سبد خرید شما خالی می باشد.
نحوه استفاده از رنگ موی ژله ای مارال

 با پیشرفته تکنولوژی و علم، امروزه شاهد انواع رنگ موهایی در بازار هستیم که به شکل تازه ای دیده شده و طرفداران بسیاری را نیز با خود به همراه دارند. یکی از انواع این رنگ ها، رنگ موی ژله ای مارال است. این رنگ مو می تواند با مقدار کم سطح وسیع تری از موها را پوشش دهد و نحوه استفاده از آن نیز نسبت به رنگ موهای دیگر بسیار راحت تر است. در این مطلب با فروشگاه اینترنتی مانی نی همراه باشید که در کنار یک دیگر به آموزش نحوه استفاده از رنگ موی ژله ای مارال بپردازیم.

نحوه استفاده از رنگ موی ژله ای مارال

مراحل استفاده از رنگ مو فانتزی مارال

همان طور که به شما قول دادیم، در این قسمت به معرفی مراحل استفاده از رنگ موی فانتزی مارال که نام دیگر آنرنگ موی ژله ای است، بپردازیم.
نکته مهم: موهای شما قبل از رنگ کردن باید تمیز باشد، اما نه خیلی تمیز
روزی که موهایتان را رنگ می کنید، آن ها را شامپو نزنید. روز قبل آن ها را بشویید و هیچ محصول حالت دهنده ای مانند ماسک مو را نیز روی موهایتان قرار ندهید. به نوعی باید روغن طبیعی پوست سرتان روی موهایتان بماند. روغن‌ طبیعی مو به‌ عنوان یک سد محافظ عمل می‌ کنند و نه تنها از پوست سر شما در برابر تحریک رنگ مو که موضوعی کاملا طبیعی است محافظت می‌کنند، بلکه می‌ تواند از نفوذ بیش از حد رنگ نیز جلوگیری کنند.

مراحل استفاده از رنگ مو فانتزی مارال

مرحله اول: دور تا دور صورتتان را با کرم یا وازلین مرطوب کنید

یکی از بزرگترین تفاوت های استفاده از رنگ موی ژله ای مارال در خانه و مقایسه آن با رنگ های آرایشگاه ها این است که رنگی که در خانه استفاده می کنید معمولا لزجی کمتری دارد، که پخش شدن آن با دست راحت تر است، اما به راحتی نیز روی پوست چکه می کند. به همین خاطر قبل از شروع، وازلین یا کرم مربوط کننده را در اطراف خط موی خود بمالید که به عنوان یک مانع در برابر هر گونه قطره رنگ عمل کند.

مرحله دوم: قرار دادن رنگ دکلره بر روی موها

برای این که بتوانید از رنگ موی فانتری مارال استفاده کنید، نیاز است که ابتدا موهای خود را دکلره کرده که رنگ زمینه موهای خود را به پایه سفید برسانید. اگر موی شما جزو دسته موهایی بود که پایه آن به رنگ سفید نمی رسد، روی رنگ زرد بایستید، مواد را از روی موهای خود بشویید و چندین بار از شامپو ضد زردی استفاده کنید که زردی مو گرفته شود. سپس موهای خود را خشک کنید و رنگ فانتزی را به همراه اکسیدان آماده کنید.

مرحله دوم: قرار دادن رنگ دکلره بر روی موها 

مرحله سوم: انجام رنگ فانتزی / ژله ای مارال

حال تمامی قسمت هایی از موهایتان که رنگ آن سفید شده است را به همراه رنگ موی فانتزی مارال پر کنید. می توانید از برس رنگ مو یا مسواک در این زمینه استفاده نمایید، اما بهترین روش استفاده از دست است. یک جفت دستکش پلاستیکی دستتان کنید و سپس مقداری رنگ برداشته و روی موهای خود ماساژ دهید. توجه داشته باشید که این کار را باید سریع انجام داد. اگر در این قسمت کند باشید، موهای شما تقارن رنگی نخواهند داشت.

مرحله چهارم: شارژ کردن موها و استراحت

رنگ های فانتزی برخلاف دیگر رنگ ها به هنگام استفاده نیاز است که شارژ شوند. شارژ به معنای رنگ زدن دوباره مو بدون شستشو رنگ اولیه است. به این گونه که رنگ مو را روی موهای خود قرار می دهید، 30 دقیقه صبر می کنید، با دستان خود رنگ روی موها را گرفته و دوباره رنگ تازه را روی آن ها قرار می دهید، 30 دقیقه استراحت کنید و سپس آن ها را بشویید.

مرحله چهارم: شارژ کردن موها و استراحت

مرحله پنجم: شستن موها

توجه داشته باشید که رنگ های فانتزی اساسا رنگ هایی هستند که در گذر زمان محو شده و جذابیت اولیه خود را ندارند. لذا در شستشوی اول به هیچ عنوان از شامپو استفاده نکنید و پس از آن سعی نمایید از دسته شامپوهایی استفاده کنید که به تثبیت رنگ موها می پردازند. اگر رنگ فانتزی شما به سمت رنگ های نارنجی یا زرد نیز سوق دارد، یک بار در هفته از شامپو ضد زردی استفاده کنید که زردی دکلره گرفته شود و تناژ سفید روی موهای شما باقی بماند.

مرحله ششم: خشک کردن

این یک واقعیت است که استفاده از دکلره می تواند تا حدودی موها را سست کند؛ لذا به هنگام خشک کردن از کشیدن موها جدا خودداری کنید و با آرامش کامل این کار را انجام دهید. سعی کنید سه بار در هفته یک ساعت قبل از حمام خود موهایتان را به روغن نارگیل آغشته نمایید که دوباره استحکام اولیه خود را داشته باشند.

مرحله ششم: خشک کردن

کلام آخر
به راحتی با توجه به مراحلی که در این مطلب از فروشگاه اینترنتی مانی نی به آن اشاره شد، موهای خود را در خانه به همراه رنگ موی ژله ای مارال رنگ کنید و جذابیت بسیاری را به آن ها ببخشید. همچنین امکان خرید رنگ های فانتزی مارال از فروشگاه اینترنتی مانی نی وجود دارد.

نوشتن دیدگاه