سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی بیول خوبه یا مارال

زیبایی موها دغدغه بیشتر خانم ها است که با رنگ کردن آن ها می توان تا حد زیادی به مو جلوه زیبایی بخشید، انتخاب رنگ مو باید با وسواس خاصی باشد زیرا کیفیت برند رنگ مو بسیار حائز اهمیت است. برندهای ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارند که انواع رنگ مو را با کیفیت های متفاوت تولید می کنند، برندهای ایرانی توانسته اند با بهترین تجهیزات و به روزترین فناوری ها محصولات با کیفیتی را تولید کنند از این رو محبوبیت ویژه ای بین عموم دارند. دوتا از بهترین برندهای ایرانی که طرفداران بسیاری دارند بیول و مارال است، هر دو تولید کننده بیول و مارال از فرمولاسیون های استانداردی برای تولید انواع رنگ مو استفاده می کنند از این رو محصولات با کیفیتی را به بازار وارد می کنند. کارخانه بیول چندین سال است که شروع به کار کرده و در زمینه رنگ مو به صورت تخصصی فعالیت دارد این برند از فرمولاسیون های آلمانی برای تولید رنگ مو استفاده می کنند از این رو کیفیت بسیار مطلوبی دارند و کمترین آسیب را به مو می رسانند. شرکت مارال نیز به دلیل داشتن کیفیت مناسب و قیمت مناسب دارای محبوبیت ویژه ای است، علاوه بر این در ترکیب رنگ مو مارال از روغن آرگان و هسته انگور استفاده می شود از این جهت به درخشندگی و نرمی مو کمک می کند. با این تفاسیر نمی توان برتری این دو برند را نسبت به هم تشخیص داد. قیمت رنگ مو با بهترین کیفیت و عملکرد بهتر و بدون کمترین آسیب، در مانی نی به صورت مقرون به صرفه موجود است. 

50,000 تومان رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی تیره شماره 6.1 maral افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری دودی مدل قهوه ای دودی روشن شماره 5.1 maral افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری طبیعی مدل مشکی شماره 1.0 maral افزودن به سبد
50,000 تومان رنگ مو مارال سری طبیعی مدل قهوه ای تیره شماره 3.0 maral افزودن به سبد

رنگ موی بیول خوبه یا مارال

مزایای رنگ موی بیول نسبت به مارال چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد رنگ موی بیول با استفاده از فرمولاسیون های آلمانی تولید می شوند از این جهت در ساخت آن ها از مواد طبیعی بیشتر استفاده می شود که همین موضوع سبب شده این برند طرفداران بسیاری پیدا کند. رنگ موی بیول تحت نظر متخصصین و کارشناسان مجرب ساخته می شوند و تمام تلاش خود را می کنند تا با بهترین ترکیبات محصولی را تولید کنند تا به مو آسیب وارد نشود و در عین حال تار مو تقویت شود. رنگ موهای بیول انواع ویتامین ها را دارند و همین امر به محافظت موها کمک بسیاری می کند، این خصوصیات از دید برخی افراد سبب شده رنگ موی بیول نسبت به مارال مزایای بیشتری داشته باشد. رنگ موی بیول دارای ماندگاری بالایی است و می تواند به مو جلا و درخشش خاصی ببخشد، ترکیبات رنگ موی بیول به گونه ای است که خواص درمانی دارد از این جهت با استفاده از آن می توان خاطری آسوده داشت. در کل مهم ترین مزیت رنگ موی بیول نسبت به مارال تولید رنگ مو با پایه مواد طبیعی است.

60,000 تومان رنگ موی بیول قهوه ای تیره 3.0 افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند تیره طبیعی 6.0 افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند طلایی روشن 8.3 افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند عدسی متوسط 7.19 افزودن به سبد

مزایای رنگ موی بیول نسبت به مارال چیست؟

رنگ موی بیول: انتخابی حرفه ای برای شما

همانطور که در بالا اشاره شد رنگ موهای تولید شده در کارخانه بیول مزایای بسیاری دارند از این جهت مورد توجه افراد بسیاری واقع شده است. با توجه به مزایای این برند می توان انتخاب رنگ موی بیول را حرفه ای دانست. رنگ موی بیول دارای طیف وسیعی از رنگ است که با بهترین کیفیت تولید می شوند از این رو برای هر سلیقه ای محصول مناسب وجود دارد. رنگ موهای بیول به دلیل پایه طبیعی که دارند بسیار مورد توجه هستند و با پوششی بسیار عالی جلوه بی نظیری را به مو می بخشند.

نوشتن دیدگاه