سبد خرید شما خالی می باشد.
زیباترین رنگ مو طبیعی؛ با رنگ موهای طبیعی و زیبا آشنا شوید

یکی از المان های تاثیر گذار در زیبایی هر چهره ، رنگ مو است. به همین علت بسیاری از افراد با استفاده از رنگ موی طبیعی، در پی به دست آوردن چهره ای بی نظیر و جذاب هستند. همچنین رنگ مو یکی از مولفه های مهم برای افرادی تلقی می شود که داشتن استایل متنوع برایشان حائز اهمیت است. چرا که با ایجاد تغییر در رنگ مو و حالت آن، می توان تحویلی عمیق در یک چهره به وجود آورد. استفاده از رنگ مو برای افرادی که در اثر بالا رفتن سن، با سفید شدن موهایشان رو به رو هستند؛ موجب افزایش اعتماد به نفس شده و نقص های ظاهری به وجود آمده را حذف می کند. اما سوالی که برای علاقه مندان به استفاده از رنگ مو مطرح می شود این است که، کدام رنگ از مجموعه های موجود برای چهره ایشان مناسب تر است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که انتخاب رنگ موی طبیعی ای که با چهره فرد همخوانی داشته باشد کار بسیار سختی است و افراد برای گزینش بهترین رنگ برای خویش باید عوامل گوناگونی را در نظر بگیرند. رنگ پوست چهره یکی از عواملی است که نمی توان تاثیر آن را در انتخاب رنگ برای مو نادیده گرفت. گزینش رنگ موی ناهمخوان، نه تنها باعث افزایش جذابیت فرد نمی شود؛ بلکه با حذف ویژگی های اصلی و نچرال چهره، حالتی نامتعادل را برای فرد به ارمغان می آورد. نمی دانید چگونه رنگ موی مشکی را روشن کنیم؟ پس این مقاله از سایت ما نی نی را مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

زیباترین رنگ مو طبیعی؛ با رنگ موهای طبیعی و زیبا آشنا شوید

زیباترین رنگ مو از نظر مردان

به طور کلی زیبایی یک مقوله نسبی است و افراد با توجه به سلایق و ویژگی های ذاتی خویش، واژه زیبا را در امور مختلف بکار می گیرند. اظهار نظر قطعی در مورد اینکه مردان به چه رنگ موی علاقه نشان می دهند و کدام رنگ از نظر این گروه از افراد جامعه جذاب تر است؛ غیر ممکن است. چرا که هر فرد با توجه به مشخصه های ذاتی خویش، یک رنگ موی خاص را برتر می داند. اما می توان با استفاده از جامعه آماری و نمونه گیری، نتایج تقریبی برای این مسئله به دست آورد. اطلاعات حاصل از تحقیقات متخصصان بیان کننده این امر است که اغلب مردان، رنگ موی بلوند را جذاب تر از سایر رنگ ها می دانند. البته از نظر افراد این گروه، خانم هایی که از موهای بلوند برخوردار هستند، گزینه مطلوبی برای تشکیل خانواده و ازدواج محسوب نمی شوند. این گروه از مردان، زنانی را که موهای قهوه ای دارند را برای انتخاب به عنوان همسر، ترجیح می دهند. در نتیجه می توان گفت که از نظر مردان، زنانی که موهای بلوند دارند؛ جذابیت بیشتری نیز دارند اما زنان مو قهوه ای قابل اعتمادتر هستند.

زیباترین رنگ مو از نظر مردان

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

همان طور که گفته شد، یکی از مولفه هایی که باید در انتخاب رنگ مو مورد توجه ویژه قرار گیرد، رنگ پوست است. بی توجهی در این مورد می تواند موجب نمایان شدن عیوب ظاهری چهره شود و نتایج معکوسی ایجاد نماید. بی توجهی در این مورد می تواند موجب نمایان شدن عیوب ظاهری چهره شود و نتایج معکوسی ایجاد نماید. افرادی که دارای رنگ پوست گندمی هستند می توانند از رنگ های سری R و G استفاده نمایند تا هم چهره آنان طبیعی به نظر برسد و هم بتوانند تناژ رنگ سبزی که در چهره آنان وجود دارد را، خنثی کنند. همچنین رنگ های بلوطی، قهوه ای مایل به قرمز و قهوه ای طلایی برای افراد گندمگونی که دارای چشم های قهوه ای رنگ هستند؛ بهترین گزینه هستند. استفاده از رنگ مشکی و دیگر رنگ های تیره برای این رنگ پوست توصیه نمی شود. افراد گندمگون باید در انتخاب رنگ های طلایی احتیاط کنند. انتخاب رنگ های فندوقی، عسلی و مسی برای افرای با پوست گندومی منجر به نتایج رضایت بخشی خواهد شد.

زیباترین رنگ مو برای پوست گندمی

زیباترین رنگ مو برای پوست روشن

افرادی که داری پوست روشن هستند اگر تن رنگی پوست آنان سرد باشد، باید از رنگ هایی نظیر طلایی استفاده کنند تا قرمزی نهفته در پوست آنان خنثی شود. عسلی، مسی طلایی، خاکستری و قهوه‌ای بژ نیز از رنگ های دیگری هستند که برای این افراد مناسب هستند. استفاده از رنگ موهایی که تن صورتی و قرمز دارند مانند شرابی، مسی و آلبالویی؛ برای این گروه مطلوب نیست اما افرادی که پوست روشن با تن گرم دارند، می توانند از این رنگ ها بهره گیری کنند. به طور کلی افراد روشن پوستی که تن پوستی آنان گرم است، باید از رنگ موهایی استفاده نمایند که زردی پوستشان را بیشتر نکند. برای تشخیص گرم یا سرد بودن تن پوست، می توان از رنگ جواهرات کمک گرفت. چنانچه رنگ طلای سفید با پوستی متناسب و همخوان باشد، پوست دارای تن سرد است و اگر طلای زرد بر روی پوستی جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد، تن آن گرم خواهد بود. برخی از بانوان در انتخاب رنگ مو، ترند سال را مورد توجه قرار می دهند. این گروه از خانم ها، برای برخورداری از زیبایی و مد روز بودن به طور همزمان، باید از رنگ هایی استفاده نمایند که به ترند روز نزدیک تر هستند و با پوست آنان تناسب دارند. گاهی می توان با ایجاد تفاوت در نحوه استفاده از رنگ مو نیز به شاهکار بی نظیری دست یافت. 

نوشتن دیدگاه