سبد خرید شما خالی می باشد.
تفاوت رنگ موی کستینگ و اکسلانس لورال
برای رنگ کردن موها همواره رنگ‌های متعددی در بازارها وجود دارد که از نظر کیفیت و کارایی و از همه مهمتر برند با یکدیگر متفاوت هستند، در حال حاضر رنگ موی کستینگ و اکسلانس بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده اند، این دو نمونه رنگ ازبرند لورال هستند اما از نظر طیف رنگی و قدرت با هم تفاوت دارند به همین دلیل در زمان انتخاب باید به کارایی هر نمونه توجه کرد تا بتوان بهترین نوع را انتخاب نمود. برای اطلاع دقیق از تفاوت رنگ موی کستینگ و اکسلانس لورال همواره باید با ویژگی‌ها و مشخصات هر نمونه آشنایی کامل پیدا کرد.
رنگ موهای ذکر شده به گونه ای طراحی و تولید شده اند که با کمک آنها می‌توان به راحتی به رنگ مورد علاقه خود که در کاتالوگ مشاهده کرده اید، دست پیدا کنید؛ زیرا قدرت رنگ‌دهی آنها فوق‌العاده است و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها به همراه شماره‌هایی که دارند در کاتالوگ ها ثبت شده است. در زمان بررسی هر رنگ تمام مشخصات و ویژگی‌های آن مورد توجه قرار می‌گیرد تا بتوان با تفاوت‌های هر نمونه آشنایی کامل پیدا کرد.  رنگ موی لورال یکی از بهترین برندهای رنگ مو است.
ویژگی رنگ موی کستینگ لورال

ویژگی رنگ موی کستینگ لورال

رنگ موی کستینگ لورال به عنوان یکی از برترین رنگ موها شناخته می‌شود؛ زیرا کیفیت بسیار بالایی دارد و همواره با کمک آن می‌توان بهترین و شیک ترین رنک موها را در اختیار داشت. رنگ موی کستینگ لورال دارای ویژگی‌های بارز و منحصر به فردی بوده که با کمک آنها در بازارها و در میان رقبا معرفی می‌گردد، از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• غلظت این رنگ بالا است؛ تیوپ آن حجمی معادل ۱۰۰ میل دارد.
• رایحه فوق‌العاده ای دارد به همین دلیل هنگام استفاده به ریه آسیبی وارد نمی‌کند.
• مواد نرم کننده و کراتینه عالی دارد به همین دلیل هم از سوختن مو جلوگیری می‌کنند و هم موها را خشک نمی کنند.
• این رنگ مو مواد طبیعی دارد و به قول معروف کاملا گیاهی است.
• ضد حساسیت می‌باشد و به پوست و مو آسیب وارد نمی‌کند.
• کیفیت بسیار بالایی دارد.
• برای رنگ و مش گزینه فوق‌العاده ای است.
با توجه به این ویژگی ها روز به روز به تعداد مصرف کنندگان این نمونه رنگ افزوده می‌شود، بدانید که ویژگی ها نشان دهنده کیفیت بالا و کارایی بینظیر آن است. به همین دلیل آرایشگران به سمت آنها روی آورده اند و با کمک آنها همواره جلوه خاصی را به موهای خود می‌بخشند. رنگ موی کستینگ بسیار براق بوده، از این رو پس از استفاده موهای شما براق و زیبا خواهد شد، پوشش دهی عالی دارد و دارای نشان بهداشت و استاندارد می‌باشد و تنوع رنگی آن هم بسیار بالا است و می‌توان متناسب با سلیقه خود رنگ را از داخل کاتالوگ انتخاب نمود و با اطمینان کامل مورد استفاده قرار داد. کاتالوگ رنگ مو لورال را می توانید در این مقاله ببینید تا راحت تر تصمیم بگیرید.
ویژگی رنگ موی اکسلانس لورال

ویژگی رنگ موی اکسلانس لورال

رنگ موی اکسلانس لورال به عنوان یک رنگ موی ویژه و با کیفیت شناخته می‌شود که با کمک آن می‌توان هر رنگی را بر روی موهای خود قرار داد و از آنها لذت برد. باید بگوییم که این نمونه رنگ ویژگی‌های خاصی دارد که آنها معرف رنگ در بازار ها و در میان رقبا هستند. از ویژگی‌های نهفته در رنگ موی اکسلانس لورال می‌توان موارد زیر را نام برد:
1. مواد پروکراتین دارد به همین دلیل از آسیب دیدن ریشه و ساقه موهای شما جلوگیری می‌کند و آنها را نرم می‌نماید.
2. هنگام استفاده این رنگ از سوزاندن موها جلوگیری می‌کند.
3. پس از شستن موها را براق و نرم و لطیف می کند.
4. اصولا ۱۲۰ میل حجم دارد.
5. پوشش دهی بالایی برای موهای سفید دارد.
6. انواع روغن گیاهی مفید برای ریشه مو را در خود جای داده است به همین دلیل پس از استفاده از ریزش موها نیز جلوگیری می کند.
قابل ذکر است که رنگ مو اکسلانس نه تنها در بازار های داخلی بلکه در دنیا شناخته شده است و اصولا آرایشگران از آن برای رنگ‌های حرفه ای بهره می‌برند تا بتوانند رضایت مشتریان را به دست بیاورند. این محصول هم تنوع و طیف رنگ گسترده ای دارد و هم ماندگاری آن بالا بوده و پس از شستشو با مواد شوینده تغییر رنگ نمی‌دهد. کاتالوگ مخصوص به خود را دارد به همین دلیل می‌توان به راحتی تمام رنگ‌ها و شماره‌ها را مشاهده کرد و به راحتی رنگی را انتخاب نمود که با پوست شما سازگار است و جلوه ویژه‌ای هم دارد. 
شما می توانید اطلاعات خود را در رابطه با انواع رنگ موی لورال به راحتی در سایت ما نی نی به کمک کارشناسان بالا ببرید و سپس از طریق سایت بصورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. دیگر نیازی به خروج از خانه و پرداخت هزینه رفت و آمد هم نیست. 

 

نوشتن دیدگاه