سبد خرید شما خالی می باشد.
کاتالوگ رنگ مو لورال

رنگ موی لورآل در سال 1907 در شهر پاریس توسط داروساز جوان فرانسوی،اوژن شولر تولید و به چند آرایشگاه در سطح شهر فروخته شد. رنگ موی لورال از همان ابتدا با اقبال مشتریان روبرو شد و باعث شد شولر خیلی زود شرکت خود را راه اندازی کند و در طول کمتر از ده سال موفق به صادرات محصولات خود به حدود 20 کشور در دنیا شد. رنگ موی لورال در سال 1950 با تبلیغ مرلین مونرو به سرعت به همه دنیا شناخته شد. برند لورال دارای بزرگترین لابراتوار آرایشی و بهداشتی در دنیاست و تحقیقات خود در زمینه محصولاتش را در بهترین آزمایشگاه ها با بهترین تجهیزات انجام می دهد. رنگ موی لورال دارای کیفیتی بالا قیمتی مناسب است.

اطلاعات موجود در کاتالوگ رنگ مو لورال

در کاتالوگ رنگ مو لورال اطلاعات مختلفی درباره رنگ مو وجود دارد و شما می توانید رنگ بندی کامل این رنگ مو را در کاتالوگ آن مشاهده کنید . در کاتالوگ علاوه بر شماره رنگ بر اساس دسته بندی های مختلف رنگی نمونه مو رنگ شده وجود دارد.

اطلاعات موجود در کاتالوگ رنگ مو لورال

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

طیف رنگ موی لورال

دانلود کاتالوگ رنگ مو لورال

رنگ موی لورال دارای تنوعی بالا در رنگ است و از تظر کیفی مورد تایید بسایری از متخصصان در زمینه زیبایی است. کاتالوگ رنگ موی لورال را می توانید از لینک زیر دانلود کنید و پس از مشاهده آن با انتخاب رنگ مورد نظر سفارش خود را بر اساس شماره رنگ در سایت مانی نی مارکت ثبت کنید. برای دانلود کاتالوگ رنگ مو لورال می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.
لینک دانلود کاتالوگ رنگ مو لورال

نوشتن دیدگاه