره 5 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری طبیعی مدل بلوند پلاتینه خیلی خیلی روشن شماره 12.0 maral افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری هایلایت - بلوند پلاتینه شکلاتی روشن 11/7 آیون پلکس ionplex افزودن به سبد
88,000 تومان رنگ مو سری طلایی - بلوند طلایی روشن متوسط شماره 8.3 دوماسی DOMACY افزودن به سبد
نوشتن دیدگاه