سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین رنگ مو برای من کدام است | انتخاب مناسب ترین رنگ مو متناسب با فاکتورهای چهره

این روزها تغییر رنگ موهای شما تنها یک الی دو ساعت طول می کشد، بنابراین جای تعجب نیست که خیلی ها مشتاق به این تغییر باشند. اما سوالی که به وجود می آید این است که بهترین رنگ مو با توجه به چهره شما چیست؟ اگر مدتی است که دوست دارید رنگ موی خود را تغییر دهید، اما نمی دانید که از کجا باید شروع کنید، نگران نباشید. این مقاله را تا انتها دنبال کنید. نمی دانید چگونه رنگ موی مشکی را روشن کنیم؟ پس این مقاله از سایت ما نی نی را مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

بهترین رنگ مو مناسب برای هر فرد

در اولین قدم و برای تشخیص بهترین رنگ به چشمان خود نگاه کنید. این چشم ها هستند که تاثیر بسیار زیادی روی رنگ موی شما می گذارند. این رنگ چشم ها به شرح زیر است:

  • چشم های قهوه‌ای، فندقی و سبز: رنگ‌های تیره‌تر به عنوان رنگ مو برای این گروه از افراد مناسب تر است.
  • چشم های آبی و خاکستری: برای این دسته رنگ چشم، بهتر است که از رنگ موهای روشن تر استفاده کنید تا چهره زیباتری داشته باشید. رنگ خاکستری و طلایی یکی از بهترین رنگ ها است.
  • چشم های سبز: چشم های سبز با موهای قرمز کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسند. البته می توانید به سراغ رنگ های سبزه نیز بروید.

بهترین رنگ مو برای من کدام است | انتخاب مناسب ترین رنگ مو متناسب با فاکتورهای چهره

برای برجسته کردن ویژگی های صورتتان رنگ موی مناسب انتخاب نمایید

برای این که ویژگی های صورتتان با رنگ موی شما متناسب باشد، بهتر است که طبق شیوه نامه زیر عمل کنید.
پوست روشن: بهتر است که به سراغ رنگ های طلایی یا عسلی بروید. اگر پوست شما بسیار رنگ پریده و سفید است، بهتر است که قبل از این که رنگ کامل را انتخاب کنید، هایلایت های بلوند را انجام دهید.
پوست خنثی و حد وسط: رنگ عسلی برای این پوست عالی است. می توانید چند درجه روشن تر یا تیره تر نیز کنید. البته بهترین ورژن برای رنگ عسلی طلایی است.
پوست زیتونی: رنگ موی بلوند کاراملی بهترین حالت برای پوست زیتونی است.
پوست تیره: رنگ بلوند کره‌ای برای رنگ‌های پوست تیره‌تر عالی است. از رنگ های تیره و کاراملی نیز می توانید استفاده کنید. البته بسیاری از رنگ های بلوند روی پوست های تیره نیز کاربرد دارد.

 

برای برجسته کردن ویژگی های صورتتان رنگ موی مناسب انتخاب نمایید

بهترین رنگ مو برای من چه رنگی است؟

برای این که بتوانید رنگ موی مناسبی داشته باشید، بهتر است که در مورد رنگ های مختلف اطلاعات کافی داشته باشید. شما با بررسی رنگ پوست و چشم به راحتی می توانید بلوند، مشکی، قرمز بودن و غیره را تشخیص دهید. در ادامه برخی نکات را بیان می کنیم که در هر رنگ کدام یک را انتخاب کنید.
موهای بلوند
اگر یک بار رنگ موهای خود را بلوند کرده باشید و حس خوبی نگرفته باشید و قصد داشته باشید تا دیگر این کار را انجام ندهید، بهتر است که در تصمیم خود تجدید نظر کنید. البته باید این نکته را بیان کرد که اگر رنگ طبیعی موهای شما تیره است، توجه داشته باشید که روشن‌تر شدن مستلزم تلاش و نگهداری است، و بازگشت دوباره همیشه کار آسانی نیست.
پوست روشن: اگر پوست روشن دارید و چشمانتان نیز آبی است، بلوند یک گزینه عالی است. البته رنگ عسلی گرم یک انتخاب ایده آل به حساب می آید. البته هایلایت کردن نیز یک راه حل برای افرادی است که صورتی نسبتا رنگ پریده دارند.
پوست متوسط: رنگ های بلوند عسلی و طلایی در اینجا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. به خصوص اگر چشمان روشن تری دارید.
پوست زیتونی: بلوند شدن شاید برای افرادی که رنگ پوست زیتونی دارند، سخت ترین است، اما غیر ممکن نیست. رنگ کاراملی یک انتخاب خوب است. اگر قبلاً بلوند نکرده اید، برای اولین بار بهتر است که یک یا دو رنگ تیره‌تر از آن چیزی که می‌خواهید را انتخاب کنید.
موهای سبزه
دسته ای از رنگ های افسانه ای را ارائه می دهد که همه می توانند از آن لذت ببرند. همچنین این رنگ از محبوب ترین رنگ ها در بین تمام افراد است.
پوست روشن: کسانی که پوست روشن دارند بهتر است که از رنگ سبزه روشن تر استفاده کنند.
پوست خنثی: بهترین رنگ این است که چیزی بین کاراملی و کاکائویی را انتخاب کنید. از روشن شدن بیش از حد خودداری کنید.
پوست زیتونی: استفاده از رنگ شکلاتی یک انتخاب عالی در این طیف رنگی است. بهتر است که تا حد ممکن از رنگ سبز روشن خودداری کنید.
پوست تیره: این طیف رنگی مختص این نوع پوست است. هر رنگ سبزه ای که دوست دارید، می توانید انتخاب کنید. بهتر است که شتاب زده عمل نکرده و از آرایشگر خود نیز مشورت بگیرید.
جمع بندی
رنگ مو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی افراد است. سعی کنید در انتخاب رنگ موی خود به نکاتی همچون رنگ چشم و پوست خود توجه کنید. در سایت مانی نی مارکت تنوع رنگ موهای زیادی در اختیار شما است که می توانید رنگ دلخواه خود را به سادگی انتخاب کنید.

نوشتن دیدگاه