سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو هایلایت | انواع مدل مش و هایلایت مو + عکس

رنگ مو یکی از محصولات زیبایی است که امروزه جایگاه خاصی پیدا کرده است و هر روزه دچار پیشرفت های بیشتری می شود از این رو تکنیک های جدیدتری برای زیبایی و رنگ مو خلق می شود. هایلایت سبک جدیدی از رنگ مو است که با روشی خاص بخشی از مو را روشن تر و با استفاده از مش موهای بلوند را زیباتر می کنند. برای رنگ و هایلایت باید نکات مهمی را مد نظر داشت تا به مو آسیب کمتری وارد شود و بدون شکستگی و سوختگی مو رنگ زیبایی بگیرد. در واقع برای هایلایت موهای مشکی یا بلوند باید به اکسیدان مصرفی و درصد آن دقت کرد به گونه ای که برای هایلایت موهایی با پایه بلوند از اکسیدان 6 یا 3 % استفاده می شود اما در هایلایت موهایی که پایه تیره یا متوسط دارند باید از اکسیدان 9 یا 12% استفاده کرد. در کل منظور از هایلات کردن مو یعنی ایجاد هاله ای روشن روی زمینه تیره تر مو که تضاد بسیار زیبایی را ایجاد می کند. رنگ موی هایلایت به دلیل ظاهر زیبا و طبیعی طرفداران بسیاری دارد که هر یک از فعالان در زمینه رنگ با روش و تکنیک خاصی این کار را انجام می دهند. قیمت رنگ مو با بهترین کیفیت و عملکرد بهتر و بدون کمترین آسیب، در مانی نی به صورت مقرون به صرفه موجود است. 

 

 

رنگ مو هایلایت | انواع مدل مش و هایلایت مو + عکس

مدل های هایلایت موی کوتاه

برخی افراد به موهای کوتاه علاقه دارند و اغلب اوقات موهایی کوتاه دارند این افراد نیز می توانند موهای خود را هایلایت و زیبایی آن ها را دو چندان کنند. طبق تحقیقات و بررسی هایی که انجام شده رنگ مو می تواند در چهره تاثیر بسیاری داشته باشد از این جهت هر فرد باید متناسب با رنگ پوست، سلیقه و ... بهترین رنگ را انتخاب نماید. استفاده از تکنیک هایلایت برای موهای کوتاه جذابیت بیشتری دارد و می تواند چهره شما را متفاوت کند. همانطور که اشاره شد در رنگ مو هایلایت بخش هایی از مو روشن تر می شوند و مو در فاصله بسیار کمتری از ریشه روشن می شود از این جهت با هایلایت کردن مو پس از مدتی و با بلند شدن مو می توان به آمبره طبیعی رسید. در کل افراد سخت پسندی که موهای کوتاه دارند و می خواهند در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنند می توانند با استفاده از تکنیک هایلایت مو زیبایی خاصی در موهای خود ایجاد کنند. نمی دانید چگونه رنگ موی مشکی را روشن کنیم؟ پس این مقاله از سایت ما نی نی را مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

مدل های هایلایت موی کوتاه

مدل های هایلایت موی بلند

همانطور که می دانید موی بلند زیبایی منحصر به فردی دارد و می تواند تا حد زیادی به زیبایی و جذابیت چهره افراد کمک کند. هر روزه روش های جدیدی برای زیباتر شدن و ایجاد تغییر در مو به وجود می آید که با استفاده از آن ها می توان زیبایی موی بلند را دو چندان کرد. یکی از تکنیک های به روز که ترند شده و طرفداران بسیاری دارد هایلایت موی بلند است در این روش بخش هایی از مو در نزدیکی ریشه به رنگ روشن تری در می آیند و یک تضاد زیبا با زمینه مو ایجاد می کنند. دقت کنید موهای بلند هر کدام مدل های مختلفی دارند و با توجه به نوع کوتاهی باید از روش مناسبی برای هایلایت آن استفاده کرد به عنوان مثال تکنیک رنگ برای موهای بلندی که سوزنی هستند با موهای بلند پله ای متفاوت است و رنگ کار باید متناسب با مدل مو هایلایت را انجام دهد تا زیبایی آن بیشتر شود. هایلایت ها رنگ های متفاوتی دارند که باید با توجه به رنگ پوست بهترین رنگ را انتخاب کرد تا به چهره فرد شادابی دهد. شماره رنگ مو مشکی طبیعی را می توانید در این مقاله مشاهده کنید و رنگ جذابی را برای خود به وجود آورید.

مدل های هایلایت موی بلند

مدل هایلایت مناسب فصل پاییز

پاییز یکی از بهترین فصل ها است که هر فرد متناسب با سلیقه خود می تواند از طبیعت الهام بگیرد و رنگی مطابق فصل انتخاب کند. هایلایت نیز یک روش رنگی خاص است که در مو تضاد ایجاد می کند از این رو طراحان و آرایشگران برای زیبایی بیشتر موها در پاییز از روش هایلایت با رنگ های پاییزی استفاده می کنند. در این فصل بیشتر افراد از طیف رنگ های پاییزی برای هایلایت استفاده می کنند البته دقت کنید در هر فصل و زمانی باید متناسب با رنگ پوست رنگ مو را انتخاب کرد. مدل هایلایتی که مناسب فصل پاییز باشد اغلب شامل رنگ های قهوه ای، ماهگونی، کاراملی و ... می شود البته در برخی موارد با توجه به رنگ پوست از رنگ های مسی، دارچینی و ... نیز استفاده می شود. برخی از رنگ ها زیبایی پاییز را چند برابر می کنند به عنوان مثال یکی از رنگ های مناسب هایلایت برای این فصل رنگ فندوقی است.

مدل هایلایت مناسب فصل پاییز

مدل رنگ مو هایلایت تیره

در کل برخی از خانم ها علاقه ای به رنگ کردن موی خود ندارند و ترجیح می دهند رنگ موی مشکی داشته باشند به این افراد توصیه می شود برای ایجاد تغییر از هایلایت تیره استفاده کنند با این تکنیک مو به صورت طبیعی رنگ می شود و جلوه بسیار زیبایی به چهره فرد می دهد. در مدل رنگ مو با هایلایت تیره اغلب زمینه مو را رنگ نمی کنند و با استفاده از رنگ های تیره که تناژ قهوه ای دارند بخش هایی از مو را رنگ و هاله ای از رنگ متضاد با زمینه مو ایجاد می کنند در نتیجه زیبایی طبیعی و منحصر به فردی در مو ایجاد می شود.

نوشتن دیدگاه