سبد خرید شما خالی می باشد.
طیف رنگ موی لورال

بانوان به رنگ کردن موهای خود علاقه وافری دارند، رنگ موها نمونه‌ها و مدل‌های مختلفی دارند که هر فرد متناسب با سلیقه خود، آن را انتخاب می‌کند. لورال یکی از بهترین‌ برند تولید کننده رنگ‌ مو است که محصولات آن طیف رنگ گسترده رنگ متناسب با تمام سلیقه ها رنگ دارد. رنگ کردن مو اصولا تاثیر به سزایی بر روی چهره افراد می‌گذارد و باعث می‌شود تا چهره‌ای متفاوت داشته باشند. در رنگ موها همواره رنگدانه‌های متعددی وجود دارد که بر روی تار مو ها تاثیر مستقیم می‌گذارد و باعث می‌شود تا رنگ مو تغییر کند. قابل ذکر است که برای دیدن طیف رنگ موی لورال روش های متعددی وجود دارد که بهترین راه تهیه و مشاهده کردن کاتالوگ‌های این برند است، زیرا در کاتالوگ‌ها تمام رنگ ها با یک نمونه مویی نمایش داده شده‌اند و به راحتی می‌توان متناسب با نظر و موهای خود آن را انتخاب کرد. در کل طیف رنگ‌ها بسیار متنوع است، زیرا برخی افراد رنگ‌های روشن و برخی رنگ های تیره را ترجیح می‌دهند، البته رنگ موی لورال مطابق با تمام سلیقه ها تنوع رنگی دارد. رنگ موی گارنیک خوبه؟

طیف رنگ موی لورال

طیف های رنگ موی لورال چه رنگ های است؟

همان گونه که در بالا هم به آن اشاره کردیم رنگ موی لورال از نمونه رنگ موهایی است که تنوع و طیف رنگی بسیار بالایی دارد. لازم به ذکر است که طیف رنگی گسترده این برند باعث شده تا تمام سلیقه‌ها به راحتی پوشش داده شود. در این محصول می‌توان رنگ‌های روشن و تیره و حتی فانتزی را مشاهده کرد، به همین دلیل به خوبی تمام نظرها پوشش داده می‌شود. بدانید که طیف‌هایی رنگ موی لورال را می‌توان درون کاتالوگ‌های آن‌ها مشاهده کرد، از این رنگ‌بندی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیتونی در طیف روشن تا متوسط و تیره
  2. قهوه‌ای از روشن تا تیره
  3. عسلی از روشن تا تیره
  4. خاکستری از روشن تا تیره
  5. دودی از روشن تا تیره
  6. سفید
  7. مشکی
  8. سبز، آبی، قرمز، بنفش و غیره

تنوع بالا باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید، برخی ازاین رنگ موها نیاز دارند تا مو‌های شما به پایه رنگی برسند تا به خوبی خود را به نمایش بگذارند. کاتالوگ رنگ مو لورال را می توانید در این مقاله ببینید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. 

طیف های رنگ موی لورال چه رنگ های است؟

رنگ های رنگ مو لورال

با اطلاع از این طیف‌ها و مشاهده تمام رنگ‌بندی‌ها می‌توان بهتر رنگ را انتخاب نمود و با اطمینان آن را مورد استفاده قرار داد. رنگ موی لورال از جمله رنگ‌هایی است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید هر گونه رنگی را در کاتالوگ‌های آن‌ها مشاهده کنید، این محصول نه تنها تنوع رنگ بسیار بالایی دارد، بلکه املاحی را در خود جای داده است که هنگام استفاده هم به سرعت رنگ می‌گیرد و ماندگاری بالایی دارد و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد و لذت برد. شما می توانید تمام رنگ های رنگ مو لورال را در وب سایت مانی‌نی مشاهده کنید و رنگ مو موردنظر خود را بخرید. رنگ موی گارنیک یکی از بهترین مارک های رنگ مو است که در سایت ما نی نی نیز موجود است.

نوشتن دیدگاه